Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Funny Moments | GET EVEN

ROJO
  • 1 tyg temu
  • 03:57
  • 111
► PODOBAŁ się film? Zostaw ŁAPKĘ W GÓRĘ! ► URHARA: http://bit.ly/2lO4dJZ
► FUNNY MOMENTS: http://bit.ly/2lsVVqh ► SUBSKRYBUJ KANAŁ: http://bit.ly/2jootyb
► KUPUJ GRY NA G2A: https://www.g2a.com/r/rojov13 (z kodem ROJO 3% zniżki)

► Z kodem "ROJO" -10% na zakup fotela dla graczy: http://bit.ly/RojoAKR
► ZALAJKUJ FANPAGE: http://tinyurl.com/c3m9qla
► ODWIEDŹ INSTAGRAM: http://tinyurl.com/ho5eze9
► OBSERWUJ SNAPA: rojtar
► SPRAWDŹ TWITTERA: http://tinyurl.com/ckzpl9u
► ZAMONTUJ WTYCZKĘ: http://www.pompateam.pl/
► ZAPISZ SIĘ DO GRUPY: http://tinyurl.com/p5dtuzp

Użyte fragmenty piosenek:

• Geometry Dash - Time Machine
• Aya's Theme - Wind God Girl
• Pokemon Casino Music
• Attack On Titan Season 2 ost La la la
• Odjbox - Otto Croy
• Attack on Titan Season 2 OST - Barricades
• Baker Cat!
• Brian Reitzell - American Gods ost
• Techno kitten adventure - Dream Pack Song
Komentarze:
Gracjan Krefta hehe, dobry filmik :D
śpizgany ROJO W ZAKOPANEM WIDZIAŁEM WYPCHANEGO LODOMIRA !!
RoseS te rybie oko😂
Diegon +1 Do szczęścia Sebastiana
Michał Jodłowski Szacuneczek za shingeki no kyojin
1fryt Porno zabawka XD!
JJokerr haha ten smiech roja hahaha XD
The DRAGOZ wstęp rozpoczyna w dalszym ciągu dobrą zabawę
Rafał Dunaj to tak jakby w film wrzucic dubstep
po dodaniu -film 9/10
Jung Co to za magiczna miniaturka?
Agata Pasternak 3:14 - mogę jeszcze raz ? :D Rojson obawiam się że za późno xD uwielbiam Cię ! TARCZA :) i 0:49 - CO TO ZA PIĘKNA MELODIA ?!?!?
Gary Muvaut Pocieszna mordka zawsze zasługuję na łapkę w górę - komentarz umieszczony dzięki gaming.youtube.com
Kacper Bordon 3:35 a co ty tam pijesz?
Wściekła koza {\_/}
(•_•)
/>💣 Uważaj na bombowego skurwysyna Ten królik porwał tą dziewczynę... 💀
Aleksander Sławiński oglądałem calą serie najlepszy odcinek był z muzyką uwielbiam cię Rojson
Space Chaosu na początku gry przed eksplozją dziewczyny jeśli wpisze się ten kod to co się stanie?
TheMarioIt 1 like = +1 Do szczęścia Sebastiana ?
Ja teraz widzę 666 likeów o.O
jan sobczak zajebiste Funny Moments !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeaaaaaaaaaaaaaaaa Rojson najlepszygitara siema sie niema
Jestem Szyja 2:34 song name pls? ;c
Zioleczek az siegnalem po wode
Gutnar Za attack on titans to szanuje .
Essi Daven Ej, ale akurat Pasja z dubstepem to zajebisty pomysł. ;D
Rojo Najlepszy Na YT Kiedy nowa seria jakiś horrojek?
Zeno Sama Malarstwo kiedyś malarstwo teraz.
Pa Weł seria była super! szkoda, że niedokończona. Ale FM... jak zawsze świetny Urhara :D
Jestę Krytykię Urhara, powiedz mi, nie za dużo Japonii i tamtejszej kultury?
Julek Białas Czekałem na Funny Moments z tej serii xD
Michał Marciniak To dobre takie wincejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Znajdź w sobie Designera Super kanał! Sprawdź też koniecznie mój ;)
Sabatonista 666 Zajebistym funny moments z dodatkiem drinka Oj coś czuję że to będzie długa wspominka tak dobrego odcinka
MrSnowNinja 1 like = 1+ do szcześcia sebastiana
ZuZiAxPompa Dzien dobry
Ninja Loli! Ty byś wpierdolił dubstep do filmu Pasja, a ja pierdoloną Taylor Swift Shake It Off do 8 Mili
Ezio Auditore dokończysz kiedyś serię skyrima?
Kangus rojo jesteś zajebisty
Robert Jaworski kiedy HW??
Adrian 123 Gdzie jest dziewczyna po wybuchu bomby ??? Wszędzie xD
Gumiok Szymon Genialne Rojson hahaha.
ROJSON Mimo umownych wyświetleń i niedokończonej serii, tekstów i sytuacji uzbierało się całkiem sporo:)
Zruzek Rurek kto przed tysiąc like ?
Damian Kurek Miłego Dnia wszystkim.
Kacper Żak Zajebiste