Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCmSDhNWp8ZuzaCxTh8Yzgxw


Statystyki kanału: Gajowy
DataFilmówWyświetleńSubskrybcje
2018-09-19412227017118586 ( -7)
2018-09-18411226821018593 ( 3)
2018-09-17411226678718590 ( 10)
2018-09-16411226456218580 ( 7)
2018-09-15411226244618573 ( -3)
2018-09-14411226116218576 ( -1)
2018-09-13411225978018577 ( -1)
2018-09-12411225837418578 ( -2)
2018-09-11411225666318580 ( -10)
2018-09-10410225531518590 ( 6)

Kanał: Rafał Gajowy Lewandowski

Jak zostać Youtuberem kompletny poradnik 1/6
  • 13 godz. temu
  • 10:46

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ Witajcie drodzy youtuberzy! Wyzwanie dla mnie i dla Was czyli odniesc sukces na platformie youtube w 2018 lub 2019 roku. Nie nie jest to niemozliwe, moze byc trudne ale postaram sie dac wam pare rad co mozecie zrobic aby bylo to latwiejsze i przyjemniejsze :) Jest to wstep do kompletnego poradnika mozna by powiedziec mentalnego poradnika dla youtuberow, nowych i istniejacych. Mam nadzieje ze taka forma wam sie spodoba. Mam wam wiele do powiedzenia, miejmy nadzieje ze cos sie przyda i nie...

Tryb awaryjny Windows 10 jak włączyć gdy nie działa monitor UPS!
  • 1 tyg temu
  • 06:05

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ Dobra dobra, kumam, nie wyszło wam podkręcanie monitora, ale ilość wiadomości i komentarzy mnie zaczęła przerażać, wystarczy odpalić tryb awaryjny resetując windowsa :) Zobaczcie poradnik od 2:15 i powinno wszystko wrócić do normy! Windows 10 nie ułatwia nam odpalania trybu awaryjnego, jednak zwykłe resetowanie systemu podczas rozruchu daje tą opcję, bez używania dysku instalacyjnego lub wyłączania działającego windowsa. Zwykły boot z biosu lub dosu da rade. WARGEMSYYYY...

Talawa. Longboard. Tak.
  • 1 tyg temu
  • 08:26

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems No witajcie! Dzisiaj zupełnie inny klimacik :) Niestety kończącego się lata ale za to w jakim stylu ! Jeżeli interesuje was giveaway 50zł na PSC to wystarczy, że będziecie aktywnym widzem i wykonacie proste zadanie: 1. Wchodzicie na https://gajowygamer.pl i zapisujecie się do newslettera na stronie głównej podając imie oraz email. 2. Ten sam email posłuży wam do zapisania się w giveawayu:...

LOGITECH C920 2 lata użytkowania Warto?
  • 19-8-2018
  • 11:04

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems Witam! W dzisiejszym filmie postaram podzielić się z wami moimi doświadczeniami odnośnie używania kamerki internetowej Logitech C920 przez ostatnie 2 lata, czy dała rade? Czy były problemy? jaka jest jakość ? Zobaczcie sami :) Test i mini recenzja tejże kamerki powinna przybliżyć was do zakupu odpowiedniej dla was kamery internetowej - może nie koniecznie tej ;] ----------------------------------------------...

TOP 5 błędów jakie popełniłem tworząc KANAŁ na youtube
  • 4-7-2018
  • 04:57

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems Niestety takie błędy często popełniamy :( Youtubowanie wcale nie musi być takie proste. Mój sprzęt: Sony A6300L + SELP1650: https://goo.gl/gLGhVi Karta pamięci Samsung 128GB microSDXC Evo: https://goo.gl/kfoyNB PC: Ryzen 1700x: https://goo.gl/pqom3a MSI 1070 Gaming Z: https://goo.gl/fronGi MSI B350 PC MATE: https://goo.gl/oHgYqk Corsair 16GB 2400MHz Vengeance LPX Black CL14: https://goo.gl/MXYXCm Chieftec...

Edycja dźwięku w Sony Vegas PRO 15 poradnik
  • 15-6-2018
  • 12:31

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems Zapraszam do kolejnego odcinka Sony Vegas Pro tym razem 377 wersję 15 przecięto aktualizacja tak dzisiaj zajmiemy się edycją dźwięku w Sony Vegas zanim zaczniemy Powiem tylko tyle że bardzo dużo zależy od tego jaki mam mikrofon oraz w jakiej jakości będzie nagrywał również Ważne jest to jak jest dobrze wygłuszony dookoła i trzymamy filtr przed ustami więc nie spodziewajcie się cudów po waszym mały tani...

Stabilizowanie filmu w SONY VEGAS PRO 14 wbudowany stabilizator
  • 13-6-2018
  • 08:02

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ Zapraszam na mój poradnik jak ustabilizować obraz w programie Sony Vegas Pro 14, nie jest to żadna magia, a jednak efekt może być niesamowity. Wszystko zależy od materiału jaki posiadamy. - ---------------------------------------------- http://gajowygamer.pl ✔ ---------------------------------------------- Moje najpopularniejsze filmy: PORADNIK OBS STUDIO: https://www.youtube.com/watch?v=MZTaiHh0PbI ROZWAŁKA MONITORÓW NOOBÓW: https://www.youtube.com/watch?v=m7Uvhysi1fU OBS NA SŁABY...

Koniec gamingu
  • 11-6-2018
  • 15:30

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! Koniec :( ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach: https://www.youtube.com/banachowy Giti: https://www.youtube.com/giti92 ---------------------------------------------- http://gajowygamer.pl ✔ ---------------------------------------------- Moje najpopularniejsze filmy: PORADNIK OBS STUDIO:...

World War 3
  • 30-5-2018
  • 06:35

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems A jednak pojawi się coś więcej w tym roku i jest to World War 3! TRZECIA WOJNA ŚWIATOWA FTW haha ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach: https://www.youtube.com/banachowy Giti: https://www.youtube.com/giti92...

Jestem snajperem.
  • 30-5-2018
  • 02:02

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! Ło panie ciężko się było przemóc żeby to opublikować, taki tam snajper rap xD WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach: https://www.youtube.com/banachowy Giti: https://www.youtube.com/giti92 ----------------------------------------------...

PUBG PL 5 Misja kurczak FART MODE XD
  • 30-5-2018
  • 12:54

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ No siemandero, wpadłem na pomysł jakiś czas temu ale to w końcu ŻONA mnie przycisnęła żeby coś dokończył xD tak więc w życie wchodzi moja misja 100 odcinków z PUBG PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS ! Mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną tą serię bo to nie będzie łatwe :D no i co najważniejsze kiedyś wygram tego kurczaka ! ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/...

Warframe PL noobowskie podsumowanie Lokiego i Banshee
  • 27-5-2018
  • 16:07

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ ELOO w tym odcinku zawarłem podsumowanie 2 warframe Loki i Banshee, po mimo, że nie ulepszałem ich na maksa i bez jakiś super prime modów, to jednak da się wyczuć czy taki styl gry, używanie skilli i sama moc tych framemów mi odpowiada. Także ten, zapraszam na gameplay i komentarz :) ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach:...

PUBG PL 4 Misja kurczak WAR MODE
  • 24-5-2018
  • 14:08

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ No siemandero, wpadłem na pomysł jakiś czas temu ale to w końcu ŻONA mnie przycisnęła żeby coś dokończył xD tak więc w życie wchodzi moja misja 100 odcinków z PUBG PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS ! Mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną tą serię bo to nie będzie łatwe :D no i co najważniejsze kiedyś wygram tego kurczaka ! ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/...

Battlefield 4 czołg czyli trochę inny gameplay
  • 22-5-2018
  • 26:36

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems Dzisiaj w Battlefield 4 zabieram się za jazdę i walkę czołgiem :D Czyli troszkę inny gameplay niż zwykle, mniej biegania więcej demolki z grubej rury! Podoba mi sie :) ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach: https://www.youtube.com/banachowy Giti:...

Warframe PL mam Banshee!
  • 20-5-2018
  • 13:26

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ Siemano! Udało mi się ogarnąć Banshee! Krótki odcinek z pierwszego wrażenia i potem zobaczymy jak wygląda wymaksowana :) ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach: https://www.youtube.com/banachowy Giti: https://www.youtube.com/giti92 ---------------------------------------------- http://gajowygamer.pl ✔...

Rozkmina o przyszłości / Podcast Insurgency w tle
  • 18-5-2018
  • 17:08

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ WARGEMSYYYY https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gajowygamer.wargems Rozkmina o przyszłości / Podcast + Insurgency w tle ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach: https://www.youtube.com/banachowy Giti: https://www.youtube.com/giti92 ----------------------------------------------...

PUBG PL 3 Misja kurczak wypróbuję inne podejście
  • 16-5-2018
  • 12:59

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ No siemandero, wpadłem na pomysł jakiś czas temu ale to w końcu ŻONA mnie przycisnęła żeby coś dokończył xD tak więc w życie wchodzi moja misja 100 odcinków z PUBG PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS ! Mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną tą serię bo to nie będzie łatwe :D no i co najważniejsze kiedyś wygram tego kurczaka ! ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/...

WARFRAME PL Misja Limbo szukam systemów
  • 14-5-2018
  • 14:18

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ Kolejny gameplay z Warframe i kolejna misja poszukiwawcza czesci do Limbo, w tej misji są to systemy. Komentarz z moim ryjem dla urozmaicenia :P Misja nie była trudna i powolutku składamy limbacza :P ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/ Banach: https://www.youtube.com/banachowy Giti:...

PUBG PL 2 Misja kurczak pech i zły plan
  • 12-5-2018
  • 11:02

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ No siemandero, wpadłem na pomysł jakiś czas temu ale to w końcu ŻONA mnie przycisnęła żeby coś dokończył xD tak więc w życie wchodzi moja misja 100 odcinków z PUBG PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS ! Mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną tą serię bo to nie będzie łatwe :D no i co najważniejsze kiedyś wygram tego kurczaka ! ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko streamerów :) MyBrodacze: https://www.facebook.com/groups/mybrodacze/...

WARFRAME PL Misja Limbo w Archwingu
  • 10-5-2018
  • 09:04

✔ Oceń ✎ Skomentuj ❤ Subskrybuj! ↓Rozwiń OPIS↓ Hej hej! Dziś próbuje komentować gameplay na żywo w Warframe :) W sumie to więcej w tym dynamiki i mniej pracy moim zdaniem jednak to od was zależy czy tak mogę nagrywać, czy lepiej spędzić więcej czasu i przygotować jakiś lepszy gameplay z Warframea ... Także zapraszam do komentowania i oceny :) W tym odcinku będę walczył o przechwycenie transmisji lokalizacji elementów warframe LimbO :) ---------------------------------------------- Dołącz do grupy Brodaczy! Poznaj innych spoko...