Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

ZAGINĘŁO DZIECKO Z PRZEDSZKOLA! (Kindergarten #7)

Mandzio
  • 1 tyg temu
  • 15:36
  • 183
Komentarze:
Rafał M mandzio pamiętasz kiedy kiedy wylałeś krew na Lili to krew lozlew na Cindy
Oskar Moszczyński 1:24 XD jak to zabrzmiało XDDD
THE TRUTH czekam na wtorek xD
CITYU GAMES jestę 1000 komentazem jupi dajcie LIKE
Bodzio PL 15:35 Skończył pierdolić
Disowskyy 2 nowy kindergarden będzie
Anonim Bijacz manzio wy gabineczie derektora pod dwanem jest krew
ESIU2034 Nagraj w końcu coś normalnego hm ? v:
Oliwia J wszystkiego najlepszego przekaż Fakiśowi
Anna Bal Mandzio jagbyś chciał to cownij się do zakończenia z Cindy i wylej na nią wiadro z krwią i nauczycielka powinna dać ci kartę
Dawid Markowicz Jest sekretne zakoćczenie.
Kacper Beenat mandziu a moze powrócisz do gry this war of mine
Jakub Czyż u mnie zimno
Taki Pan Ojeeej, 40 stopniii, ale strasznieee, u mnie jest 45 stopni kurwa o zasranej 14
fidget spinner Mandzio po zebraniu wszytkih kart możesz odblokować sekretne zakończenie musisz tylko zrobić misje nageta i wejść do naget cave tam jest statua jagby no tabliczka i podaruj talie tablitcze więcej nie zdradzam
Rahim ostatnio nie pojawia się nic poza "kindergarten" nie mówię że to źle ale pszez to że cały czas to nagrywać może ta genialna seria szybciej skończyć a to nie zbyt kogokolwiek ucieszy. wiem że tak czy inaczej ta seria się skończy ale można ją trochę pszeciągnąć innymi grami aby dłużej trwała ;)
MATI adg w kindergarten w twoim domu jest plakat star wars przebudzenie mocy
Czeko Ciacho niewiem kto daje łapy w dół to jest zarombiste
maros107 mandzio jest misja dotycząca billiego ale nie jestem pewien jak się jo robi t;-)
MrDomino Czemu Nugget mówi w trzeciej osobie? lelz
Adrivv dlaczego nauczycielka żyje ???
Kunew Plays SUPCIO TERAZ JESZCZE KLUCZ PÓŹNIEJ WEŹMIESZ 3 RZECZY NAJBLIŻEJ SKARBONKI ORAZ 3 DOLARY NA WSZELKI WYPADEK MASZ ZAKOŃCZENIE LILY!!!
Zosia Mania karta była w Nugget Cave
we are champion poland KIEDY PLAGUE INC
Maxi No nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee co 2 dni ODCINKI JA PIERDZIELE NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
rajcu 75 mandzio kiedy kinder Karten masz już te 10.000 łapek w góre
Andrzej Stróżyk p250 walencja xD
Bałtuś :D Madziu nagrasz Mainlinging czyli fajnego indyka z gamejolta 7 dolców pełna wersja grałem w demówka i jest spoko tylko trzeba dość umieć angielski a ty go umiesz.
Masz linka http://gamejolt.com/games/mainlining/131385
Drapus Drapus to nie było jedyne zakończenie z Nagetem
Joh_lt Mandzio te twoje miniaturki z Kindergarten są genialne :)
KubCzek PS4 Zbieramy na amunicję do pistoletu dyrektora 1 like=1 pocisk
Cytrus pokarz pod koniec lekcji szlugi
tEMMIE Oo za 1 odcinek bedzie mózgojeb
Olusia Msp Yt ty masz super mandzio ... ja oczywiście wymiotowałam całą noc i bolał i boli mnie brzuch !! :,(
Adlorf Killer 98 tys to ja xD
Maria Elmrych koło czaszek w nugget cave była monster karta :)
Antek 6 zamiast placic nauczycielce mogles zdobyc donata od cindy
Kuba Klimek A TYM DZIECKIEM BYŁ MANDZIO XDDDDD
Mateusz Sorbian Nagget napadł na McDonald i wykopał świątynie McDonalda
Emil Lochanski Mandzio zabił nauczyczielke CZEGO ONA ŻYJE illuminati
xagax25 Mandzio jest kinderkarten 2!
ejjj ejjj coś lerzy po prawej stronie w naget cave
Retro Racer W następnym odcinku- Monty
kuchu 85 kiedy cat goest fishing
Varnik tam na dole było jeszcze coś do wyboru sekretne zakończenie
Majciak Gol Misja lilly
Zielony oznacza uleczenie
Żółty oznacza wybrania postaci
Czerwony oznacza zabicie
Niebieski oznacza wypuszczenie
Nooscar OFFICIAL to on wysadzil statue! to nie prawda. To mnie rozwalilo
krisss59211 kris ale to nie jest jeremy tylko jerome (dżerom)
Ja ck Ej wtf mój tata też miał wtedy urodziny
mufin_pl_nl legenda glosi ze mandzio zostawi serduszko pod tym komentarzem czy to prawda? czy fejkk?
Entiti Entitjak ty w pokoju masz 40 stopni a ja w Hiszpanii ok. 25 :)
Nogginnoggin nogginrk Kurde, niby taka prosta gra, ale za to jaka fajna. ;D
KirekPL mandzio nagraj jak wyjdzie the escapiest 2 kto chce daje like
Artur Kasprzyk Mandziu nagraj The Republia Times To jest gra od twórcy Papers Please
kuba seta Nugget Potrzebuje duzo naggetów to wybudowania fortecy wspomóż go prosze on tak prosi 1 like - 1 nugget
xejren Mandzio chyba źel skończyłeś tom misie z tego co pamientam wyglondało to inaczej
MrChick888 polecam klimatyzację i pozdrawiam
Haypay! A WCZORAJ MÓJ WUJEK MIAŁ WYPRAWINY URODZIN XDD
DZIKI_KOT Też wczoraj miałem urodziny xd
xDeKa Yt i komputer wlonczony 45° xd
Winella Krens Pozdro znam morza 20 stopni w słońcu i wiatr :")
lipek122/Lipton O fakiś ma urodziny dzień przede mną xd
Kacper Wojciechowski nie tnij tych filmów :) będzie lepiej
Mischao MI ten Głos Nuggeta jest świtny w wykonaniu mandzia 1000000000000000/10
PZYCHOf ja nie mogę 1 krok od zakończenia
JulcziX 5:00 - 5:02 XDDDDDDD to wyglada i brzmi jakby Mandzio sie zapowietrzył xDDD
JulcziX Czy tylko dla mnie te Nuggety wyglądają jak czaszki?
Zeni Polska Dasz like to jesteś zwycięzca xX
PZYCHOf mandzio gdy wchodzisz do nugget Cave to podejdź tam do tabliczki
Jakub wróbel Mandzio nie narzekaj ja jestem w Chorwacji i mam opażenie 2 stopnia a wychodzę na 40stopni na dworze i nawet ubranie nie pomaga więc nie narzekaj ps od 40 do 50 stopni Celsjusza
Globus Sedes granderbi Mandzio słuchaj wiesz gdzie mogę znaleźć spolszczenie do tej gry ponieważ średnio gram w tą grę a średnio znam angielski
Małgosia Sulich a u mnie prawie cały czas jest chłodno :D
Ptychus 333 Nie wiem gdzie ty mieszkasz że gorąco w domu masz
wilko ja wiem jak kindergarden jak się zakończy dyrektor fszysystkih zabije tylko ty zostaniesz z nagetem i dyrektor też Umar i swojego syna mużyna też zabij okej to było zakończenie kindergarden
CieszeK Nie no o 23 już na szczęście już nie jest tak gorąco :D
Karol Witkowski jest ci gorąco bo jesteś gorący chłopak kappa
Agyys TheBest A ja dzisiaj znalazlem maskotke jerzyka :) NIE KLAMIE RLy ;p
kacper czylok a ja mam 40 stopni c w łóżku
karol Kaczor to nie jest naget ale bagiet
Live Shot ! jest sekretne zakończenie jest jak zbierzesz wszystkie karty
Kowai Perfumy o zapachu krzesła Lily specjalnie dla Nuggeta :D
Blark_Games 4:59 orgazm mandzia
Babcia Arixona wrzystiego najleprzego dla twojej wybranki :)
Jullia Bułach papa za 2 dni xD
Manuela Kwiatkowska {\__/}
( * * )
|> 🍕|
rufik " Nugget jest zaimponowany"
Surmi PL Gurunc activated
Emix 889 Kto lubi Kindergarden? Like <3
Vincent The rabbit Moja ulubiona postać z tej gry xd
Maciej przepraszam bardzo ale czemu mi usuneło suba u ciebie
venox Madziu nagrałbyś GTA online z całym składem Rich zone. Dawno już niczego razem nie nagrywalisie, a filmy z ekipą były naprawdę fajne
SCP 666 Mandzio ja jestem w Hiszpanii i mam 35-50 stopni !
Placek19 Jóźwiak mandzio istnieje tajne zakończenie z nuggetami Nuggeta musisz zdobyć 5 nuggetsów i będziesz miał tajne zakończenie ale najpierw musisz jednak zdobyć wszystkie karty i dostać się do jaskini Nuggeta to jest zakończenie na koniec gry ale jest naprawdę fajne - - - Jeżeli to pomogło to pokaż to w odcinku ostatnim Kindergarden!!!
Maksym Zacharczuk nagraj my fantazy online
Wikcia Jak ja lubię Nuggeta <3 jest taki uroczy na swój sposób xD
Kuba Bezimienny On to urządzenie przeniósł, by nie wybuchło jak mówił o tej akcji.
__ PIKACHU__ elo like
marek szuscik życzę twojej narzeczonej wesołych urodzin
Borys Zjadłem przed chwilą kebsa z bodrumu i był zajebisty xd
Chyba Tak Przyokazji na dreamhacka pojechales?
maks koseski mandzio pujdz do tabliczki w tej dziurze naggeta i zobacz co się stanie
ABoosterS PlaY Okej Darth Vane,Teraz zbieramy na sos do Nuggetów Nuggeta! Jeden like-0.1ml sosu
Gabi Palmowska pozdrów swoją nażeczoną wszystkiego najlepszego 😍😘
Filip PRZYZNAĆ SIĘ KTO CZEKAŁ ?!
carl johnson Nie tylko nie to jak to co dwa dni!!!!
SMOZAK A u mnie gówniana pogoda co chwile pada, max 23•C i nawet na namiot nie da się pojechać :'C
exodus kocham cie mandzio za kindergarten
blodigpvp 11 25 monster card w class room
Paulina Sroka oo wszystkiego najlepszego dla Faki :D <3 :*
Szczerbol Szczerbaty Mandzio prosze daj serduszko bo mam urodziny <3
Witek Ciach monty umie czytać
Anita Nowak nie!!! czemu odcinki co 2 dni? ):
Half DEAD 3 item wyglada jak grzałka z moda
Marek Ciostek U... Mandzio i gorąca 40-stka :D Co na to narzeczona???
Ksawery Dolata nie chcę pisać o tym zakończeniu Ale jest jeszcze jedno zakończenie z nagetem i potrzeba do tego zakończenia wszystkie karty więcej nie piszę :)
Sprytny Jack Nugget najfajniejszy z wszystkich dzieciaków <3
heayayayayayah Mandzio sam robi wszystkie miniaturki?
PasTu Mandzio nie mów "kindergarDen" tylko "kindergarTen" bo to nie jest kinder ogród tylko przedszkole :P
Dawid Kaczmarczyk Mandzio niedługo wychodzą eskejpisty druga część
rafikson sieniarski czuje twój bul na początku filmu
Asriel Dreemurr Jak Będziesz Przy Nuget cave to weś karte jak masz to nie bierz ale podejć pod tą Tabliczke
Michał Jakubowski To plakat z star wars
Thomasowskyy Tylko mnie ciekawi, jak oni wychodzą z Nugget Cave'a? XD
Stanisław Januchta Więcej!!! :3
Jezus Chrystus Nugget najlepszy !!!!!!!
Mateusz Świderski "Nugget jest bardzo zaimponowany" - 3:22 :D
Dawid Tube Zazdroszczę że masz tam ciepło u mnie jest tak sobie
ILL_ALEX Nie rób co dwa dni odcinka , to chyba jedyna seria na youtube na którą codziennie czekam , wczoraj siedziałem o 20 i czekałem myślałem że może troche później wstawisz odcinek
Mieszko Kańka No to jeśli chcesz robić kindergartena co 2 dni to chociaż dłuższe odcinki pierdolnij a nie dopierdalasz takie krótkie wkurwe, pozdrawiam
KubSon CoC weź tą notatkę Billiego i w momencie dawania listu miłosnego Lilly daj jej tą notatkę , ona pójdzie do pani i pani na głos ją przeczyta ! :D
gast orek kto lubi tą serię łapka w górę
Szymon 634 King to nagrywaj w nocy
marco 10 piszcie wiadomości pod tym komentarzem:P chce mieć powiadomienia iks de
mateusz matusiak dasz serduszko?
Fokus221 a wczoraj moja mama miala imieniny
Obsydian TV Nie długo niestety koniec gry a z końcem gry koniec seri :(
page evlgames. pl SŁUCHAM? XD gorąco? ty to tydzien temu nagrywales czy jaki chuj? wtf...
lopigo Nie wiem jak dla was ludzie, ale dla mnie mówienie do kogoś w trzeciej osobie (np. nugget wie) jest bardzo wkurzające <(")>
Ciasteczkowa Laurakotki Na kolejnym odcinku spróbuj wziąć karte. Ona jest na ostatniej półce w klasie. Zrób to tak jak byś brał nugetta lub szkło powiększające, tylko tym razem weź kartę :)
KrokodylPL Kolejny Kindergaten? Ide po Chipsy do sklepu i po coca cola
Radzimir Serkowski Kiedy Emily is away too
Remik Mehlich usunęło mi Dzwoneczek =-O jutjub nie polecam
Mikołaj Walaszczyk zrób to samo tylko zamiast do grobu podejdź do znaku :-)
assisan creed mandzio proszę nagraj Dragon City
Kacperlol Nugget to taki lodomir (tylkow kwesti wypowiadania się, tylko)
MasterPlay Gaming Kto składa życzenua narzyczonej Mandzia pisze pod tym kimentarzem ja !!! (specjalnie nie wymusxam like)
Tytus 2005 Najlepszy moment 4:59 !!!!
Stefan Stefański pozdrawiam mandzia z niemiec , fajny odcinek
Nyu nie nagrałeś filmu, bo twoja narzeczona miała urodziny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
asdrf uit nareszcie dziekiuje
Olivier Pozdrów narzeczoną od nas ;)
kotekek 66 powiedz wszyskiego najlepszego ode mnie dla twojej nazeczonej pozrawiam.
Hubert Janaszak Złóż jej odemnie życzenia
Koza5672 wincej wincej!
Majka Wróblewska SERIO?! Będziesz jechał do Walencji?! A ja właśnie stamtąd wróciłam... Co za pech... Plaża jest tam genialna. A te palmy!! <3
Wszystkim życzę miłego wieczoru ;)
Golden Freddy 1:25 nugget Chcę być twoim chłopakiem XD
Skrileq LIVE Kiedy odcinek z jakiejś innej serii?
KAT XD kocham tą serię w twoim wykonaniu
kamper 08 mandzio sprawdzi co się stanie jak zabijesz Lily a będziesz musiał zniszczyć statułe
pawpry mogłeś jej dać donata tej nauczycielce
STEKUŚ MAN ZAGRAJ WTHE ESCAPITSC NIE MAM CO ŁAPEK DAWAĆ I SUBA DAĆ PLS ZRÓB TO LUB CIĘ ZGŁOSZE
SPK
BigBad Penguin Oj mandziu mandziu ... kup sobie klimatyzacje :D
Pina Sanna hehe Mandziowi gorąco a u mnie 20° ;) pozdro z Irlandii :D
PS. super odcinek z mojej ulubionej serii... chcę więcej :/
Dawid Niglus jest sekretne zakończenie jedyna podpowiedź musisz mieć 25 kart
Domino Korzeniowski Już się bałem że nie będzie odcinka <3
Dominik kowalski zrub to co teraz ale zbierz wszystkie karty i ici do tablicki w N.C
Blue Zbieramy nuggety dla nuggeta 1 like = 1 nugget dla nuggeta 50k nuggetow = Stawiam wszystkim burgera
Niszczyciel Głąbów ja miałem wesele kuzynki wczoraj więc farta miałem
Bartosz Jóźwin Jak oni wychodzą z tej jamy nuggeta ? moze sie odbijają od tych nuggetow 😏
Defcior 1 pytanie: Dlaczego dyrektor zabił ucznia wtf xD. Porąbana gra
Sebastian Radtke Masz krzywo kamerkę według mnie xP
rafał kowalczyk Mandzio Pozdrowisz albo dasz serce???
Mikulinka Spóźnione wszystkiego najlepszego Fakiś
na urodziny :)
Kacper krzyzaniak czemu takie krutkie płacz płacz szloch płacz
S myrdyl Wszystkiego najlepszego Faki
Nienazywalna Nugget chce być twoim chłopakiem! - Mandzio 2017
Nicole Ambartsumyan super odcinek <3
H S 8:50 doszedłeś * :)
Sh@rp 5:00 Znany youtuber dostaje orgazmu
Wolf Galayx nagrasz kiedyś unturned?
Patryk Magdziarz pozdro no problem więcej odc takich
AwEq w końcu kindergarten
Mrret Super mi jest zimno
Mateusz Kozłowski nugget nie da pani satysfakcji
słodka lukierka Misja Llylly jest najtrudniejsza potrzebujesz do niej 3 (nie powiem jakich) przedmiotów i dowiesz się czy Billy żyje i tpd dalej nie spojleruję
Tesyon PL Nareszcie!!!!!
MineBluePlay Mandzio robisz taki dobry dubbing, ze tak sie wciagam i zapominam, ze ty to mowisz wszystko ;00
Bartosz Januszewski mandzio plakat który jest w tym pokoju z łóżkiem to plakat ze star wars
blachowski games zrób maraton
Tomasz Kawa Ja Mam Gorzej Bo Mam 46 Stopni w Pokoju (przy otwartych oknach)
Perkyn Snij856 mandzio ten plakat co wisi na ścianie przy drzwiach w głownym pokoju to jest na nim pokazana 7 część star wars
Personel klasy Dupa XD kiedy to było kiedy pisałes list do zimy bo było ci zimno XD
Revix Revixovski i te zakonczenie zapowiada kindergarten dwa xd
PanBrzoza 4:59 Orgazm mandzia i nauczycielki xDDDDD
Wojtek "Żarówa" Ślęzak spuźniłeś się 49 minut z filmem
TheVaeliX KIEDY KINDERKART... O... Cześć Mandziu :D
Amelka Jawecka pierwszy raz
.
.
..
.
.
.
przeczytałam CAŁY opis
Skto mandzio są 2 zakończenia 1 z nuggetami drugie z lily
Mr_Cake4ever Czemu bomba nie eksplodowała jak nugget zaczął mówić, że nie lubi słuchać o Billim ? xd
Revix Revixovski mandzio w nugget cave jest ukryte zakonczenie musisz miec wszystkie monstermoncards to sa te taliznmany ( jak cos prosze wybaczyc pisze to na poczatku odc )
Hubert Staniak MANDZIO ZACZNIJ MÓWIĆ TYMI JĘZYKAMI JAK W PIERWSZYM ODCINKU
kuba Sobesto nagrasz "colony survival"? plisssss nagraj to!!!💪 za odcinek!!!!!!
Szymon Jaworski zbierz wszystkie karty to na środku pojawi się wielka karta weź ją i idź do nugget cave i daj tę kartę do tego znaku i daj tam kartę
Majkel Jak to możliwe, że Nugget napisał list miłosny dla Lily skoro są oni w przedszkolu i nie potrafią jeszcze pisać :3
Jagda XDD biedny mandzio
Perrary No, straszny guruuuuunc (┳Д┳)