Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!
Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam milosnicy miłośnicy czterech kółek kolek samochod naprawa test Tuning mechanika zrób to sam
Witaj skoro tu dotarłeś znaczy ,że jesteś motomaniakiem który nie tylko lubi oglądać samochody , ale również chciałby podciągnąć rękawki i pogrzebać w swoim samochodzie. Dobrze trafiłeś W środy o godzinie 18:00 ukazuje się vlog jak zacząć przygodę z m

Regeneracja naprawa zacisku hamulcowego i tłoczka
Czas trwania:19:59 | Data dodatnia:8-3-2017

Najlepsze produkty specjalnie dla Ciebie:

Regeneracja zacisku hamulcowego i tłoczka krok po kroku.
REGENERATION OF BRAKE PISTON DIY

Film o odpowietrzaniu i film o pomocnych narzędziach do tego
---------------------------------------------------------------------------------------
https://youtu.be/QNPNfi7ELj0?list=PLuk1byLqOzJ1ViM90hRNQxzkFNkYogXwJ
------------------------------------------------------------------------------------------
https://youtu.be/NY0OFfo13bA?list=PLuk1byLqOzJ1ViM90hRNQxzkFNkYogXwJ
-------------------------------------------------------------------------------------------
https://youtu.be/OeWpSrEU9RE


Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem :)
------------------------------------------------------------------
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
------------------------------------------------------------------

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
------------------------------------------------------------------------------------------------
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM WBIJAJCIE
-----------------------------------------------------------------------------------
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
------------------------------------------------------------------------------------
.---
Wbijajcie na naszego FB
-----------------------------------------------------------------------------------
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
-----------------------------------------------------------------------------------
Zajrzyjcie również na nasze Polskie Filtry do samochodów
-----------------------------------------
http://pzlsedziszow.pl/
-----------------------------------------
Oraz nasz dostawca części używanych
------------------------------------
http://panta.gda.pl
_____________________________
Wbijajcie na stronę partnera od projektu pancernych części
________________________________________________________________
http://www.tazuparts.com/
-----------------------------------------------------------------------------------------------
No i oczywiście zaglądajcie na Tune up
-------------------------------------------------------------------------------
https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/?fref=ts
-------------------------------------------------------------------------------
Komentarze:
Maciej Majami W piątek corsarz zakończy żywot :D chyba nie do konca haha :D
Maciej C C Wiatm.Fajne poradniki.Szkoda,że to przód a nie tył.
Maciek Sytuacja Jak dla mnie to na sucho wciskałeś ten tłoczek ;/// .... na sucho to nawet babie nie wsadzisz :P powodzenia !
Paweł Wilczkowski Nie wracanie tloczka nie zawsze wskazuje na jego regenerację.. też gumowe przewody dużo świadczą o tym..naprawdę.. ze starosci pecznieja i przepływ jest bardzo słaby. Wiem z doswiadczenia.Pozdrawiam
Magdusia2003 Smaruje się każde prowadniki ponieważ zacisk ma "pływać". Bez smarowania można spodziewać się wibracji na kierownicy, z tym że lepiej smar Plastilube/ATE o konsystencji towotu umieścić śrubokrętem w tych rowkach gumek bo przy wciskaniu nasmarowanego prowadnika gumka usunie z niego smar i efekt będzie żaden. Prowadnik wciskać od wnętrza zacisku żeby nie
ubrudzić gwintu smarem a gwint przed montażem można zwilżyć klejem anaerobowym (klej do blokowania gwintów) - dla tej corsy prowadniki dokręcać 27Nm, śruba banjo 40Nm, śruby jarzma 100Nm z klejem. Uszczelkę o przekroju prostokątnym posmarować smarem silikonowym o konsystencji żelu Bremszylinderpaste (zapobiegnie rdzewieniu rowka), tym samym smarem wypełnić wnętrze mieszka gumowego i rowek w który ma trafić oraz rowek w tłoczku (szczególnie ważne w zacisku tylnym gdzie tłoczek się wkręca - żeby guma nie kręciła się razem z tłoczkiem) Wnętrze zacisku, uszczelki i tłoczek można w ostateczności zwilżyć płynem hamulcowym. Tym samym smarem co prowadniki posmarować powierzchnie płytki nośnej klocka, zacisku i jarzma mające kontakt ze sobą.
marek gucwa i tak ..wyremontowaną'' corsę oddajemy z powrotem na złom : - )
Jan Ali A ja nie mogę odkręcić tego jażma (dwóch śrub). Kolega powiedział że są wspawane lub są to nity a nie śruby więc siebich nie wykręci. To prawda ? BMW 118d 2004 rok tył
dziabi3 Prowadnice dokręciłeś za mocno, słyszałem jak ci w łokciu chrupnęło ;-).
Prowadnice dokręca się tylko na 28NM.
dziabi3 Łysy kto nie smaruje ten nie jedzie.
Smaruj tłoczek pastą ATE, tak aby palcami wskoczyło.
roam66x wierze Ci
tonabit Takie same felgi mam przy swojej Corsie C :D
Wacław Barnaś panowie prowadnic popularnych na imbus się nie smaruje a do tłoczka stosuje się specjalny "smar" który nie zmienia swojej objętości, jak płyn hamulcowy
BoroMaster Mercedes MLw164 zacisk - 50 cm/30cm cena zestawu naprawczego - 60zt
Aixam City zacisk - 10 cm / 5 cm cena zestawu naprawczego - 250 zt
Damian Konefon Odpowietrznik na smar się wkręca bo gwint zardzewieje i się urwie przy odkręcaniu
Krzysiek Pe Zamiast skręcać śrubą mocowanie przewodu do zacisku, to było wcisnać pedał hamulca i go zblokować, gwarantuję, płyn nie leci :)
Evo France nie smaruje sie tych prowadnczek smarem
Arek Gruszka Do wielu rzeczy można się przyczepić, słabo....
papuga9911 AZ Witam. Ja wkładając tłoczek i wkręcając odpowietrznik zawsze smaruje specjalnym smarem do tłoczków w małej niebieskiej tubce za ok 6 zł, nie mylić z smarem do prowadnic jest zbyt gęsty do tłoczków. Również przy wymianie tłoczków zawszę smaruje po ówczesnym wyciągnięciu tłoczka prawie do samego końca tak aby nie wypadł z uszczelniacza.
FryC FryC Dynanometrycznym? -.-
Dawid Olej Niekażdy tłoczek wyjdzie tak lekko, myślę że prościej zluzować wszystko tak jak zrobiłeś po czym dokrećić przewód hamulcowy i go poprostu wycisnąć naciskając na pedał hamulca. Siła napewno większa niż szczypce imadło itp.