Ginny6789

Random wakacyjny 2013 trailer

Wrzucam ten zlepek, poniewa┼╝ zdaj─Ö sobie spraw─Ö, ┼╝e d┼éugo nie wrzuca┼éam na YT nic ciekawego i nikt nie wie, co sie ze mn─ů dzieje. Oto cz─Ö┼Ť─ç moich...

Kupowanie biletu na poci─ůg przez internet

Ok, moja ocena: Zalety: - Bez kolejek na dworcu - Łatwo i intuicyjnie - Można kupić gdziekolwiek jest internet (np w domu, lub u kolegi, od...

Fejmuchowo 2 - MediaFunLab2 7.06.13

Osobi┼Ťcie wola┼éam to, co si─Ö dzia┼éo poza panelami i przedstawi─Ö Wam moje do┼Ťwiadczenia :) Przepraszam, je┼Ťli kto┼Ť chcia┼é si─Ö znale┼║─ç w filmiku, a...

Historie z Sims├│w wzi─Öte - Ziemniakiem #1

Uwaga! Dodaje filmik, kt├│ry nagra┼éam jaki┼Ť czas temu. Przepraszam, ┼╝e nie doda┼éam filmiku na temat "musicforlife", ale nie chc─Ö odwala─ç fuszerki....

Draw your life - Ginny ^^ English Subtitles

Mo┼╝ecie dodawa─ç odpowiedzi video :P Mimimi :) Muzyka w tle - Instrumental do "Dumb ways to die"

Gienia tańczy :P video for OLSIKOWA Undercover Martyn :P

Gienia tańczy, hehe :P Zlepek fragmentów, które nagrałam do wspólnego projektu Olsikowej :) Obejrzyjcie sobie oryginał, a później wersję z innymi...

Fejmuchowo ^^

Krótki filmik tym razem ze spotkania w Warszawowie :P Niedługo pełniejsza relacja ^^

Pomyłka.

No ;) Potrzebuję nowego sprzętu, bo wszystko mam do wymiany. I potrzebuję mikrofonu. Ps. Wiem, że tytuł zachęca do komentowania w stylu "Sama...

Misz Masz My┼Ťli - G┼éupie kobiece szpilki!

Dzisiaj o: - o szpilkach - o d┼║wi─Ökach ludzi z r├│┼╝nych kraj├│w - o panu, kt├│ry "zazdro┼Ťci┼é", zamiast si─Ö cieszy─ç - o gubieniu telefonu

Moje Paranormal Activity - historie o duchach

Miłych snów :)

Jaka by┼éam w szkole ┼Ťredniej? ^^ Tag ^^

...i co pami─Ötam z tamtego okresu :) Odpowied┼║ video dla Broszardy ^^ http://www.youtube.com/watch?v=iMLgAPNTZvM Zapraszam Was do opowiadania o...

Q&A - Ask Ginny #1 English Subtitles

Strasznie wymagaj─ůcy filmik :P Mi┼éego ogl─ůdania ^^ Dzi─Ökuj─Ö Wam za pytanka i przepraszam, ┼╝e nie odpowiedzia┼éam na wszystkie. Jak si─Ö Wam znudz─ů...

Random Broszardowy feat Broszka, Kolorowo15 i KinaCzewa ^^

Ze spotkania w Broszardowie ^^ Efekt tego naszego kr─Öcenia: U Kiny: http://www.youtube.com/watch?v=S-n4DFTv4IA U Brosi:...

Polish and German tongue twisters

With Jonny M :) Check his music videos, Bam Bam in particular :) https://www.youtube.com/watch?v=9dKjiT2D5C0

Damn Mommy De Ritards 2016

Damn Mommy :) Stare, ale fajne :)

50 fakt├│w Ginny : English subtitles

Kto niezainteresowany, niech nie paczy. Ps. Ja nie rozumiem. Nam─Öczy┼éam si─Ö przy tym filmie, ┼╝eby by┼éa jak najlepsza jako┼Ť─ç, a jako┼Ť─ç jest gorsza...

Misz Masz My┼Ťli - O depresji i o ukulele zn├│w ^^

Rozk┼éad: 0:19 Troch─Ö o ┼Ťwi─Ötach 1:04 Troch─Ö o depresji 5:25 Troch─Ö polecam 8:59 Troch─Ö odpowiedzi na temat ukulele

Nju Winter Games - Fejmuchowo 5 :P

Moje małe podsumowanie :P Moje ukulele w roli głównej :) BTW: Dzięki Math :P Bez ciebie nie miałabym tych nagrań i zdjęć :P

Rezi wymacał moje ukulele Fejmuchowo 4

Relacja z Meetup 2015 we Wrocławiu - chyba jednej z największych imprez tego roku :P Moje poprzednie fejmuchowe wizyty: Fejmuchowo 1...

Misz Masz My┼Ťli - To jest ten rok

Min─Ö┼éo 6 lat, odk─ůd wrzuci┼éam mojego pierwszego vloga, dajecie wiar─Ö? :P

Vlog - Wyznania nolifea update

Nic fajnego, po prostu mała pogadanka o moim nudnym życiu

Aion z Wizzem #2 - Pieprzone Worgi :P

Moja seria gry z Wizzem, zabieramy si─Ö za wype┼énianie zada┼ä kampanii od pocz─ůtku jako Elyosi :) Misje: - Pro┼Ťba Elim├│w - Zagro┼╝enie ze strony...

Friends : Stara Gwardia 2015

Fajnie było :)

Aion z Wizzem #1 - Pocz─ůtki kampanii

Wersja z perspektywy Wizza: https://www.youtube.com/watch?v=eXmmMw4P4n0 Moja seria gry z Wizzem, zabieramy się za wypełnianie zadań kampanii od...

Nowoczesna babcia

Kolejny filmik z cyklu "Moje przemy┼Ťlenia" Chyba cz─Ö┼Ťciej b─Öd─Ö takie wrzuca─ç. BTW zapewne zauwa┼╝ycie, ┼╝e wygl─ůdam tu jak w filmiku "50 twarzy Greya...

50 twarzy Greya - moja opinia

1/100 tego, co mogłabym powiedzieć o tym filmie. Super recenzja: http://stayfly.pl/2015/02/50-powodow-dla-ktorych-film-50-twarzy-greya-dno/...

Tu byłam

Whisper Challenge Gienia i Monia :P

Druga cz─Ö┼Ť─ç :) https://www.youtube.com/watch?v=wGZR5KYxh00

Wspomnienia z czas├│w matkowania :P

Odpowied┼║ na ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=lbPTwDl-3LU

Showbiznes #3: Inspiracje do piosenek

Sk─ůd piosenkarze bior─ů inspiracje? Ciekawe przyk┼éady.

Showbiznes #2: Kto komu teksty pisze? English Subtitles

Inny filmik z tej serii - o cenzurze :) https://www.youtube.com/watch?v=SkUYwG03TsE

TheSims4 - Demo i og├│lna pogadanka

Kilka moich przemy┼Ťle┼ä na temat r├│┼╝nych wersji Sims├│w, przy okazji dema z "TheSims4 - Stw├│rz Sima".

Showbiznes #1: Cenzura ^^ English Subtitles

Ps. Wiem, ┼╝e trzeba odszumi─ç - niestety teraz ju┼╝ tego nie zrobi─Ö, a na mikrofon zbieram, wi─Öc GET OVER IT ::)

Misz Masz My┼Ťli - Stare fajne programy muzyczne

Faq: Co to za kanał/piosenka: JackJackStudio - Nie możemy MelodySheep, Symphony of Science - the Quantum World! Studio dla Ciebie - Cover "Chodź...

Fejmuchowo 3

No i było fajnie ^^

Ukulele to nie zabawka : English Subtitles

Troch─Ö o moim Ukulele ^^

Ginny w pigułce ^^

Chaotycznie i randomowo, jak to ja. Mam kilka momentów i przemów, które szczególnie lubię lub jestem z nich szczególnie dumna, więc skleiłam je...

Misz Masz My┼Ťli - Ju┼╝ lepiej ^^ 22.02.14

Co by było, gdyby takie programy leciały w TV? :P

Siemka, jestem YouTuber ^^ ukulele :P

Filmik nie ma na celu obrazi─ç tw├│rc├│w na YT, a jedynie z lekk─ů ironi─ů przem├│wi─ç do tych, kt├│rzy my┼Ťl─ů, ┼╝e YouTuberzy to takie wielkie gwiazdy czy...