Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

BATTLE ROYALE Z POMPA TEAM

Graczol
  • 5 dni temu
  • 29:27
  • 46
Subujesz? http://bit.ly/2niSLU3
fejsbuk: https://www.facebook.com/GRLMIKE

● Stream: https://www.twitch.tv/grlmike
● Facebook: https://www.facebook.com/GRLMIKE
● Wbjaj na insta i snapchata: graczolgrl
● Pamiętaj zostawić LAJKA i powiedzieć dzień dobry sąsiadowi!


Pevor: https://www.youtube.com/user/PevorSR
Natural: https://www.youtube.com/user/theblacknatural
Miszczu: https://www.youtube.com/user/miszczuxpompa

Strona: http://www.pompateam.pl/
Biznes/współpraca: graczolxgrl@gmail.com
Oficjalna grupa Pompa Team: http://bit.ly/PompaTeam
Grupa Gang Graczola: http://bit.ly/GanGGraczola
Komentarze:
Borys A może Michałek nagrałby H1Z1 Kotk z jakąś osobą z PT?
Likeować żeby widział xd
VerUzPL L chyba nitro ci zapierdolił xD
Patryk Patryk graczol najwieksze wazywo pt!
xNeQ No nie powiem byłeś mega blisko w tym Strzale ale zielony kloc najbardziej oberwał pozdrwawiam
JunioR Co to za słuchawki Graczol ?
Johnny C. A ciastko pewnie nie ma czasu na takie retardow jak wy ?
Shazy216 HCEMY HAJD END SIK
kacper kaluzniak @Graczol Jaki świat w plemionach? :)
Szymon Staśkowiak z 3 piksele od głowy pevora
Hypex Graczol toxik :D
kuba elite 16:32 dostał by głowe pewor tylko trafiłeś w krawędź tego klocka xddd (lajkujcie żeby wiedział)
Global japierdole ale rak ma five sevena albo deagla ale i tak zamieni na usp
lasermen xxziomek kiedy hide and seek
Poldini nie było blisko graczol zajebales w sciane
yur3k Jaki świat na plemionach?
Łukasz 4 osoby to za malo na ta mape. moze do tego jeszcze ciastko i nitro i bedzie ok.
Dawid Kwiatkowski Do Pecora o,0000000001 mm brakowało xD
Piotr Puz natural jest jak zgnila czarna cebula
graczol 2017 xD
PlayeTM Dawej więcej Super się ogląda :D
Rafał Dymek jak ci graczol ten celownik skacze xd
LockHart Nitrowi mape zajebał i chuj xD
Mroczna Dusza Grillowana cebulka z Leysów xD
Donald 55 3 łokcie od głowy
Michas Kasprzak Graczol jak Ty w ścianę trafiłeś😂😂
HusarZ 3,5 mm od łba pecora
OjciecRydzyk 8:10 xD 16:24 xDDDDDDDDDDDDD
Szymon Mrozek Jak ta mapa sie nazywa?
Mixxer 2005 GRACZOL KRÓLEM , GRACZOL PANEM ZAWSZE BEDE JEEGO FANEM!!!!😃😃😋😋
xPotek97 ta blisko
NeoN RideR rewanż zawsze spoko
Maniurka 940 Chowany czeka
Norbert Duszkieiwcz A gdzie masz kose?
maciek krawczyk kurwa od głowy to z 6 metrów bedzie
Luxor dzisiaj mam urodziny i taki odcinek jeszcze ;D
wigtor2009 wigtor2009 Panie Graczol czy to nowe słuchaweczki SteelSeries Arctis 3 ?
Bartek Gorczyca graczol się pokłócił z nitr em ?!
Syn Diabła 27.09( minuta) Jak ja to KOCHAM XDD
Pllaga Wincyj Hajden end Sika
ninkar play zajebal mape nitra
Magnar Ja bym tak powiedział, że 2137 cm od głowy.
Pozdrawiam cieplutko.
Tepito-S MrCryway 17 pixeli w lewo i 46 pixeli za Wysoko :D blisko było
The Devil ja to lubię :D
Mateusz czarna cebula xd
PerSi Graczol daleko od głowy było i w dodatku trafiłeś w ścianę
Max Stelmaszyk DAWAJ MARATON Z CODZIENNEJ DAWKI HIDE & SEEKA
Bartłomiej Bukowski Grl który świat w plemionach?
MiglanC TM Dawaj rewanż
Pilar No właśnie Nitro coś mówił, że chcesz jego mapkę nagrać którą on sam znalazł
manianka z. o. o Hide and seek na zapas nagraj z 10 odc ;-)
smoke gg mysle ze nitro xDDD
Mateusz Łukasz jagby co to było blisko w chuj
xXPatrykXx 22 Zabierzcie tego pewora i wyjebcie bo to jest nie możliwe albo darka zaproszcie
Oskar Białkowski nATURAL mistrz textów
Jarov 12 Nie ma to jak mowić ze natural kutasi a potem sam chodzić na shift,pozdro
SuReK Min. 16:34 8 mm od głowy ;3
Mati Pietrak Kto pierwszy oglądał u Nitra like! 🙂
Jarov 12 Nie moge was kurwa oglądać,drzesz sie ze natural i ciastko nie potrafią strzelać a ty? HAHAHHA ty jeszcze gorzej
OMG ff 8:20 ahahah
OMG ff Zajebał nitrowi XD KAPPA
PYREK HAS JONJET nie jestem pewny ale maximum 1 cm
Tajgeross jeszcze raz ta sama mapka
Jan Szybisty hide and seek nagrajcie
David Natural król Pompa team :D
Filip Slominski No to Graczol dzisiaj ładne bańki rozdałeś👌
I am Wrona pevor chuj caly czas mial 100 hp
HazelTiger1pl wtedy kiedy pevor wygrał na pistolety gdzie wszyscy się strzelali to ty diglem byłeś daleko od głowy bo wtrafiłeś w klocek przed tobą
Rafał Wołyniec Nie było blisko
Abu Aba Graczol jak cebule zostawisz na sloncu to zrobi sie brazowa - #Natural
PYREKS Xd kurwa1cm i głowę by dostał pet
Lucznik2001 pl 2 centymetr
BuNiOx No_Biceps dasz link do tej mapki na workshopie ?
Maksymilian Borończyk Graczol jestes rakiem :)
Mike Tyson PODJEBALES MAPE NITROWI !!!!xd
Lego natural rak on ma takie ubogie słownictwo... ale suchar tejj... to wkurwia.
Syn Tax 20:59 Patrzcie Jak Namieżył Miszcza Skanem XD
MaGNuM na którym świecie grasz w plemiona Graczol? :)
Kuba Błoński Kiedy hide and seek :cc
ŚLN ! TUTAJ KUPISZ CS-GO SPRAWDŹ NIŻEJ
Jakub Smoliński natural nie dał skina , pevor nie dał to moze ty dasz :D :D :D https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=359923745&token=L02wGQan będę wdzięczny graczuś
Mój Kanał Na uj tyle spiny i to z kolegą z PT...
S4rvin 16:33 okolo 3cm
Kacper Brzezinski Graczol toxic z naturalne
1909Oskar 21:00 patrzcie jak pevor na niego przez ścianę popatrzył😂
Mateusz Sobota Nitro chujas, kradzione mapki
Piotr Rosicki rewanż dawajcie
Amadeusz Nazarejski chujowa mapa ale graczola kocham
A_C_E Ale toxic 😂 XD
Pietri !!! tak i wez nitra i isamu
ElPogo 2 cm nad głową i 4milimetry obok 16:34 graczol prosił by policzyć xD
Klaudiusz Korytkowski grl nowe słuchawki
Mateusz Makusek 26.50 Graczol rucha ściane
Natalka pevor toxic
Kacperale Dawaj rewanż
KAnOX Graczyk w ściane zajebałeś XD
Stachu Mleczyński i ty chcesz grac na skilla jak ty go kurwa nie masz...
Piksel 16:35 w klocek zajebałeś
shady naaaaaajs
Patryk Glanowski gdzie pevor ma kose?
Patryk D Fajny był by rewanżyk ale ktoś mapę ściągnął wiec hide and seeka nagrajcie bo dawno nie było :D
Leworęki Wąż WINCYJ TEJ MAPY!
SΞBΛ Fajne :D
Krzys Malpka hide and seek
Chytruz Jak sie nazywa ta mapa? Bo chcialem z kolegami pograc i nie moglem jej znalesc
Aizon elo siemandero
Hs SportInG YT było w ściane ale jak byś miaķ dpi więkrze o 0.01 to był by łeb
DARIUS HERE Trafiłeś w ten zielony klocek po lewej, w krawędź :)
FraNkliN Miszczu i Natural największe płaczki :P Haha
JJ elo
pierwszy bylem moze serduszko??
FaBiXpOmPa R_Drawothermodels 2 i masz wh :) musi byc sv_cheats 1 prosze :D
NEXI znowu ramka
Kamil Wrzesiński Zagraj w nowego Hurtworlda z tą ekipą i eizem
KiLLe R 1mm i łep byś mu rozjebal
Michał Wiśniewski 18:03 utaj kurwę afuma xD
RIVI Frytki :DDD
KAOWU graczuś co to za wyjebiste słuchawki na twoich uszach
Nikodem Mrozowski TAM są teleporty na gure!ale wy tego nei widzicie
mateusz sotko Jebany Pevor gdyby go nie było to graczol wszystko by wygrał
kmxMonster podpierdolone od Zyniaka Kappa
Ganja hide and seek chce xD
trolll MEN podpierdolone od nitra XDDDDDDDDDDDDD (bait dla debili)
DAWID GAJ graczol toksik xdxdxdxd,
mariusz malecki dawać hide and seek
Kacper Karaś noi zajebićcie że jest jn
Khajro Trzeba tego Nitra wyjasnic jebany zlodziej chudy PTFU
Kuba Kitowski rewanz na tej mapie i chuj bo odcinek zajebisty
KLImed aaa utkaj tam...?
Kacper Mistrz Nitro juz to nagral xD
Roten2k Kaj Veronica rodrigez
NR X rewarz
Diplox T O X I C !!!!!!
Bartek Dułak rewansz :D
KillerGaming Jaką to mapa
21391312 jest jakas spina miedzy toba a nitrm za tą mapke? pozdro! ;)
fov gdzie mozna tanio cs'a kupic?
mikołaj mendak kiedy hide nad seek ?????????????
Dejwit podjebal od nitra
Dr.Miodek więcej hide and seek'ów :)
Johnny gdzie HIDE AND SEEK?
kabanos 543221 patusy :D
Kubaczek No i na chuj się spinasz jak i tak wrzuciłes
Kaktus Kolorowy Podjebane od Nitra...
ŁGĄSKA A Nitro mówił że mu zajebac chcesz xD
dfgy vyv kedy hajden sik
Kacper Kiedy hide and seek? :D
Kazik Gdyby nie ściana, to byś zabił
kacek kacek Elo siemandero hide and seek wjeżdża na rejon xDDD
BARTEXO Kiedy HIDE AND SEEK?
jakub ziemlinski ile razy mamy powtarzać nagrywajcie hide and seek
kesz kesz To nie zle battle royale
TomiQ Er I ten graczol jeszcze nie świadomy , że mu mape podjebią xd
Bober xD kiedy hide and seak??
Burek 98 battle royale jest spoko akurat ciastka nie ma bo to ciastka mapa jest xD
Sabatonista 666 Kolejny genialny odcinek na genialnym kanale, oby więcej takich dobrych filmów z ekipą.
Mateusz W Na samym początku odcinka widać że tą mapę nagrał 1 Graczol
KWIECIU Nagralbys coś takiego z Widzami Grl ?
Tobi Życzę miłego wieczoru.
Pozdrawiam.
QuBoN Nareszcie Michał
Kaxi Xb Nitro to nagrał
DeaniK Jak ta mapa u nitra była xd
Thomson Graczol jak zwykle w ruchu oporu i nie nagrywa hide and seeka xD
Adrian Kuc Podpierdoliles dla Nitra :D
MatEiX Wtyczka sie spóźniła o 4 minuty :(
JulcixPompix Nie ważne kto wstawił pierwszy i tak obejrzę tylko u ciebie XDD
Paweł Chęcel No elo 😀
aDiKxPoMpa Podjebałeś Nitrowi!!
Damian Stasiukiewicz 155 likem jestem
Graczol Odcineczek nagrany już kilka dni temu, nie miałem czasu go dać w weekend bo byłem na weselu, a podczas mojej nieobecnośći ktoś mi tę mapkę podpierdzielił xD Szczegóły na fanapage ;> https://www.facebook.com/GRLMIKE
LeBron James już myślałem zę h1z1 :(
adrian puchacki pevor ma czity
#Cypek Twisterowski Graczol fajne słuchawki :D