Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

I AM LOST IN THE JUNGLE (SA Wardega)

SA Wardega
  • 11-10-2016
  • 14:28
  • 2108
Follow me on instagram please: http://instagram.com/sawardega
FB: http://facebook.com/sawardega
Snapchat: sawardega

Virgin Mobile rzuciło mi wyzwanie rozpieszczenia moich widzów!
Komentarze:
Karol Rzepecki do Francji bo chciałbym wejść na wierzę aifla
maniek12332 francja hce obaczyc paryz i wieza ailfia
Dyziacze K ja m moja wymarzona wyprawe udal by sie do dubaju dlatego ze jest ta najwyzszy budynek na swiecie
chwilka gaming ja do los Angeles ponieważ to tam jest pięknie i jest pełno gwiazd
Robin Gam&ng wyspy owcze bosą ciekawe
artur m. ale kasa leci co?
Zoltán Takács is polish language similar to russian?
artur m. do dupy to
oszukujesz widzow ta miniatura
Werther hola prro como te va?:v

ps: me siento mal que ellos consideren el cuy sagrado, pero estan ricos xD la primers vez también me dio pena comer uno :(
Adam Sitkowski MACZUPICZU
Katarzyna Schulz Biedne świnki morskie 😢
Michal Rychter ja do Ameryki południowej
Patrycja Mazur do holandi bym sie wybralw w podroz jest blizej od peru i tez maja legalne dragi:)
Sprawca 96 widze że bawisz sie w Wojciecha Cejrowskiego :p fajnie fajnie
fika RPG Ace venture in Africa
xVeri Pomożecie wbic na moim kanale 300 subskrybcji? DZIEKUJE
Maciej Dmochowski Pojechał bym na Maltę ponieważ jest ciepły klimat i piękne widoki A oprucz tego lubię łowić ryby A na zdjęciach widziałem wielkie piękne sztuki ☺😊😊😊☺😊☺
mr. money 2000 ja wybrał bym sie do rio zobaczyć największy posąg jesusa
Sophia Mendez Esta Muy Bueno El Video
invanible Jedź do Rosji na Kamczatkę, czegoś takiego w życiu nie widziałeś, to tak jak w Nowej Zelandii rano możesz pojeździć na snowboardzie a wieczorem iść na plaże