Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Gwint - 13 beczek i nareszcie dobre karty!

hallack05
  • 4 dni temu
  • 23:12
  • 63
Zarejestruj się i graj czołgami - http://bit.ly/HallackWoT2
Zapraszam do grupy na FB - https://www.facebook.com/groups/hallack5/
Tutaj fanpage - https://www.facebook.com/GrubyiBrzydki

Donacje dla Hallacka - jeżeli chcesz wesprzeć mnie i kanał:
https://tipanddonation.com/hallack

Powtórki i wszelkie sprawy na adres - hallack05@gmail.com
Udanego dnia! :)
Komentarze:
Nyguss Haha pierwszy raz w życiu totalnie nie kumam o czym ktoś gada :D
Miki Gratki Hallack ładnie tam lecisz jak 14 rangę masz ;3 nie wiem po co brałeś tą złotą od elfów jak i tak nimi nie chcesz grać ale skoro ci się podobała to spoko 😜 No i w ogóle jest złota 😍😄😂
I_-Treadstone-_I No Hallack niestety nie jesteś wymiataczem w Gwinta :P
Komandor Bentus Ithline Aegli...kurde, gram Scoia'tel i bardzo chciałbym taką złotą kartę ;)
Paweł Galiński to że ludzie na rankedach grają dość podobnymi taliami nie znaczy że wszyscy siedzą na gwentdb i ściągają talie. Nawet Twoi przeciwnicy mogą myśleć że Ty skopiowałeś talię...
Giro 21 Emisariusz jest bardzo mocny! Odchudza talię
Szymi Stolik hallacku pamiętaj by nie oceniać kart od razu i mówić że są bez użyteczne bo często idealnie grają z innymi kartami a co do twojej talii proponuje usunąć 1-2 trebusze i 1 inżynieria a dołożyć srebrnych kart zwłaszcza margaritte (działa jak bomba dwimerytowa) i ves która sama się zagrywa gdy położysz obok siebie 3 rębaczy/KNP
TheXAlienx hallack czemu sobie ves do tali nie dałeś!
Michaił Siergiejewicz Gorbaczow No nareszcie ukochany Gwint
Hynol Oj Hallack :). Zobacz sobie jak działa Skellige. Miałeś do wzięcia Tarczowniczki, które są dość mocne jeżeli ma się 3 - zagrywasz praktycznie wszystkie 3 na raz (jedna z ręki, resztę z talii) i masz +9 w rzędzie i 6 obrażeń w przeciwnika. A co do wcześniejszej karty która rani sojuszników - jak najbardziej sensowna. Skellige ma wiele boostów za posiadanie rannych jednostek.
bilu 135 polecam kanał Kondzio Pleyer można się dużo nauczyć w temacie gwinta
Smoker 97 Ithlinne Aegli (ta złota karta dla Scoia'tel) jest bardzo dobra, ale nie wiem czy zauważyłeś, że jest nielojalna-rzuczasz ją na stronę przeciwnika. Talie bardzo fajnie, że budujesz sam i widać, że masz dobre pomysły, ale polecam spróbować mieścić się w 25 kartach. Dodatkowo rozumiem, że aktualnie masz beznadziejne srebrne karty i lepiej jakieś brązowe włożyć, ale staraj się na przyszłość trzymać te maksymalne 6 srebrnych kart. Pozdrawiam i czekam na więcej Gwinta 😉
Redesign Rebuild Reclaim Dupa blada hallacku!Gwint najlepszy w Wiedźmaku!
bilu 135 nie ogarniasz tej gry
DarkXP Hades hehehe hallack no masz pecha ci powiem ja wygrałem 2 beczki i w nich 2 złote karty xD
Waldemar Czech Radzę ogarnąć te kanały Gogolgaming , kondzio ,kappa, dragon z dol blatanana.
Praise Lord NEO "Gość w sklep, sklep w sklep" chyba sobie to ustawię jako dźwięk żarówki w WoT
abstrakt2003 Hallack rób karty masz sporo skrawków. Poza tym zniszcz karty niepotrzebna.
Mearlin medyk swietna karta. tylko na ogol jest pod 2, 3 runde. w pierwszej grasz szpiegami a koljenych medykiem zagrywasz ich znowu
Marwin_81 Piotr usłysz nasz krzyk piorun alzura to bardzo użyteczna karta, pozwala usunąć ze stołu upierdliwe karty typu mangonella, topornicy niedzwiedzie itp.
abstrakt2003 Hallack nie zniechęcaj się! Gwint jest świetny. Ja do tej pory grałem talią podstawową i było tak sobie. Teraz złożyłem własną i jest dobrze.
Kacper Mazurkiewicz Hallacku jeśli przeciwnik spasował to żaden z was by nie dobrał kart. Avallacha stosuje się na początku rozgrywki, by mu doszły jakieś śmiecie i nie wyszło zagranie.
abstrakt2003 Jeszcze jedno. Jak nadajesz nazwę swojej talii??
Kacper Mazurkiewicz Hallacku jeśli chciałbyś pomocy to pisz i pytaj na wszystko odpowiem :)
janek69 pierwszy xD
BYDLAKI GAMING Like i oglądamy
Staś Przepiórkowski oby ta seria dalej trwała uwielniwm ją!!!!!
trolololo jak zobaczyłem talię hallacka zamarłem... 30 kart i tylko 3 srebrne...
Michał Mikołajczyk Ten Djenge frett jest dobry na robienie comb z rozwśćieczonymi bersekerami i maruderami :) sprawdź sobie :)