Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Statystyki kanału: Krzysztof Gonciarz
DataFilmówWyświetleńSubskrybcje
2017-11-18890133820613623502 ( 252)
2017-11-17889133638500623250 ( 333)
2017-11-16888133490465622917 ( 773)
2017-11-14886133015204622144 ( 357)
2017-11-13886132858086621787 ( 535)
2017-11-12886132740063621252 ( 386)
2017-11-11885132548820620866 ( 701)
2017-11-09884132169612620165 ( 506)
2017-11-08883131939356619659 ( 1030)
2017-11-07883131707553618629 ( 218)


Vlogging in English for practice

✔ SUBSCRIBE ► http://bit.ly/1uKTA92 ◄
⌛ Daily Vlog, episode 352. Kris's experiment
▸ GONCIARZ Daily Vlog http://bit.ly/GonciarzDailyVlog
▸ My Patronite profile https://patronite.pl/kgonciarz
▸ Merchandise http://naeba.pl/

✂ EDITOR
▸ Konrad Śniady https://www.youtube.com/user/KiwiWButonierce

♫ MUSIC
▸ BaQ Beatz https://soundcloud.com/baqbeatz

♯ MY SOCIAL MEDIA
▸ http://www.facebook.com/kgonciarz
▸ http://instagram.com/kgonciarz
▸ https://snapchat.com/add/kgonciarz
▸ http://twitter.com/kgonciarz

✎ FANMAIL
▸ fanmail@krzysztofgonciarz.com
▸ Address:
Tofu Media LLC
3 Chome-4-2 Hiroo, Shibuya,
Tokyo 150-0012
Komentarze:
Bartosz Dosłownie marze o tym żeby być tak biegły w angielskim, jak Ty :/
Zazdroszczę ;)
mordref About lanterns. Have You ever seen the Noc Kupały in Poznań?
https://www.youtube.com/watch?v=RFcdkPhJMPw
Mobkiller Jestem hardkorem. obejrzałem filmik bez napisów, wszystko zrozumiałem
Marika Klofczyńs Bardzo fajny odcinek :) Angielski super, mówisz bardzo płynnie i zrozumiale. Pozdrawiam
KubaL What is dzieje sie here na youtube
you_know_ me_bett Co to za muzyka w tle w pierwszej połowie? bede wdzieczna za odpowiedź
Ahmed Korni Teraz zauważyłem że ten Hiszpan wygląda jak Zyzz XD
Pretty Unico Boże jakby wy jesteście sweet 😮❤️❤️❤️
Anna Zy angielski masz super, nie masz co się obawiać mówić w tym języku:)
Snorli Unboxi Angielski super nie no żartuje xD
kwiatuuszek Najpiękniejsza miniaturka ze wszystkich vlogów, to właśnie ta z tego odcinka :D
Michał Łuka 2:46 Optimus Prime mode ON ;ooo
Kate Avic Czy tylko ja, kiedy oglądam filmiki po angielsku i słucham tego przepięknego akcentu wpędzam się w kompleksy? XD Ale z drugiej strony mam motywację do dalszej nauki, choć nie powiem - na długo mi jej nie wystarcza i poddaję się po pierwszej lepszej porażce. Także no... tak to z grubsza wygląda. :')
TheBrig Jakiś sztywny ten odcinek ;-;
Pandalina Rybczyńs Kłamcy! Mówicie, że odcinek jest w całości po angielsku, ale ja wyraźnie słyszę polski i hiszpański!
Ola Luber Super masz głos jak mówisz po angielsku ! Mi się oglądało fajnie i przyjemnie i może chętniej nawet niż po polsku , bo nie dość, że filmik ogólnie ciekawy jak zawsze to jeszcze mogę sobie poćwiczyć mój angielski. Super :)
Benjamin Pavol I'm a Polish American and sadly never picked up much Polish from my Mother or Grandparents. So glad I found both of your channels by just searching for Japan videos, lol
Cyjan Nie są programistami, oni nie kodzita . Ty kodzita w jakimś języku Krzychu?
soluszynificati Super mówisz po angielsku !! :)
Krzysztof Goncia A tutaj macie filmik na kanale Kasi w którym rozmawiamy na temat naturalności w mówieniu po angielsku! :D
https://www.youtube.com/watch?v=VDDXp7r8SOc