Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Statystyki kanału: SA Wardega
DataFilmówWyświetleńSubskrybcje
2017-11-18506979326563529005 ( 235)
2017-11-17506977179903528770 ( 165)
2017-11-16506975323553528605 ( 389)
2017-11-14506966530693528216 ( 178)
2017-11-13506963102813528038 ( 272)
2017-11-12506960530683527766 ( 492)
2017-11-11506958506073527274 ( 352)
2017-11-08506952705913526922 ( 67)
2017-11-07506950255793526855 ( 120)
2017-11-06506947591703526735 ( 120)


WELCOME TO PERU (SA Wardega)

Virgin Mobile rzuciło mi wyzwanie rozpieszczenia moich widzów!
Postanowiłem podróżować do krajów, z których pochodzą moi subskrybenci!
http://facebook.com/sawardega
Komentarze:
Marekmr Eutoweek
Sara R Regardssss from Perú ❤🇵🇪❤
JohnyTh nowy cejrowski
johnny espino dios porwue no avisaste, trajiste a tu perrito ?? queria una fotito !
Nadi myślę że jesteś dobrym człowiekiem i nie zmieniaj
slimlokz5 came here for the chick lol
johnny espino una foto con tu perritooooo ! :(
Pau Gasoli kieadys w polsce sie tez dawalo policjantom pieniadze, ale to jeszcze w latach 90siatych jak kurwa tylko maluchy i polonezy jezdzily po polskich drogach i wuz raz na tydzien mleko rozwozil :d
Czerenia czeren Mamy drugiego Ceirowskiego
Kludynkaas h Super film! Widać, że wlożono w niego dużo pracy. Dużo osób pisało, że ściągnięte e od Gonciarza co jest bardzo możliwe. Nie zmienia to jednak faktu ,że o wiele lepiej nakręcone niż filmiki Gonciarza. Do tego z takich treści można się wiele dowiedzieć. Szczerze to jestem pod wrażeniem 😅
Oliwia JEST JUŻ PERFEKCJA
Kazimir man peru is beatifull
eryk wederba fajne filmy więcej takich
James Rus this was really well done...nice style...hope you return to making vids like this.
dzemba Najciekawszy film jaki ostatnio oglądałem na YT ! Najlepszy momęt to ten w którym nie chcesz się targować.... poszanowanie pracy innych ludzi ! Pozdro
xsajo patrzcie jak się nakradł z tego yt ! !! I to wszystko za NASZE pieniądze !
WOLIK kiedy film ?
Robert Lakato Zajebiści jadę tam
Richard Be Con mucho cariño "PARA MI PERU" #peru #football #soccer

Bajalo en: https://itunes.apple.com/album/id1305153172?ls=1&app=itunes

Escuchalo en: https://youtu.be/Dw-8OraCjVA