Fidget Spinner za 20zł vs Fidget Spinner za 100zł

Bebecjusz »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Bebecjusz"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
●Kliknij DZWONEK obok subskrypcji!●

GRUPA FB - https://www.facebook.com/groups/227477131074784/

★Jest nas aktualnie 8552!★ ❤DZIĘKI że jestescie!❤

❤DZISIEJSZY ODCINEK(skrót)❤
Czy zawsze droższe musi być lepsze? :D

MOJE SOCIAL MEDIA!
►Koszuleczki - http://bebecjusz.cupsell.pl/ ◄
►Fanarty tutaj - [email protected]
►Skype dla widzów - publikbebecjusz ◄

►MUZYKA/licencja◄

Production Music courtesy of Epidemic Sound: http://www.epidemicsound.com

Audionautix: Atlantis – na licencji Creative Commons Attribution (https://creativecommons.org/licenses/...)

❤ⓟⓞⓩⓓⓡⓐⓦⓘⓐⓜ ⓑⓔⓑⓔⓒⓙⓤⓢⓩ!❤

Komentarze:

Bebecju... ZAPRASZAM DO GRUPY FB - https://www.facebook.com/groups/227477131074784/
KASTIQ ... Jprdl ile wyświetleń
Leokson... mi spinner za 5zl krecil sie przez 5 minut
MiXeU... oglądałem to 17 maja i bylo jakies 5 tys wyswietlen a teraz wchodze i 1 131 097 WOW!
Mi?osz ... 100 leprza
Mi?osz ... Nudy
Olaf Ko... Ja kupiłem fidget spinnera za 10 zł i kręci się 3.19
wodzu17... Kupiłem takiego samego spinnera co ty masz za 20 zł, za 7 zł a drugiego dostałem gratis. Kręcą się szybko i długo. Co do funkcji anty stresowej to mnie to uspokaja, a jestem nerwowym człowiekiem. Oczywiście funkcja antystresowa może nie na każdego działać, ponieważ każdy człowiek jest inny, tzn ma zapotrzebowania itd. Pozdrawiam.

PS. Robisz fajne filmy. Zasubskrybowałem przed chwilą.
F?l?þ... Mój spinner za 7 euro kręci się 4:35, a twój za 100 złoty 2:00 min xD 28 zł = 100 zł eks di
Kass Wo... JA KUPIŁAM ZA 9 NA RYNKU I CHUJ I SIĘ KRĘCI 5 MIN .. A TO CHINA PODRÓBKA LOL









fan wod... ja takiego kupiłem za 3 dychy a ty za stówe
Zbieram... Opakowanie z aluminium a nie amelinium
TheMati... droższe?lepszeeee!!!!!
Shiftyy... kuzwa co ma mieć więcej spinner za 20zł akumolatorki ładowarki telefony? pomyśl oprócz pudełka co ma być?
gang ga... https
gang ga... Hatppss
DanielM... Dałeś sie ojebac za tego czarnego spinera 100zł to przepłata moj kolega ma takiego za około 20-15 zł
jasio K... mój spiner za 20 zł kręcił się 3 minuty
AnioSli... kupilem spinera za 49zł i kręci sie o wiele wolniej od spinera ktury kosztował 10 zł XD
The Dar... ja kupiłem spinera za 20 zł i kręcił się 2 min 40 sek. czyli może być lepszy
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCyObJFSHGDOZblQyLENfsZg