Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

BIAŁAS & LANEK - SIMIA official video 4K]

SB Maffija »


Zamów preorder POLONU ➡ http://sbstuff.pl/kolekcja/polon
Posłuchaj w cyfrze ➡ http://www.soundline.biz/BialasLanekSimia
Nowa kolekcja Maffija ➡ https://goo.gl/kgG7QX
Białas na FB ➡ https://www.facebook.com/bialash8me
Lanek na FB ➡ https://www.facebook.com/LNKBEATS

Booking koncertowy:
e-mail: koncerty@sbmaffija.pl
tel: 783 9999 51 / Magda

"SIMIA" to czwarty teledysk duetu BIAŁAS &...
Komentarze:
SB Maffija Zamów preorder POLONU ➡ http://sbstuff.pl/kolekcja/polon
Posłuchaj w cyfrze ➡ http://www.soundline.biz/BialasLanekSimia/
Nowa kolekcja Maffija ➡ https://goo.gl/kgG7QX
Marta Mar Kiedy wroci stary białas? Ktoś wie?
Kamil Klin Kurwa ale to wpada w ucho ;)
Milosz Krymski Kurde ale hit
dropek official #Kozak
stifu_ck 99 Bujasz się jak pierdol ony rezus
Bexerowskyy Coolest monkey in the jungle.
SiwY TiGer Halo zoo? Malpy wam spierdoliły
tenczozjat tenczozjatoski 4senal WENGER OUT
Kaferoo POLON OGIEŃ
ParadoX Chciał żeby nagrali na niego disa i ma xd
Wexuss PL jak potrzebujesz szumu to zbieraj muszelki :DDD
Zofia Kossowska Fajna muza
Verb BB chyba najlepsza nutka z polonu KOOOOOOOOOOOOZAAAAAK
Lutus Nation Ojciec to jest wykurwiste
Piotr Sieradzki OGL TO BIALAS LECI PO SLUCHACZACH A 80 % NIE KUMA I CIESZY MORDE DO TEGO
Morenooo xD Daniel ty i tak nic nie rozumiesz
PolishRacer lamusy i łaki
Michael Jordan Siadło jak Bedoes na 14 latkach
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCTIyVgnTO9gGZBFq6GRJvUQ