Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!
Hasztagi challenge wyzwanie  youtuber challenge  vlog polska pl smieszne
HASZTAGI to wyzwania, testy i inne odjechane akcje w wykonaniu najbardziej nieszablonowej ekipy na polskim youtube. Nowe odcinki pojawiają się w każdy poniedziałek, środę i piątek - subskrybuj żeby nie przegapić! Mediakraft PL Sp. z o.o. ul. Nowy Świat

Zgadujemy CENĘ drogich obrazów - HASZTAGI
Czas trwania:06:16 | Data dodatnia:2-8-2017


Zgadywaliśmy już cenę drogich ubrań - dziś zobaczymy czy uda nam się rozpoznać cenę obrazów. Chcielibyście któryś z nich powiesić na ścianie?

Sztuka czy bazgroły - czy odróżnisz? - zobacz jak nam poszło: https://www.youtube.com/watch?v=RqNtHjdNWzA

HASZTAGI to wyzwania, testy i inne odjechane akcje w wykonaniu najbardziej nieszablonowej ekipy na polskim youtube. Nowe odcinki pojawiają się w każdy poniedziałek, środę i piątek o godzinie 17:00 - subskrybuj żeby nie przegapić!

http://www.mediakraft.pl/
https://www.facebook.com/MediakraftPolska
https://instagram.com/mediakraftpolska
https://twitter.com/mediakraftpl
https://www.youtube.com/user/Mediakraftpolska

Film wyprodukowany przez:
Mediakraft PL Sp. z o.o.
ul. Nowy Świat 60/8, 00-357 Warszawa
Managing Directors: Levent Gültan, Ryan Socash
Mediakraft PL Sp. z o.o. is a subsidiary of Mediakraft Networks GmbH
Komentarze:
kamila t zgadujcie wieęcej cen
Alpaqa Czy tylko mi dziewczyna, która była obok Michała przypomina tritsusa?
SamWieszKto Haha ja dam 3 mln, hmm a ja 2. Cena: 2.5... Jednak ty byłeś bliżej xdddddd
Kiszony Wrobel Dziś w serialu "słoiki" widziałam tego starszego pana z waszego kanału (przepraszam nie pamiętam jak ma na imię)❤
Św.Piotr ANDRZEJ TY GRAŁEŚ W SŁOIKACH w sezonie 1 odc 39
MirabelEU Wiem ze nie związane z filmem ale co to za aktor z pana Andrzeja 😊 sloiki s1 odc 39 polecam
Ktos Ktos Ej ten starszy pan grał w słoikach leci teraz na polsacie 😂
Shuffle Zosia Pan Andrzej gra w serialu "słoiki" widziałam zapowiedź XD
xJula Msp a ja tak myślałam o tym 1 obrazie albo 4 albo 6 i oni powiedzieli ja daje 4 a ja 6 i ja takie o lol haha
Mateusz Miszczuk Gdzie dziadek
xxXMAJKOSXx Anastazja jesteś Piękna zakochałem się <3
LAJKUJCIE NIECH WIDZI <3
ZBIERAM SUBY KOMENTUJĄC FILMY Ja bym nasrał do słoika i powiedział że to sztuka.
Poszło by za 1mln xD
MiksujeKisiel ja za takie coś nic bym nie dał
Milena Barczak Tylko ze tytuł jest zgadujemy cene drogich obrazow a tam był tani więc LOL
PUMPKIN MAN Dlaczego im bradziej brzydka praca tym lepsza? xD
Marti Msp jestem 3001 :D
BRUDNA MAŁPA Ciekawe czy dają SERDUSZKO
OskiBoski za bardzo ładne obrazy 10$ a za jakieś gówna 3 kreski na krzyż 25 mln$ świat jest dziwny
Kiinix xx pomysły na odc wam sie kończą?
Klara Grandzicka Gdzie pan Andrzej?? 😭




Statystyki kanału: Hasztagi
DataFilmówWyświetleńSubskrybcje
2018-02-1725328850217182865 ( 173)
2018-02-1625228782941182692 ( 210)
2018-02-1525228715461182482 ( 269)
2018-02-1425128639224182213 ( 326)
2018-02-1325128562645181887 ( 322)
2018-02-1225028506028181565 ( 335)
2018-02-1125028427213181230 ( 341)
2018-02-1025028334878180889 ( 346)
2018-02-0924928226378180543 ( 609)
2018-02-0824928108292179934 ( 541)