Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

YOUTUBERZY PONOWNIE W MILIONERACH!

Mandzio
  • 1 tyg temu
  • 16:08.9999999999999
  • 111
Komentarze:
Radek Jankowski kanał pieska ciepacy
w koc Nazwijcie pana Pieska Edmund.
Nightybreeze czemu tak chamski montujecie, że nie widać waszej reakcji po złej odpowiedzi??
Nawet sie z nami nie pozegnaliscie, no co to ma być?? ;-;
Amelia Michalska Kiedy KINDERGARDEN !
damian Onyszko ten pies jest prawdziwy
Janusz Bialorudzki może Janusz Piesełowski
ogórek tv co znaczy S-O-S skrót od miasta Sosnowiec
Tymek Prokop kiedy kindergarden!!
Aleks TV w trzydziestej treciej sekundzie 0:33 widac one 33 podzielic na 3 = 11 milionerzy maja 10 liter czyli brakuje jednej litery pan piesel jest tu sztuczny jest was trzech 11 podzielic na trzy = 3.6666666667 człe liczby = 3 trokat illuminati ma trzy katy i trzy boki PAN PIESEL TO ILLUMIANTI!!!
lucjan kowalski kanał pieska ma się nazywać Typowy Hajsownik albo Kolega Piesełacy
Janusz Jednobrewy pp pan dziobak
THEcreeper man fajnie, niezauważalnie pocięty film XD
Psychiczny Jednorożec nazwij psa warchlak
Miko Jot nazwa na kanał pieska piesełek
Hiszpan piesek ma milioner
Diaxowy97 Piesek urósł troche <3
Krycha YT ツ Udowodnie że złapałem debila

Pokaż więcej
Kosmetologia Niestacjonarna szkoda że to green skreen
BrzęczyPała kiedy live?
Mar4cel Games ej Mandzio mam pytanie. Ten pan pieseł to twój?
Skere Pool GDZIE IGNACY?!
KaRoX gamer fajny koniec xd ciekawe hehe
Yuki Makoto imie dla pieska może koromaru
kacper mey xXx_chapy-eater69_xXx
Amelia Jonczyk U mnie na informatyce było hasło poziomd xD
Olek Myrdzio Jezu ten Pan doge zamiast huberta xD lol
Olek Myrdzio Moze piesela nazwiemy Doggo?
MrWilczekPl :D pan pieseł chyba nie zrozumiał żartu :(
zygfryd pl Wałęsa to Bolek ,a nie Lolek
Grzegorz Baranik +Mandzio! Co sie stanie jak wpisze w wyszukiwarke green screen dog???
FeliAnime bez ignacego to niema sensu :[
Farmerobot Dziobaki są jajożyworodne :)
Maja Szydelko Pytanie brzmiało: jak DOSŁOWNIE brzmi skrót SOS.. Wiec to chyba logiczne xzd
Kacper Kwiasowski polski pieseł reksio
Karyl Imię Pieseła to:Syn Gimpera ALA#PIESEŁACY
Chop FifekPL
RasenKiri pancake ~~ imie dla pana pieska
Bantek 1 kanał pana piekła
Dj_normy8255 FR Imie dla psa Andrzej
Maciej z Grójca A co jeśli piesełek jest prawdziwy a gimper i mandzio są z green screena?
Nikt Ważny O jakiego kolegę chodzi co imienia nie wolno wymawiać?
KarolHD Pan pieseł jest bardzo posłuszny, pozdrawiam.
Mateusz Props k*rwa świnia
Tadeusz Simiński niech nazywa się Gizmo
Fruxia ale SWEEET PIESEŁ <3 <3 <3 <3
Darka3363 Kiedy Ignacy stał się Voldemortem, skoro stał się Kolegą, Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać?
Kasia J Madzio jak skończysz nagrywać Milionerzy to mógłbyś nagrywać Plant vs zombie 2.
Troxu ! Mandzio zdraził kotka z Cat Goes Fishing
Weronika Fabich Ja nie wiedziałam co znaczy sos
maciek123456789 7:37 giblartar głupki!!!






ps. mam 9 lat😷
Alibaba Muhamed Nik dla psa to fajny moze byc SzypkiRuhacz69PL pls gimper daj taki nik temu piesowi fajenmu
Marcin Miroch dlaczego ten pies robil te same ruchy?
Dudek to może nazwiecie psa cesik
Patryk Jasielski Ja bym tych dwóch wypierdolił i zostawił Pieseła
Moskit XP Mandzio dawaj kirdengarden a milionerów zostaw na puzniej!
Matrix21 ten pieseł to chyba prawdziwy xDDD
radek , dawac like
Zielony P Pan piesek
Puchatek ;v Słodziak
Piotr Tokarz W fineaszu i ferbie jest dziobak i nawet jest piosenka że on składa jaja....
Michał Sokół jeszcze kolczatka jest ssakiem składającym jaja
The BronxXx Wasz pieseł powinien nosić imię Bladii junor xD
Iluminata Emma Madziu nie nienawidzę cie za te ucięte zakończenia NIE RÓB TAK
Zunk U pana Gimpera 😂😂
EmDziak imię dla psa Piesely Spinnera
RoXrOn to może hołdysek takie imie dla psa
CytrUseQ Pieseł najlepszy joutuber
Szilan piesgreenscreen.mp4
Esz3Q Śmieszek nick dla pieseła; KAQU
sebastian Piela ja chcę zobaczyć kanał pieseła
Chuderlok 3 pytanie
Mandzio :Albania, a nie czekaj bo pomyslałem o Brazylii zamiast o Portugalii xDDDDD Pozdro dla tych ktorzy wiedzą gdzie jest albania xDD
MarTin M. Hajsownik
FARGOTTEN Jak źle odpowiesz daj podpowiedź i kliknij na dobrą
Vol- iox makumba dog
ktoś tam Zaśmiałam się na tą Demeter XD
CAPPI Gamer nazwijcie psa: "Kebab" 😎
Peyter Kozłek Mądry pieseł
Dam ien te wycięte momenty kiedy źle odpowiedzieliście xd
Emil Imie dla psa Lipton !
asd dsa Ale słodki prawdziwy pieseł :)
Marcin T nazwij tego psa dragonborn
adamulolo 545 kto woli psa niż kota daje lajkacza
Jestem Bogiem Tej Gry ŁabaŁbaŁ xD ratujcie nasze dusze xDxD
ejjj ejjj słodki piesek rexiu
Kitek 489 Coś wam na końcu film przypadkiem ucięło chyba
Janeczek nick dla pieska to 4up
Sakamae Belzebub brzmi wyśmienicie dla pieseczka
Lutnąć ci? czy tylko ja cały czas patrzyłem na psa? xD
PAN KOT Pepe pan dziobak !!!!!
Nouscoby akurat to z SOS było łatwe
klucek lk ma się nazywać bożydar
Mister AkA Ej ale ten pies chyba fejkowy xD
Michał Stochniałek a ten peseł to nie przypadkiem wycinka  jakiegoś filmiku lub aniimacja
MartinPlayGames Bladeusz Mandzio i Gimper xD :p
Szymi B kiedy kindergarden
Dżesii 4:03 niech ktoś zrobi uważaj z czego się śmiejesz 2
Rabcio Już widzę nowy kanał na YouTube: ChapieTV
Sholdiero z Meksyku Wie ktoś może co to za rasa psa ?
Magia Pianek Albania!
ahh czekaj, to jest Portugalia, a mi w głowie świsnęła Brazylia


CO? XDDDDDDDD
TheMeshi 16:10 najlepsze skisłem XD
Kajtek Latanski morze ,,typowy hajsownik" dla pieseła
Avagami jak mogliście nie być pewni gibraltaru? toż to nawet ja wiedziałem
to prawda że ssaki są żyworodne ale są 2 ssaki jajorodne czyli dziobaki i kolczatki :D na marginesie jest też opcja jajożyworodności ale to u ryb i ewentualnie gadów
jak dobrze pamiętam to osnówka jest otoczką owoca
wirus136 Zmieńcie tego psa bo jest ochydny
Arek B I co dobrze byl ten Edmundm? bo coś wam przerwało
kalasz Od kiedy cis który jest takim jakby krzakiem ma kore? XD
Jarosław Cichociemny Kiedy Gimper kupił psa?
BloodyBunny like dla pana pieseła :D
Kuty Zakończenie... miodzio, piękne, zajebiste, cycuś glancuś, poprostu uśmiałem się jak nigdy.








nooby
Pan Piesełek Załozyłem kanał i nagrałem swoj piewszy film mandziu i gimperku <3
ThinkSmooth 23 kto przed 71k?
Filip Live nazwa dla piesela: Zbigniew Holdys
Leoshi co mają Francuzi do Gilbartaru? xD
Mikołaj Ż. SOS tak wiedziałem
Pyrek XD hiszpania
Haxior5506 w 2 podejściu była osnówka
xMosder12 Ale to z SOS to kiedyś na necie przeczytałem
Walus525 Ostatnim razem jak Gimper z Mandziem wyśmiewali publicznie jakiegoś youtubera to była drama xD
Drivizer Nowy Kolega Piesełacy :D
Bunsik KONIEC odcinka na złą odpowiedź XD
volux nazwijcie go psia kupa
asdabc 13:16 teorytycznie to nic nie znaczy. Skrót został stworzony, ponieważ łatwo jest zapamiętać te 3 litery w alfabecie Morse'a.
Dawid Dziedzic Gdzie Ignacy
Zosia Dorożalska eh wiedza na poziomie pierwszej klasy gimnazjum a dwóch facetów po studiach się zastanawia
Jan Engel skoro ma globala to pies izak skowyrski
Karol Noak dziobak to ssak a składa jaja bo jest wyjątkiem
Blaszak To dobry ten Edmund
Wojti iszym Tra dałem fapke w duł bo Gimper tu jest
eicsiboso demeter i kora <3
Tańcząca Panda Powiewająca na liściach dębu Wy tego bez Ignacego nie nagrywajcie :P kompromitacja hehe
BuŁkOWsKi BuŁA Nie pies nagra film z kotem unboxala
Okey XDDDD
Bakoff Chyba mi się film skraszował ale i tak dałem licka bo kc i jestem na twoim funpage. Możecie mi pomuc żebym oglondnoł filmdo końca?
Nutka Sylveonka Ucieło film ;-;
JUSTin JD Brazylia obok Albanii XD
Blachar Skurwiel XDDD
Itawashi mruczek
Ulrich Von Jungingen Ach czyli Albania leży obok Brazylii... Gratulacje Mandzio ;)
kenZ PL Nazwa Dla Psa : Fafik
Stanley Kubik wiedziałem
Polaczek Cebulaczek To idealne zakonczenie xD
Tomasz Niemasz 14:15 Andrzej Sapkowski pisał wiedźmina
Gamer tylko idioci mysłą że to sztuczny pies
Maksymilian Bzdenga imię dla pieska gindzio mandzio +gimper
Ulrich Von Jungingen HALO 5:54 CO TO ZA ZATAJANIE INFORMACJI (MISTRZ I MAŁGORZATA)
MMAATTII fafik
Pan Piesełek Siema tutaj piesio zapraszam na odcinek
Assassin PL Mandzio ukradł mi koszulke
Sednoo. Dajcie mi suba Pls
Adrian Kotula Panie kolego mądracy prosze nagrać odpowiedź na szyderstwa w pana stronę. Dziękuję.
Negen końcówka rozpierdala ;D
Joanna Nosal Behemot, Woland i Berlioz to postacie z Mistrza i Małgorzaty :) Szkoda, że odpowiedź nie była pokazana na odcinku :)
MRkasa Czym karmicie Pana Pieseła, że jest większy od Was?
Michau Jeżeli kot Unboxalla ma własny kanał to myślę, że kanał togo psa też wypali
Painter Imię Dla Psa Kolega Piesełacy :)
Oskar Małolepszy ime dla psa nic warta osoba poboczna
Aleksander Koprowski Nie ma to jak się nie pożegnać z widzami na koniec odcinka XD
Rafał Pieseło Słodziero
Someone mandzio powiedział Albania a później "ah mi się harknęła brazylia"
krycho00 Przy każdej failowej odpowiedzi nie powinno być cięcie a takie to be continued xD Ale na końcu śmiechłem xd
Mixitnt gry daj serduszko
Steezy niech się nazywa Pancake
Prawnik Albania obok Brazylii xd
Andreyna Dolphinrock Nie mogłam z tego dziobaka, serio? 😂
Wlosiu 01 theXPiesek
Nemezis dziobak jest jajożyworodny
Prawnik PIMPER PROSZĘ DEMETER I KORA, TO TA SAMA OSOBA. KORA PRZYJĘŁA IMIĘ DEMETER PO ZOSTANIU ŻONĄ HADESA
Jakub Żmijewski Bucket! ale jako że jesteśmy w Polsce to mówmy po Polsku czyli: Wiadro!
SpeeDfire12 Jaki piesek ma mieć nick??? Może Nick? Może like?
Oliaczenko O kurwa ale bydlak . Większy od Mandzia
Krzaks PL psa nazwij pancake jak w 60 seconds
TheRealKozak Drugi Dezy
Jozue To jest piesek Cindy
Michał Romanowicz nie dostane like
Nutrak A co jeśli pies nagrywa filmik, a gimper i mandzio są wklejeni?
Kamil Maleszewski Pan pieseł jest taki mądry
LEGIONISTA Pro piesel
noob dziobak i kolczatka australijska składają jaja jako jedyne bodajże 2 ssaki na ziemi :/
Kacper Szczęsny Mam taka samą koszulkę :P
monSteroo monSterowskyy Pieseł większy od was ;_;
Burner Arka Gdynia Ku**a Świnia
verti 31 kanal piesela : Radziecki Piesel XDDDD
pan Lodomir nie mogę doczekać się kanału pieseła
Cysiak Czy mi się wydaje czy gimper jest wklejony do mandzia i pieseła ??
RsoLs RsoLs piesek ma nazwe: Zbigniew Stonoga
Rexon Wimieram Rexon xDD
jd fk Nazwijcie sofi
Uchiha Sasuke nie obrażam ale Arka Gdynia kurwa świnia
LEGIONISTA Imię dla piesela to MNIUFRY
Mr. Challange Madziu lubisz gimpera
Gwiezdny Peseł Wow brat mój
XxDomeczeQxX wole psy c;
Uziaczek Czekam na kanał Pieseła


Kto nie da like ten ma w pysio.
szymon żokowski może pies będzie się nazywał hajsownikiem
Kuba Blada Ja czasamimyśle że wy czasamu jesteście głupi bo na takie łatwe pytania używacie kół ratunkowych lub wogóle nie wiecie palniecie coś głupiego xd
Gwiezdny Peseł Dla pesela wielki piesel
RaGz53007 I to zakonczenie w najbardziej dramatycznym momencie
Kuba Drzewiecki nazwa na kanal ,,Dyzio"
Redz nazwa dla psa


kot
Tanek Lanek A ja ciągle niewiem czy Edmund to poprawna odpowiedź :(
Kaszmir Imie dla psa oczywiście że Ignacy
GothicKW Napisał Andrzej Sabkoski
burencjuż!? Burkowski będzie specjal na pięciolecie kanału ?
Walthorn Trochę źle go wkleiłeś XD
Nātāliā Sz Kanał : Pan Pieseł. A grupa : Kostkownicy Pieseła
Mein Soraka Piesek jest najmondrzejszy z tej trujki :)
Adam K pies i nowy kanał nic bardziej mylnego
Zuzia S A może pieski nazwie kanał : Puniek xD Lub pieseł Puniek
Beneventi Behemot w Medalionach? Każda polonistka i każdy polonista teraz na zawał schodzi
lepszy remek niech pies sie nazywa puchacz
MajaQ99 piesełQ PARADOX
fioxu Dawaj imie dla psa nugget bo nugget musi mieć przyjaciela nugget czuć się smutno patrząc na pieska w dziurze nuggeta
Majkel *trio
Hideoo Medaliony to książka w klimacie wojny jest obrzydliwa jest fragment o flakach w wannie
fioxu 2:22 mandzi wali się po głowie fidget spinnerem XD
tdsts dsgtrthrt Kinder łuknacy
Sylwia Kiełbińska niech się nazywa Reksio!
Sylwia Kiełbińska Marek popiszemy sobie?
Sianko Arts Gdzie Garrys zmieniasz się jak rezi i blow
pajączek sieciowy MLG mandzio nagraj the escapis 2 bo jusz jest
Saske Co ma Brazylia do Albanii ;p
pajączek sieciowy MLG mandzio nagraj the escapis 2 bo jusz jest
Piotrek Machnik Brawo pieseł
srogie vlogi pan piesełek jest git
Okayer Może zaprowadzicie własną realna ,,edycję" milionerów, do której zapraszalibyscie youtuberow?
jahard ja imię dla psa-azorek
Shlidex W końcu film z Bladim xD
Ekoshin Nazwa na grupę reksia: karma Reksia
kocham psiaki :3 nazwijcie go puszek
Silux W Fineaszu i Ferbie mówili o tym że "dziobaki są jedynymi ssakami które składają jaja"
Oliwier Budniewski kanał pieseła powinien nazywać się gimper i jego ukochany pies
Karol Matusiak Mandziu nazwa dla pieseła mandzioszek
Hinurindo n Ucieło odcinek
maks stieler Medaliony to książka o Auschwitz
NaYmeR nieuki XD
Lukasz Janczur pan piesek ma kanał kifi
gruby koksu unsub pan pies lepszy tfu
Gimmy 1337 Medalion Behemotha.
Karol Maliszewski kto się patrzy na tego psa z grena?
Tyrus X Ja wiedziałem co oznacza SOS siema żeglarz jachtowy here
Vegetaxp Vegeta Czy ten pies jest wycięty z odcinka gimpera ? xD
Bartosz Kr Mandzio miał spinera w rence
YulianXD Damy radę dobić 20K likeów?!
Dirty Śmiechłem przy: "Widziałem zdjęcie Arka Gdynia i takie dwa zdjęcia Bedoesa " :D
Kamil Szydlowski TO BYŁ ZWYKŁY DZIEŃ NIKT NIE SPODZIEWAŁ SIĘ ŻE BLADEUSZ WYSTĄPI W ODCINKU MANDZIA
Patryk Monte Nie wiedziałem tego o tym S.O.S
Felek XD Nazwa pieska PIESEK HAU HAU
Gabri Jot Nazwa kanału dla pieska :PiesekTv pozdrawiam:3
Flowey Czy tylko mi skończył się film w takim chamskim momencie? czyli w 16:08
Intah #TylkoMajorro KURWA ŚWINIA!
Piotr Okoński Grubiańska ta końcówka. Nawet się nie pożegnaliście. :(
Czerex io Nick dla Pieseła to Pieseł Reksiowski
Gabriela Klimek Pan piesek powinien się nazywać AZOREK
Eronix Twój pieseł może nazywać się ksygzywygzy
Kacper Seweryn ten pieseł to komputer
WilczekSON Nazwa na kanał pieska: Piesek live bo (izak live)
MrKerniPL TAK BO ALBANIA LEŻY OBOK BRAZYLIA MANDZIO XD
Jacob Krul Może jeśli frajer by zawiódł moglibyście zadzwonić do jakże wymądrzającego się i egoistycznego "Kolegi Frajera", którego imienia nie wolno wypowiadać ;)
Hubert Rosinski ten koniec filmu xDDD uśmiałem siue
Antigo Pan Piesek nazywa sie Ignacy
Anony mous imie psa:Montez
Penguin piosenka o naturalu XDDDDDDDDDDDDDDD
QbaTar Tak, bo Albania jest koło Brazylii xD
Kacper Paluch gdzie kirdergarten
Szalony Bigos dziobak :D Fineasz i Ferb uczy xd
Daniel Lubo 2:06 ten pies się cofnął w czasie :D
rudy xd Nazwa tla psa -hajsownik
Chammik36 Zapraszam zasubowac mój kanał JUŻ PRAWIE 300 SUBOW KTO POMOZE?
Jakub Boczanowski To zakończenie tyle mówi xD
Kacper Lewandowski Pan pieseł chyba sobie przytył przez 2 godziny xD
Filip Wiewiora Ale z was głupcy :P
Mikołaj Dembny niech pies nazywa sie zygfryd
Pudzian Bezimienny
David Pieseł Mimper połączenie Mandzia z Gimperem xD
Trezi Ja wiedziałem (SOS) bo grałem w Milionerów i dostałem to pytanie
Filip Niedzielski Nazwijcie go pieseł Steve
Hubertoryx Gimper, to "klony" Cezara, to były po prostu kolejne części serii od Impressions Games. Polecam film na ten temat na arhn.eu. ;)
Pietras Games Nazwa dla kanału dla psa-Policja
Batty 4.0 Kanał pieska: Piesper xD
makxon 26 grupa pana piesela piesely hajsera
Frisk Kanał Pieseła powinien się nazywać: "Gimper kiedy Overwatch"
luzak 140 imię dla pieska to Maksiu lub mandzio junior
Szunaj Myślę, że Edmund The Pieseł będzie idealną nazwą dla pana pieseła