Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Statystyki kanału: Najlepshoty
DataFilmówWyświetleńSubskrybcje
2017-11-189661526517211951 ( 21)
2017-11-179661523428011930 ( 45)
2017-11-169661520143811885 ( 106)
2017-11-149661507067211779 ( 34)
2017-11-139661503970511745 ( 36)
2017-11-129661512742711709 ( 30)
2017-11-119661510251211679 ( 89)
2017-11-089671500764311590 ( 27)
2017-11-079691495824511563 ( 34)
2017-11-069691490343511529 ( 43)


Daniel dostał bana na miesiąc! Za pytanie o kamerę 360° | Daniel Magical

Chcesz być na bieżąco z dymami? Daj suba i zaznacz dzwoneczek
Komentarze:
Darkop Japierodle ten fejsbuk to gorsze gowno niz gowno
Sa Zuckenberg jebana żydowska kurwa nie można mówić prawdy bo "poprawność polityczna"
7426170000 "cały świat musi się dowiedzieć"xD,Zuckerberg chyba nie wie,że może skończyć jak koleś z grubej rybyxD
Pan Gałgan Nie przejmuj się przecież Gocha może założyć konto XD
Tauren Szam Ban za spację przed znakiem zapytania.
DEjVV Ja dostałem bana za to że pokazałem na zdjęciu gest ---/ powód bana obraza religijna xDDDD
EL PENE Znam ten bol jebac Facebook
Slawek3 KURWA. 54 ŁAPEK W GÓRĘ A W DÓŁ 0. GRUBO XDDD PIERWSZY FILM Z MAGIŚMIECIEM KTÓREGO WIDZĘ ŻE JEST ŁAPEK PEŁNO A NIE MA ŻADNYCH ŁAPEK W DÓŁ!
Bmw B Co to za dzik z wąsem
Daniel Gajews Ja wysyłam na każdy jego post po 10 reportów a na strimach to nie licze
Kuba Passi hahah jednak dziala XD pozdro Daniel grubasku
Muchom Facebook to syf jebany, do supportu ani się dodrzwonić ani napisać. Nowego konta ni chuja nie zrobisz, zrób nowe konto na fb to po godzinie ban z pizdy. Nie polecam tej witryny + do tego niemcy usuwają niewygodne grupy o imigrantach itd. Że tak powiem tam już kurwa nie ma wolności
TheNaturatOFFICI Kazdy kurwa obraza Facebook'a od najgorszych a siedza na nim caly dzien... No kurwa prosze was
Magik Magicz facebook to smiec jebany . niech ktos robi nowy portal
Małpa Janu Zuckerberg skończy jak ten typ od ,,grubej ryby,,
Adam Janic Bardzo dobrze grubasowi jebanemu hahahahahaha
Pablo Dawid Escob Zemsta TVN
kaLiha Ta babka z hejt stopu co sie wypowiadala w programie pewnie ma z tym cos wspolnego
Dezentt L ale Gocha nie ma to w czym problem
Doct ja dostałem też na miesiąc ale za słowo nigger xd