Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

PRZYWITANIA RYMY BOOM HEADSHOT | PRAWIE 1,5 GODZINY!

ROJO
  • 1 tyg temu
  • 01:18
  • 129
►►► PODOBAŁ się film? Zostaw ŁAPKĘ W GÓRĘ!
►► SUBSKRYBUJ KANAŁ: http://bit.ly/2jootyb
► KUPUJ GRY NA G2A: https://www.g2a.com/r/rojov13 (z kodem ROJO 3% CASHBACK)

► Z kodem "ROJO" -10% na zakup fotela dla graczy: http://bit.ly/RojoAKR
► ZALAJKUJ FANPAGE: http://tinyurl.com/c3m9qla
► ODWIEDŹ INSTAGRAM: http://tinyurl.com/ho5eze9
► OBSERWUJ SNAPA: rojtar
► SPRAWDŹ TWITTERA: http://tinyurl.com/ckzpl9u
► ZAPISZ SIĘ DO GRUPY: http://tinyurl.com/p5dtuzp
Komentarze:
SkorK. pl Masz najebane w głowie xd
Sawyer Dawno juz nie bylo tu tak dlugiego filmu. Doceniam wklad autora
WordOfTiger Obejrzałem całe XD Boom Headshot xD
Ttlreess Diabelskim demonem z pedalskim smartfonem xD
Mirosław Zwolinski kto dotrwał do końca laik
ArU 7 minut wytrzymałem, psychikę nieodwracalnie zorałem
ZUS Atak śmiechu i to mocny
Tymon Porębski Najlepsze 52:07 :D
XsojerX xD wytrwałem
Gary Muvaut A to się wiola napracowała mam nadzieje,że teraz odpoczywa gdzieś na Hawajach i się regeneruje, a w głowie BOOM HEADSHOT!
Sebastian Kaczmarek kto oglądał całość? łapka pod kom
Andy Rieju Doszedłem do 3 minut, dalej się nie da :D
Mikołaj Baranowski da sie jakoś dzwięki z tego filmu pobrać?
Łukasz luckzoR Najlepsze jest : "Moja żona handluje nerkami" :D
HaZe cześć
SugarSky Biedny montażysta... ale ty go tyrasz XDDDDD
DJHalXx PL tylko 240p?!?!?!?!?!??!
N3XY Kto też obejrzał do końca? X'D
Jan Wpizdepalcemszturchen a czy bylo tam moze "czesc witam czesc i czolem boom headshot kluski z rosolem"?
VEO Wystraszonym rojem ze srającym otworem :)
Artur Puczyński przytym filmie to rzygać sie chce
Jakuzi 05 kto oglądał całe ? XD :P
Bartek Chudy jak się czujesz ze świadomością że półtora godziny straciłeś w życiu mówiąc "dzień dobry (x3) cześć i czołem boooom headshot"? xd
zbrojownia półtorej godziny bredni
Adam Witkowski jak skończą się wakacje to zamierzam się tak witać z nauczycielami zamiast zwykłego i nudnego "dzień dobry"
JimJayDay AH ten stary mikrofon :3
Wyjątkowe dźwięki się z niego wydobywały szczególnie podczas krzyku Roja :D
Adi Kowalski Polecam speedx2-śmiesznie xD dejno lajka bo ja dobry człowiek :)
Precel MusicandGames Obejrzałem do końca :)
toudi x obejrzałem całość teraz psychiatryk wita z otwartymi ramionami :)
ZW PPO Takie małe DEŻA WU, chyba gdzieś to już słyszałem...
BOOM HEADSHOT, zajebiste XDD
Cribericj T Dzień dobry cześć i czołem Boom headshot. Dzień dobry cześć i czołem Boom headshot. Dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry Boom headshot
Karollo XD Dojebane na maxa XD
Jeffrey Poland O kurde :P
TheHuron23 Nie musze sobie zrobic przerwę nie strzymia do końca
Aetbxv no i fajnie
N3XY Przez to wciąż powtarzane dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry.. wydaje mi się, jakby ktoś to nagrał i nieustannie puszczał xD
Rojson, zrobie wszystko aby oglądnąć do końca! Odmówię obiadu, choćby to był najlepszy z najlepszych kiśli, TARCZA!
alu balu Po 2 minutach wymiękam xD
polskipolakzpolski pl Dzień dobry cześć i czołem buuuuuuum headshot
xkanapkax dotarłem do pneumococka
AdverTyy oglądnołem do końca hahaha co ja robie ze swoim życiem xd
Soajew Ile jest tych przywitań?
Grzegorz Mordawski szacun dla tych którzy oglondneli to całe 💪👏
Michaks91 Dzień Dobry Dzień Dobry Dzień Dobry, Cześć i Czołem Boom HeadShot Rojem Pokrojem Chorym Gajem, Orgami Wadami, Kochamy Wracamy Gdy Suby zawiadamiają! Tarcza ROJSON ;)!!!
rafal 65 czemu 240p ? ;0
toudi x genialna kreatywna bestia :)
Lagin Lagin Czekam na poyeba co spisze to wszystko w komentarzu
Archon501993 popraw jakość nagrań 244p to shit
Anna Rostkowska dużu tyh bum hetszet to jest zajebiste :D
Sylwia Maj Nie wytrzymałam :D
Daniel Żórański Wiele razy się powtarza mordor i kisiel.
swagu Prawdziwy widz ogląda w 144p
Nikodem Mrozowski a ty byś wytrzymał?
Iczani prawdziwy widz ogląda nawet w 240p
Leworęki Wąż Coś cudnego!
ROJSON Jestem ciekaw, kto wytrwa do końca:) Autorka filmu, Wiola, przeprasza za jakość video. Mi się wydaje, że jednak audio jest tutaj wyjątkowo istotniejsze:)
PojsoNQ :D Rojo to chyba z psychiatryka
Barakowiec21 TE STARE DOBRE PRZYWITANIA I OCZYWIŚCIE TE NOWE :D ZAJEBISTA ROBOTA
Kusiu SiuSiuSiu Ah te czasy :D
Piotr Ginda 240p. C'mon man.
AmaiMeggieLou Idealne wierszyki do snu.
Piesełeczek 173 Kto obejrzał cały filmik
Elitarny Strzelec90 Może kiedyś doczekamy się kompilacji historojek ze skyrima , może...
Bartez PL TYLKO 360P?
mongrek21 Ustawiłem jako budzik
Mateusz Jankowiak Czemu 240p ??
Mateusz Świderski dzień dobry część i czołem tyranozaura macicą i okrężną odbytnicą :D
MrDandzel Tyle wspaniałych serii się przypomniało.Condemned martwe ptaki, The Suffering ciapcianie Torqua, F.E.A.R kaktusy...ech. Wzruszyłem się. Świetna pamiątka i wspominaj-ka. I to uczucie kiedy uświadamiasz sobie że od 5 lat co tydzień( kiedyś też czwartki) zasiadasz i oglądasz horrojki i nie przegapiłeś żadnego. Mało jest takich youtuberów potrafiących przez lata regularnie cieszyć i bawić. Zatrzymać widza wiernego i oddanego, a nie lecieć na wyświetlenia i tylko popularne serie. Rojo ciesze się, że nadal potrafisz mnie rozbawić i odprężyć po codziennym zgiełku. Pozdrawiam i wielka Tarcza dla Ciebie i wszystkich wiernych fanów!
Grzegorz Mordawski Boom head shot
Precel MusicandGames Super! Uwielbiam Twoje przywitania Rojson :)
Layter Zajebiste Rojson
Grzetur renderowane na jakimś starym laptopie
Senga ♠ 2 minuty i już ryczę ze śmiechu, a tu jeszcze prawie 1,5h... zapowiada się ciekawie XD
Elitarny Strzelec90 Gdzie ja zostaeiłem moje lenonki?...
hondzyn Tyle lat nagrywania a dalej nie ogarnia, że film trzeba dać na prywatny na chwile by się przetworzył :D
DżazgaYD Dzień dobry dzień dobry cześć i czołem BOOM HEADSHOT, Ten Rojoson to psychopata, a jego ulubiona broń mordu to łopata.
Tysiąc subów komentując filmy Każdy kto przeczyta ten komentarz życzę miłego dnia. ;)
tupteł jakie stare niektóre przywitania
Verdon BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM HEADSHOT
Blue Screen ARE YOU FUCKING SERIOUS 240p
Morin akurat jem obiad i teraz cały monitor mam w ziemniakach
Dawidis 240p bo najpewniej by musiał to renderować 2 tygodnie żeby było 720p xD
Aslan Waleczny ktokolwiek obejrzał całe ???
FEAKUL A 2 dni temu myślałem o tym że chciałbym zobaczyć taki filmik 😅😅 Mówisz- masz 😀
WiO lA Warto było spędzić nad tym trochę czasu... Pozdrawiam jeśli ktoś wytrwał do końca! XD Pomimo tego, iż znam już je prawie na pamięć obejrze raz jeszcze! 😁 Mega Mi miłoo! ❤
Kacper Kubiszewski Dzień dobry dzień dobry BOOOM HEADSHOT!!!!!!
Zwinny Zwinnyxxl kto obejrzał całe?
Bolono 1 Kto tak ja ja oglądnął wszystko?
hehe
KUDLATY72 podziwiam tego kto to montowal
WiO lA Obraz się niestety zjechał przy tworzeniu.. dlatego taka jakość.. ale tu raczej dźwięk jest ważny! 😁
Hunt3R Hunt3R Stare dobre czasy :')
Michał Maikelelele i te 240p xD ogl obejrzalem cale bez prEwijania ale ten boom hedshot xD hahahaha
Paweł Jan Łoza Wielki szacun dla twojej widzki że udało sie jej stworzyć ten cudowny i kipiący zacieszem film :D Oby za kilka lat pojawił sie kolejny taki film z kolejnymi chorymi rymami ;)
Dam Fam Pomysł dobry, wykonanie zrymowane
Foks - Szperacz Dzień dobry dzień doby
boom headshot kolejnym materiałem
z godzinnym rymowaniem
MrSnowNinja ten film mnie podniecił
LFC _ Juluź Świetny nośnik wspomnień. Żadna waga świata nie zważy radości jaką zdążyłeś nam przekazać przez tyle lat Rojsonie :)
Obudubu a jak się przywitasz do tego filmiku co ?? ;) Drogi Patryku :)
Mietek Bandzikowski tragedia , ten gośćiu nadaje się tylko w kaftan.
Marcin Woliński Każdy bum hedszot jest genialne i przepyszne
Adrian Markowicz Jak ktos obejrzy ten film caly z taka jakoscia i monologia... to winszuje cierpliwosci
roki troki Rojson CO TO JEST, ale i tak mi się to podoba
Filip Hofman czy tylko ja po pierwszych 15 min słyszę Roja w głowie
Paweł Julianowyiwogole nawet uslyszalem przychodzącą wiadomosc z gadu-gadu w 1 z przywitań okolo 4-5minuta
Paweł Julianowyiwogole czyms zajmuje sie autor tej skladanki ze tak sie nudził/a i ile to zajęło?! no masakra!! rozumiem byc wielkim fanem ale to?????
nikorezma21 jeste ciekaw czy jest jakis smialek co siedzial i ogladal to 1.5h ;d pozdrawiam ;d
Michał0303 No chyba żartujesz.....
Szkudinson No to nieźle