Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!
Tylko Kino film kino recenzja krytyka premiera filmy

Nowe oblicze Greya - recenzja - TYLKO PREMIERY
Czas trwania:04:00 | Data dodatnia:1 tyg temu

produkty dla graczy

W końcu pojawiła się ostatnia część trylogii o miłosnych uniesieniach i zaspokajaniu pragnień pary bohaterów Anastasii i Christiana. Czy ekranizacja bestsellera E.L. James znowu stanie się oglądalnościowym przebojem i zachwyci rzesze fanów, a przede wszystkim czy ma czym zachwycić? Sprawdźcie oglądając recenzję :)

Polub nasz fanpage: http://www.facebook.com/tylkokino
i sprawdź instagrama: https://www.instagram.com/tylkokino/

TYLKO KINO to cykl recenzji filmowych, najnowszych informacji ze świata kina, wywiadów z twórcami i relacji z wydarzeń kinematografii. Tworzony przez pasjonatów kina ukazuje rzetelną i kompleksową krytykę lub pochwałę polskich i zagranicznych ekranizacji. Jeśli chcesz posłuchać o poziomie aktorstwa, jakości dialogów czy specyfice reżyserii, ten kanał jest właśnie dla Ciebie!

Email: bartosz.staniszewski@mediakraft.tv

---
http://www.mediakraft.tv
https://www.facebook.com/Mediakrafttv
https://instagram.com/mediakraft.tv
https://twitter.com/mediakrafttv
https://www.youtube.com/user/Mediakraftpolska

Film wyprodukowany przez:
Mediakraft PL Sp. z o.o.
ul. Nowy Świat 60/8, 00-357 Warszawa
Managing Directors: Levent Gültan, Ryan Socash
Mediakraft PL Sp. z o.o. is a subsidiary of Mediakraft Networks GmbH
Komentarze:
Lucyfer Morningstar Mam jedno pytanko






Kiedy do będzie bad boys 3 ?
Grzeczyn ────────────────────██████──────────
──────────────────██▓▓▓▓▓▓██────────
────────────────██▓▓▓▓▒▒▒▒██────────
────────────────██▓▓▒▒▒▒▒▒██────────
──────────────██▓▓▓▓▒▒▒▒██──────────
──────────────██▓▓▒▒▒▒▒▒██──────────
────────────██▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒██──────────
────────────████▒▒████▒▒██──────────
────────────██▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒██──────────
──────────██────▒▒────▒▒██──────────
──────────████──▒▒██──▒▒██──────────
──────────██────▒▒────▒▒██──────────
──────────██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██──────────
──────────████████████▒▒▒▒██────────
────────██▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██──────
──────██▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒██────
────██▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒██──
──██▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒██
██▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒██
██▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒██
██▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓██
──████▐▌▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▐▌▐▌████──
────██▐▌▐▌▌▌▌▌▌▌▌▌▐▌▐▌▐▌▐▌▌▌▐▌██────
────██▌▌▐▌▐▌▌▌▐▌▌▌▌▌▐▌▌▌▌▌▌▌▌▌██────
──────██▌▌▐▌▐▌▐▌▐▌▐▌▐▌▐▌▌▌▌▌██──────
──────██▐▌▐▌▐▌████████▐▌▌▌▌▌██──────
────────██▒▒██────────██▒▒██────────
────────██████────────██████────────
Sorest Dante Jak usłyszałem o Tym filmie, opisach, itp spodziewałem się Milczenia Owiec w wersji porno, sexualnego Maniaka Hannibala!, Kurwa Mać, więcej perwersji jest w Telexpresie o 17!, co to za gówno?!!!😂😂😂😂
Konrad Górski Polecam wybrać się na The disaster artist. Świetna komedia, ze świetną rolą Jamesa Franco
Jakub Luzak To po tej recenzji walentynki jednak z ,,Black Panther"💗
Mand Man Polecasz tą "Ligę Dżentelmenów" ?
Dominik Zachajew Trzeba było powiedzieć, że mijając ten zakład pogrzebowy przeszyła cię myśl czy przypadkiem nie skończysz tam po seansie
Maciej Urbańczyk Szacun za odwagę PODZIWIAM!!!
Obudubu kurwa jak dziewczyny mogą chodzić na ten film jak chcecie to ja wam zrobię graya w sypialni jeszcze lepszego do chuja Pana idźcie na vincetna na dobry kuluralny filmy a odpierdalacie maniane ja bym zakaz takich filmów w polsce
Gladius 17 14 lutego premiera Czarnej Pantery, świetny dzień, co może pójść nie tak...
walentynki + moja dziewczyna = oglądanie Ciemniejszej Strony Greya = spierdolony dzień... i udana noc ( ͡° ͜ʖ ͡° )
andromeda jestem ciekawa co powiesz o Downsizing :D
bifa Dobra recenzja ale ta do poprzedniej czesci bardziej mi sie podobala, cytuje: "to totalne gowno" lub "apogeum tandeciarstwa". :P Moze wyciagneli jakies wnioski i 3 czesc lepsza, chociaz poprzeczka i tak na rowno z dnem byla ustawiona i po zwiastunie widac, ze to dalej gowno.
THE LEGEND fᴜckγou To niezle
Gladius 17 Dakan czemu znęcasz się nad żoną?
twelvek PR Zajebista recenzja choć i tak bym nie poszedł
Beata Mietelka Jedyne co jest dobre w tym filmie to soundtrack 😉
Asia&Marcin Czekałem na Twój komentarz Dakann ;_;
GRABARCZYK dalbym łapkę w górę bo dobra recenzja ale dla zasady dam w dół
EMTEN Tu nie powinno być hejtu, najlepszym rozwiązaniem byłoby rzucenie granatu na salę kinową podczas tego chujowego seansu xD
Michał Dmochowski Ja dam 3 gwizdkę. Pierwsza część trwała 2 godz. 4 min., druga już 1 godz. 55 min. a ta jedyne 1 godz. 41 min. Czyli progres :D
Panda Pandowa Drugi :)
maciejos K Pierwszy




Statystyki kanału: Tylko Kino
DataFilmówWyświetleńSubskrybcje
2018-02-2138619817581128496 ( 182)
2018-02-2038619784805128314 ( 30)
2018-02-1938519754038128284 ( 186)
2018-02-1838519717219128098 ( 268)
2018-02-1738519674877127830 ( 196)
2018-02-1638519650107127634 ( 134)
2018-02-1538519616066127500 ( 207)
2018-02-1438419570525127293 ( 503)
2018-02-1338419508280126790 ( 158)
2018-02-1238319477964126632 ( 103)


Losowy Film