Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

JEDZIEMY NA MALEDIWY! | VLOG

MsDoncellita »


♡ Jeżeli spodobał Ci się mój film, zapraszam do subskrybcji! ♡
http://www.youtube.com/user/MsDoncellita

- ZNAJDZIESZ MNIE TUTAJ -

DRUGI KANAŁ➡ https://www.youtube.com/user/TheShapeStyle
WYPRZEDAŻ SZAFY➡ http://msdoncellita.blogspot.com/p/blog-page_10.html
FACEBOOK➡ https://www.facebook.com/MsDoncellita
FACEBOOK: FITNESSOWY➡https://www.facebook.com/MartaNowakTrener/
INSTAGRAM➡...
Komentarze:
slime life oliwi gdzie są psy
Mis iaQ zazdro ♥♥♥
Musically mscl Alan to twój tata?
Jarosław Grycz 3 lata temu byłem tam na tydzień za 3,5k ze wszystkim, fakt nie resort, ale woda, widoki te same więc spokojnie da się to zrobić za dobre pieniądze :)
Marysia Mordalska Ty idziesz sobie tak na luziku a biedny alan musi torby dźwigać xD
patrycja s Masz okropny glos
Martyna Łukasik Super ale tak mówisz temu chłopakowi posuń się weź to I CAŁY CZAS NAGRYWASZ A NIE ODPOCZYWASZ SUPER ŻE CHCESZ DLA AS MATERIAŁ ALE WEŹ COŚ Z TYM CHŁOPAKIEM
Michał Aa Moje marzenie pojechać na Malediwy:) marzenie do zrealizowania nawet jutro, ale sam nie pojadę bo co to za atrakcja samemu :)
Little Quenn Gdzie daliscie wasze psy?
Dhdh Dxb Japierdole jak ona smęci tym swoim głosem
Dominika Szczepaniak Masz okropny glos
MB Wiem ze trochę późno ale jak sie nazywa ten hotel, kurort czy co to jest, jest bardzo fajny i napewno tam pojadę
Dominika Kłak W jakiej miejscowości tam byliście?
Oliwia Kluska :)
Natalia Gostomczyk Najlepsza youtuberka na świecie kocham cie ❤️❤️😍😻😍
Weronika Lademann Jak tam ślicznie
Majucix Lala Ile kasy wydaliście na to wszystko ? 💖💖
Magda Danielska A u mnie kosztuje 30 zł
Magda Danielska Ja w Warszawie byłam przy tamtym wysokim
Julia S Zaaaaazdro
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UC-Att5p3Qwk0vtpMwwT2zdw

Losowy Film

Dołącz do youtubes.pl!