Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

GTA V w REALU!

Rezi
  • 3 tyg temu
  • 12:01
  • 324
► 100.000 łapek w górę i wracam do Los Angeles nagrać więcej filmików! :D Zostaw subskrypcje na kabale by być na bieżąco! ;)
✔ Wbijaj na mój sklep! - http://sklep.reZigiusz.pl
✔ Subuj! - http://subuj.rezigiusz.pl

► Facebook - http://www.facebook.com/reZigiusz
► Instagram - http://instagram.com/reZigiusz
► Mój snap: reZigiusz

✔ W tym filmiku znalazłem w Los Angeles miejsca, które są odzwierciedlone w GTA V Los Sanstos! Starałem się nagrać jak najwięcej miejsc, lecz LA jest strasznie obszerne ;) strzelajcie łapy w górę i komentarze, a z pewnością wrócę do USA by ponagrywać więcej filmików!

► Dzięki że oglądałeś/aś! Trzymaj się! ;)
Komentarze:
Mati Games 1:24 Czy ty jedziesz Fordem Mustangiem ._. ?
deywid pl Jedź na Grove Street :D
Igor K a czemu nie pojechaliście na wine wood
Gafiki A gdzie groove street? :(
Paulina Musiol chcemy więcej !!!
Nikodem Kapusta GTA FiVE in REAL LIFE
bartosz kłosiński o stary zajedź na grove street oczywiście leci łapeczka w góre
Dariaa Jak ja ci Remku zazdroszcze, że mogłeś to wszystko zobaczyć na żywo :o
Mateo & VerSki Dawaj na south central xD
Oli z mangoli Lol zazdro :-)
Patryk Pie puidz do domu franklina
Marcin Dziedzic a co z Groove Street?
LeSiU Jak sie grało w GTA V to nawet nie trzeba znać miasta
Monika Fara hcemy wiecej dajcie lika reziemu👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🖒🖒🖒🖒🖒rezi super film jak co to z mamy telefonu bo jestem hlopakiem
Milosz Abramow jedZ do michala
karolhorodyski scooter pokaz jeszcze skatepark
Bax 69 Chcemy Więcej!!
Kuba Nawrocki chcemy więcej
tajemniczy gościu pl ??? rezi to jest życie na bogato :) pozdro i lajkować i subować go polecam
HeH Play a jedz do domu Michaela Franklin trevora jak tam wygląda mnie to mega ciekawi
Kuba Biel wespnij się na mount chilliad czyli na tą góre
Markoś :D ten film ma jeden minus...
kończy się
Zuzanna Kaluza super😍😍
kalim games odwiedź michaela
Black Rose Chcemy więcej! :D
Lara Redot Mega fajna podróż po GTA w realu :) W ogóle fajnie, że powstała gra, która umożliwia takie rzeczy jak zwiedzanie gry w realnym świecie. Pozdro!
piglusofficial ciekawie skąd wiesz jak zioło pachnie
Agnieszka Domalska 💖💗💜
FeerkoPL CHCEMY WIECEJ
Matuszczyk Rezi dawaj więcej miejscówek!!!!
Bartek Antas Na początku filmu ten najwyższy budynek to był Maze Bank :)
Sizar wojtas Ja bardziej z gta SA kojarzę te miejsca
Kamisia No to następny przystanek to świat Minecrafta :DDDD
Teezo :D Weź ekipe z gta, jedźcie do los Angeles i zabijajcie ludzi albo przejedżajcie
Monika Le 11:57 te gesty chyba oznaczały spójrz na mojego ptoka jest całkiem całkiem
gramy sobie TV dawaj mordo los santos custom
Lukas Mikolajczyk rezi a skąd ty wiesz jak pachnie zioło
Typowy Janusz Jeśli ktoś wie czym rezi nagrywa niech napisze.Z góry dzięki
Homik Homiczek 👉🏻Rezi- masz mesengera?👈🏻
KuZeR GAMEPLAY Mam prośbę, znaczy pranka którego i tak nie wykonasz. Jedź do swojego pierwszego domu w GTA który nam przedstawiłeś na odcinku i powiedz właścicielowi że ty tu mieszkasz...
OKPL ProKox pojedź na Grove street
tajFUN ██ FIDGET SPINNER ZRANIŁ DZIECKO!! ██ WBIJAĆ NA KANAŁ ██
Ty szczuczuczuczu że tak powiem ... zajebiscieeee!♡!mega ujęcia, meeega miasto, ludzie jejku ... ta możliwość zobaczenia tych miejsc w realu😏👌 cacy filmik cacy😍😉
xShero1337 w kolejnym odc zwiedź koniecznie grove street :D
PlayGame Orginal wszystko o co prosiłeś zrobione !!!😂
Warzynowic z 11:22 zajebiste parkowanie
Adrian Pławecki będę w sierpniu 10 raz w Chorwacji
Zmienna Widać że grafika znacznie lepsza ;)
Szymon Naprawdę super film fajnie, że pokazujesz ludziom coś czego w świecie realnym nie mogą zobaczyć . Więcej filmów z twoich podróży chciałbym widzieć :D
Karol Jędrusinski A z skąd ty wiesz jak pachnie zioło ?
Krytyk YouTuberów tam bym się nie zgubił , KAŻDY KĄT ZAKAMAREK ZNAM")
Korneloo Rezi wes się przejedzi tam gdzie mieszka trevor
Damian Wróbel super odcinek:D
Mieszaniec Gaming pojedź na groove street xD
alanq1337 Ja chcieć więcej
Filip Michalczyk Czm nie zapaliles?
Kacper Holy Zarombisty odcinek leci like
Milosz ! Pojedź do frankilna lub michela ;)
Teresa Paczka idz do striptizu albo domu franklina albo domu michaela
szczepankrk Szacun! :)
mrvczek d-_-b Może sprawdź czy są domy głównych bohaterów z GTA V? =)
iOla com Jezuuu jak tam jest cudownie.. od zawsze chciałam zwiedzić to miasto i jak widziałam reakcje tych ludzi na to ze nagrywasz no bajka..
Street Games Czekam na więcej takich​ odcinków.
Milosz Skrok jak ty mogłeś nie zawitać na grove street
Jakub Kwiatek tak xddd :D
OlsonGame Co to ten lelelegend czy jakoś tam
Phoe Nation dom michaela!
Demon Kane Rezi co raz bliżej 3 miliony...jak się z tym czujesz?
RigBelele1337 dawaj tam gdzie grove
kubek xdd dawaj następny odcinek z glove strit
MATI 06 REZI. JEDŹCIE DO DOMÓW MAIKELA FRANKLINA I TREWORA I ZAPUJAJCIE
PERM0x remek zajebisty człowiek
izia 01 rezi kiedy minecraft!!!!!
Sebastian Medrzak rezi jedź do domu trevora,michaela lub franklina
Eryksin Rezi mugł byś pojech obok domu michela , franklina
michalinio a gdzie groove street? :(
Radek Semak rezi a gdzie góra chiliad
Ewa Motyl a jest tam baza wojskowa
Oliwier Balcerek jeżeli pod odcinkiem reziego będzie 100 000 ławek krzyczę na mieście Rezi to najlepszy youtube r na świecie
Sona czy rezi ma yeezy boosty?
Bartxx4 rezi skąd wiesz jak zioło pachnie 😏
Kuba czego nie pojechałeś na grove street
Carlos Cannabis Rezi kup marihuane :D
Filipy Woźniak A gdzie gou Street
CytrynQa :3 też gram w gta i i wszystkie poznałam
Easy Masey wejdź na górę hollywood sign
Loszekk Nie ma to jak reklama Durexa przed filmem reZika xd
popek xd fajny mustang
Wiktor Siess Jedź do domu Michaela Franklina i Trevora!!! Kto za?
WikiSiki PlayGames chcemy wiècej
B games i Vlogsy jedź do najstarszego McDonald's
Wojtek Spychała rezi poszukaj domy Michaela Franklina i Trevora :D
konrad Pawłowski chcemy wiencej
RESTUR _POLSKA rezi kiedy GTA v online chowany
WikiSiki PlayGames chcemy więcej
Kuba Garu Garczynski mustang kurde rezi
Mar Cin dzięki rezi że pokazałeś nam GTA 5 w realu
GAMERoVER h tam gdzie było czuć zioło czyli czarnoskórzy to byli chyba gangsterzy z Gangu Crips
Piterex A Czemu nie GTA V w Lidlu?
Helena Bodak 😂😂😂
HarryPiotrek tv Szkoda że nie pojechałeś koło bazy wojskowej
DraXster ten kawał był taki suchy że telefon mi sie zacioł serio xddd
Mobilny Gracz Dom Michaela
Dom Franklina Nowy i Stary
Dom Trevora (Sandy Shores)
Dom Trevora (Klub że striptizem)
Dom Floyda
Sandy Shores
Hrabatwo Blain
Góra Chilliad itd
Wiki Figiel Na hate Treva wbijaj xD
Joe A gdzie Gorve street?!
Julka 1231 To jest takie niesamowite ze aż micha sama się cieszy
PaJek propsy za to co robisz 👍
Olek Witkowski fort zancudo i baza policji xddd kto za??
IG OR Rezi dawaj więcej takich porównań do GTA V to jest dobre 😀
bloodyofficial 9:05 masło bitch XD
BlackRider Remek zobacz czy da się kupić maski tak jak na stoiskach w GTA V :)
kazaczek Rezi , ile kosztował bilet samolotem

i za ile wypożyczyłeś Mustanga
Alex Albert W Nl tez wchodzisz i kupujesz ziolo XDD polska taka zacofana -_-
ZBIERAM SUBY KOMENTUJĄC FILMY Poszukaj tam Trevora xD
KEMAZ hcemy wiencej
Mów Mi Bandzik Tylko wróć do Polski cały. Miłego pobytu😉
VastelJS co to za model okularów?
Kacper Xd nagraj film jak montujesz filmiki na yt
GamingT...! Poszła łapa i kom XD
Furious Może spotkasz swoją postać z gta online
Karol Blok Jeszcze jeden taki film
klinton 133 kto oglonda to o 00:48
GoProNow komentarz
Game Gracze zle zaparkowal
Kayo naruto 9:00 w tym miejscu chris chann nagrywał skate trick for a kiss 2! <3
adrian 2002 zajebisty filmik
HypeTV Siema Rezi, podałbyś mi nazwę Twoich okularów?
Tomek Dż Zajebisty odcinek
RSX_Alan dawaj jedz na górę Chiliad XDD to za ten daje like pod tym kom
Pieruńsko pinda Its kurwa bjutiful <3
MrKaiLCool Chcemy więcej zarąbiste to Los Angeles to znaczy Los Santos ;D pozdro dla kumatych :)
Sir Adii Większość tych mustangów które ty widziałeś i ten którym jeździsz to wersja ecoboost z silnikiem o pojemności 2,3L
Kapiitan 2k16 Rezi czemu nie pojechałeś do domu np.: Franklina?

POZDRO MORDO
Hrycus Jedź do Grove Street
Majmajki 66 chcemy więcej
Adrian Kozikowski Dobry film ! Polecam :D
Chicago FireD Odcinek miazga 💪☺😍 Ja na GTA się wychowałam, więc dobrze znam te miejsca ☺☺☺
kyli teodor Remek...skąd ty wiesz jak pachnie zioło ??hmm XDDDD
Eloko czekalem na to kocham cie
MrWincior Mogłeś grafikę na ultra ustawić bo w gta lepsze detale :/
Jakub Tyczyński A ty skąd wiesz jak pachnie zioło? hehehe
Vanessa Nowaczewska 42 k łapek w górę ❤ czy stary Rezi powraca ? oby tak 👊
Paweł Rola Rezi to nagraj GTA V
kto za daje LIKE!!!!
Zuzanna Sawicka Chciała bym tam być w realu 😀😀
Pawciooo Pawciooo zobacz co z bazą wojskową xD
Raffsio W USA są kurwa tak pozytywni ludzie a u nas? ...
Karolina :D Megaa robota 💜
Wiktoria Skon Ktoś może wie jaka muzyka leci w tle?
xDrodix A skąd ty wiesz jak pachnie zioło?? :D
#Mary Kliker zazdroszczę Ci 😏
Kasztankowa Ala w końcu <3
Wiktoria Szymańska Mega! Chcemy więcej :D
Mikołaj Gołembka zajebiste parkowanie na samym końcu filmu!!!!
:D
S K Y P 4 D taki to sobie pożyje ehh...
Pruchol Pruchol rezi mój kuzyn mieszka w los Angeles
Patryk Rafalski zazdroszczę ci ją pewnie nigdy tam nie będę :(
Mateusz Kosowski Więcej takich filmów. Kto za daje lika.
Szymon Kaczorowski pokasz miejsca ls santos customs
Fox 05 Kiedy w pewnym momencie nie wiesz czy to gra czy rzeczywistość😂😂
Marcin Wiśniewski Rezi jedź na Grove Street
Pauliiiś xd Ejjj kiedy będzie kolejny odc z tej gry co mieliśmy pokochac? Bo ja pokochalam i chce druuugi odc😍 KC Rezi💩
Rocky pl zjebisty mustang zajebiste miejscówy zajebisty materiał zajebisty Remek
Kuba Kluzniak skąd ty wiesz jak pachnie zioło xd
Rafaello xpompa a gdzie Grove Street ?
Wikuś XD poznałam wszystkie miejsca 😆😊
Nikodem Jelonek Moje oczy ciągle były jak pięciozłotówki jak pokazywałeś te miejsca😮😵
POZDRO
blackyyGamer tv Moim marzeniem jest pojechać do Los Angeles to jest niesamowite a pokochałem je przez GTA5
MarciNxDrema Grać w GTA V czy Być w Los Angeles----No wybór jest prosty :D
mati716 Gta V w Auchanie
Dominika Bortko reZigiusz lecisz tam chcemy więcej!!! DAWAĆ LIKE ŻEBY WIDZIAŁ!!! :DDD
MAXit Spróbuj znaleźć dom Franklin lub Michela
Blaysik 1337 rezi to ma fajne życie
MAXit chcemy więcej
Ziomek Kamil ty chuju
Robson Napisałem komentarz :)
Razze R kocham Mustangi
xy Oldas za suba obciągne
_mirabelka96_ pachnie tu ziołem w tytyrtytryyyr Remek a skąd ty wiesz hmmm xd 😂😂
Ciasteczkowy Potwór zwiedz pacific standard ( największy bank w los Angeles)
Monster _ Zajebiste :D Chciałbym tam być :D kto też like :D
Pakosz UnBox odwiedz tez domy franklina michaela i trewora
werkis scp-999 a jest dom michaela
Malentas 7:10 w gta sa nawet to bylo
Bartłomiej Pyrdoł Jaką masz karte graficzną chyba gtx 1080
Wiko 2202 Ale ja ci kurwa zazdroszczę to moje Marzenie żeby w prawdziwym świecie pojeździć po tych znanych ulicach
Antoś TV od razu jak zobaczyłem tamto miejsce mi się skojarzyło z lalaland
lambo dgyni fajne by było żebyś pojechał tam gdzie mieszka ciocia franklina
Wiktoria Komuda JUŻ !!!! :-) Hahaha
Sourender Rezi, jak ja Ci kurwa zazdroszczę... Jedno z moich marzeń.
Mydło :D 1:29 NO I MAM BANA :(
Mateusz Kucharski rezi mustang twój czy wypożyczony
Mister FraG A teraz nagraj w TESCO
Marvelek 13 Zajebisty film ;)
Człowiek z dalekiej JP Armii Znajdz klub Vanilię Xd
Kacper Heider drugi odcinek grove streat
Zamanek ZRT Chcemy więcej!
Karol Yt jedzcie na sendy horse
Krystian Caban też mój brat ma tam mieszkanie ale teraz ma biuro
LeL ! Chxe tam być
kacper kulikowski w los angeles mieszkaja najwięksi youtuberzy fajnie jakbys spotkal logana lub jakea paula
Quixx rezi Ty masz mustanga polsce nie tego wypozyczonego
x Naya x super filmik ❤
LeL ! Kto jest zatym żeby remek pojechał na góre chiliad
Kruzgi Muzyka ?
ZiGreX może Ford zankudo pokarzesz ? :D
Morcin Morcin Siemanko wziąbyś powiadomił wcześniej kiedy znow odwiedzisz stany. Jak cos to wiesz xD call me ^^ serioooo. Pozdrawiam cieplutko
lolo lek nice film
Karolo 47 pokaż dom franklina
Pawel Naruszewicz mają się sypać łapki w górę
TheKacp3r kiedy gta ?
Dam1an Ty mówisz że zajebiste uczucie być w miejscach w których byłes w grze a wyobraź sobie ludzi którzy tam cały czas mieszkają, oni nie muszą się uczyć mapy oni znają tą mape praktycznie na pamięć przemieszczają się po swoim mieście to tak jakby zrobili gta w Krakowie lub Warszawie
Nixi TheBest 7:35 myślałam że to Niall Horan 😆
DeFeNs_ 57 ale to nie bank tylko Jubiler
Arios PRO Następny odcinek ma być z modami
Dawid Krajewski zaczal bys grac w gry a nie po Ameryce wkurwiasz ludzi xD (joke)
Bartosh rezi zepsuło sie wideo
BroZyy TV ty to masz rezi zajebiście 😎😀
Bedoes to niezlym jaguarem sie wozisz :>
Szisz kurde brakuje mi jeszcze domu franklina i michaela :(
adrian Guba a byłeś w dzielniczy ganguw
Marcin Oleszek super nagrywaj dalej takie filmy
ERIX 90 za taki filmik łapa w górę należy się
KuBa Megaaa!!!!!
wikogamer 505 remek brakuje pistoletów
Patryk Wawrzynek pojedź na górę
ZIEMNIAKV1 A pojedziesz kiedyś do domu Franklina Michaela?
Frostblade20 Pojedz do franklina i Michaela
barbar_mateusz Dawaj na grove streat
Ukrainieck a baza wojskowa gdzie, o najwazniejszym miejscu zapomniales :v
Duduś XD WROBIONE :]
:D
misiak msp ale masz fryz xD
HunGi YT Pokaż dom bohatera np Micheal lub Franklin
Ludek117 zawalisty film remek
igi303 333 w następnym filmie pokarz gdzie mieszka franklin!
SiekierHQ rezi zazdro pozdrawiam
Mr.JA JOx Świetne że chcialo się wam jeździć i nagrywać te miejsca ;:-) ❤❤❤
Filipig XD więcej
Marceldix Obiecał parę lat temu słowa dotrzymał uwielbiam cie :)!!!!!!!!!!!!
Rafal Durakiewicz Jak ktoś grał naprawde dużo w GTA V to idealnie się odnajdzie w Los Angeles xDDDDDDDD
xD MLG a może w następnym odcinku kup zioło i bletki
Kasper Mach Zamieszkaj tu i rob wiencej filmów z Los Angeles to jest moje marzenie żeby tam pojechać :-)
XD koal live remek dałem ci 3 suby i laiki mam nadzieje ze bełdzoe nowy odcinek
Lock YT ramek a które miejsce ci się najbardziej podobało? 😀
KruLeQ Niech zalegalizują u nas Marihuane to też wszyscy będą tacy pozytywni :D
Zuzia Klawikowska czm nosisz okulary na czole ?? xd
Adam Adam Ah, no i miejscówka Trevora :D
J J no to mam bana :(
brtk Bo tak to niezły los xD
jqcob Jacob A nagrales dom majkela
Beata Kowalska jedź do compton
Milo #wOW remek a skad wiesz jak zioło pachnie????
Jacek Pyrka pojeć do domu majkela
Dawid Kwak remek pokasz growstrit
Majka Pawłowska więcej takich zawalistych ODCINKÓW!
Jakub Matuszewski jedź do domu franklina i maikela
Marcel Wisiorek Rezi POKAŻ DOM MICHAELA I FRANKLINA !#
olixon rezi jestaś zajebisty
Oskar Grzelak mogłeś jechac pod dom franklina
Jakub Bednar nie umiesz parkowac xd
mariusz maryn pozdrawiam rezigiusz
Dawid Sendecki najbardziej wyczekiwany przeze mnie fil LA. Chyba że nagrasz inteligencja policji w LA vs LS xd
reZigiusz Łapa w górę, komentarz u subskrypcja kanału i lece tam drugi raz, by ponagrywać dla Was filmy! :D
Marcin Laczak chcemy więcej lajkujcie żeby widział
XtremeXGames Rezi masz błąd w opisie "Zostaw subskrypcje na kabale by być na bieżąco" KANALE*
Alan Kozub znajdz dom michaela
Olo Trolo rezi jeżeli jesteś w gta w realu to gdzieś jest baza wojskowa! to jest twuj helendz
EaZy Szkoda ze nie pojechał na Grove Street :)
Koko Jr lala land to zajebisty film
Patryk Włodarczyk kiedy gta na kompie co kto chce gta żeby rezi nagrywał łapka w góre
Ra4 dek Mogłeś pojechać do domu Majkela
Kif w opisie masz błąd zamiast kanale napisałeś kabale
Ktoś Inny Gość mam wielką nadzieje że twój pies zdechnie
Gorak plis nagraj GTA V np chowanego albo coś innego plis {kto chce gta V daje łapkę w górę żeby widział plis}
EaZy Szkoda ze nie pojechał na Grove Street :)
Speedy a gdzie south central?
Rappu skad wiesz jak pachnie ziolo
Franek Francio Formella odwiedź dom michaela :D
BezNiCku Znajdz Dom Michaela Franklina Lub Trevora ok?
GabiKox mam pytanie do dziewczyn :D
Która sie podjarała gdy ReZi ściąga koszulke?