UFC. Dlaczego Marcin Tybura nie poleca drugiej rundy walki z Andreiem Arlovskim

Fightmmania
Sprawd藕 FEJM na youtube dla kana艂u "Fightmmania"! Kliknij tutaj aby przej艣膰 do statystyk 禄
http://www.mmania.pl
To by艂 jeden z najbardziej znacz膮cych sukces贸w odniesionych kiedykolwiek przez polskiego reprezentanta MMA. Marcin Tybura (16-2 MMA, 3-1 UFC) pokona艂 podczas UFC Fight NIght 111 w Singapurze by艂ego mistrza wagi ci臋偶kiej UFC Andreia Arlovskiego i zrobi艂 dzi臋ki temu znacz膮cy krok w kierunku najwi臋kszych zaszczyt贸w przyznawanych w Ultimate Fighting Championship.
By艂y mistrz organizacji M-1 w rozmowie z naszym portalem zdradza kulisy boju z legendarnym bia艂oruskim wojownikiem, opowiada o kryzysowych momentach, kt贸re prze偶y艂 w trakcie ostatniego pojedynku, zachwala kibic贸w oraz wyja艣nia dlaczego mia艂 ochot臋 przed druga rund膮 potyczki z Arlovskim pokaza膰 tabliczk臋 z napisem: "id藕 zrobi膰 sobie herbat臋, wr贸膰 na trzeci膮 rund臋".

Komentarze:

mikeros... Marcin super czlowiek I super wywiad dzieki
Tomek K... super koles
Zbysiu ... To jest materia艂 na mistrza,szczeg贸lnie je艣li chodzi o charakter i zachowanie:)
Lil Cyc... czemu Tybura nie ma takich grubych uszu jak no. Borys czy Mamed ?
EsharKr... Jak dla mnie to mogliby zestawi膰 Tybur臋 z Huntem...odpowiedni okres.
Robert ... mega pozytywny go艣膰
michal ... Marcin zycze ci z calego serca mistrza swiata, Ja wiem ze bedziesz mistrzem dla mnie juz jestes
rucyins... dawac Pudziana
Bart Si... uwielbiam go, jest tak pozytywnie nastawiony podczas wywiad贸w, przy czym nie r偶nie super wielkiego fightera, jak chocia偶by kita czy bedorf. Nie tylko walki z nim to przyjemno艣膰, ale r贸wnie偶 wywiady :)
Maciej ... Marcin - super go艣膰 powodzenia i licz臋 na dalsze 艣wietne walki



Arkadiu... jestes gosc stary
PATRIEN... Marcin najlepiej zarobione pieni膮dze na tobie musz臋 przyzna膰 偶e my艣la艂em 偶e wtopie ?
jon arr... Wczesniej przypominal mi Fedora a teraz przypomina mi Bedorfa
Panicz ... widzialrm skroty i kurcze jakos tak dziwnie to wygladalo... Te mlotki takie jakies bez mocy. Kondycha i jakies dziwne ruchy czasem robil ale taki jest chyba juz. Gratuluje i podziw za ubicie Andreia
gooru20... Dw贸ch Marcin贸w - to bardzo spoko go艣cie. To oni przyci膮gaj膮 nowych ludzi do tego sportu, Po prostu nie s膮 kontrowersyjni i przyjemnie si臋 ich s艂ucha. A wiecie jak wci膮偶 odbierany jest nasz sport, wi臋c takie postacie jak ch艂opaki s膮 jak najbardziej wskazane.
janusz ... Wszystko dobrze, ale w wadze ci臋偶kiej nie skonczyc walki z dosiadu i to majac pare takich okazji.
Alfons ... a R贸zal ?
Brutus ... Ward臋ga, wiedzia艂em, 偶e p贸jdziesz do MMA.
Marcin ... super gostek...oby tak dalej i widzimy sie w Sopocie ;)
Tomasz ... bardzo pozytywny kole艣 --najlepszego 偶ycz臋 ???
殴r贸d艂o: https://www.youtube.com/channel/UCez9wTYhzXlMw76DkY2uZIA