IsAmU - Laska Magnusa


Dej no like i paCz Znajdziesz mnie tu: ►Aplikacja dla widzów - http://pompateam.pl ✔ ►Instagram - http://bit.ly/1qQk0ah ✔ ►Twitter - http://twitter.com/szymon_kasprzyk ✔ ►PrywatnyFB - http://facebook.com/szymon.kasprzyk.7 ✔ ►Fanpage: http://on.fb.me/155pJKN ✔ ►Fanpage JP Armii: http://on.fb.me/1clVuXs ✔ ►Grupa Armii na FB: http://bit.ly/1O9ljI8 ✔ ►Snap: IsAmUxBajceps ✔ ►Live 1: http://www.twitch.tv/isamuxlive ✔ ►Live 2: http://www.hitbox.tv/IsAmUxAJP✔ ►Ask: http://ask.fm/IsAmUxRavia ✔ ►Najlepszy Koszulki: http://sklep.pompateam.pl✔ ►FanArty, FunnyMoments, Remix etc: [email protected] ✔ ►Kontakt biznesowy: [email protected] ✔ ►TeamSpeak IP: PompaTeamSpeak.pl ✔ ►Profil Steam - http://bit.ly/1kTmj8N ✔ Film dozwolony dla...

Najlepsze komentarze:

Pintche... dotrwałem :)
TNiCZ... Jestem w chuj zajebistym magiem Ale używasz Chujowych zaklęć..
Toxskil... Dotrwałem
MordaJa... witam
Miko?aj... wytrwałem
Daniel ... Więcej xD
kitras ... Dotrwałem
Justyna... Dotrwalam :D
Grygla... Dotrwałem więc pisze Łapka jeci
Lechu O... dotrwałem


jarroo ... Dotrwałem.
SZCZUR3... dotrfałem xd 45:57
Centrum... fajo jebana wrzucaj regularnie filmiki z tego bo kurwa nie mam co ogladac
Kuba... Dotrwałem i kiedy następny odcinek wujku? XD
?ukasz ... Zajebista walka Szymuś troche długa ale warto dla maski
AdicGam... ok
Mateusz... Dotrwałem
Ventus... Dotrwałem :)))))))))
Nyks... Seria kozak w luj <3
Ventus... 11:15 XDD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/user/IsAmUxPompa