Ćwiczenia główne i uzupełniające - funkcje, łączenie i rozsądna budowa planu


SKLEP BioIndygo - http://bioindygo.pl/ RABAT 5% dla was KOD: adrian5 Sprzęt z filmu (stojak pod sztangę z drążkiem) znajdziecie pod tymi linkami: http://allegro.pl/show_user.php?uid=41359366 https://www.facebook.com/DavskiFitness/ Budowa planu treningowego dla osób początkujących niezależnie od dyscypliny sportu siłowego lub sylwetkowego wygląda podobnie. Ćwiczenia główne zajmują przeważającą większość sesji treningowych. Ćwiczenia uzupełniające natomiast pojawiają się nieco później. Mają wiele funkcji i służą do poprawy wyników siłowych, sylwetkowych, masowych, zdrowia i walce z wadami postawy oraz słabymi punktami ciała sportowca. Drugi kanał Glogowy (Adrian Gamelog) -...

Najlepsze komentarze:

Przemek... spoko kanał, leci sub ;) zdrowia
Micha? ... sporo wędek masz, co najczęściej poławiasz..?
fuma191... Genialny film! Właśnie czegoś takiego brakowało na Twoim kanale :) Mam pytanie dotyczące Swingów. Strasznie bolą mnie plecy a dokładnie mięśnie w dolnej części pleców. Co może być nie tak?
Mateusz... Więcej takich materiałów Adrian ;) Łapka w górę poszła :v
23ab32... Masz za złe osobnikowi że miesza dyscypliny układając plan treningowy - to samo robisz w swoim miksie wypowiedzi :) .... masz wiedzę ale źle kierunkujesz krytykę, wydaje mi się, że stwarzasz hejt :D ... kiedyś pisałem ci o przeklinani w wypowiedziach, brawo - nie ma ich i nie mam już kija w tyle :P ... teraz piszę ci ! - nie mieszaj, rób to na czym się znasz ! pozdrawiam i powodzenia :)
Melon 3... czemu zamieniłes drążek stacjonarny ds2 na atlas power rack? mówiłeś że drążek jest super a jednak teraz ćwiczysz na innym sprzęcie. Pytam bo chce kupić sobie tam ten drążek ale nie chce kupić badziewia a boję się że drążek bez przytwierdzenia do podłogi będzie się bujal np przy mussle upie
alcatra... Pozdrawiam Cię pozytywny człowieku?
Wonski... Adrian - kozacki film, akurat dziś zastanawiałem się jak ćwiczyć (zależy mi na większej ilości pociągnięc na drążku),bo mam ćwiczenia główne i wspomagające, byłem wczoraj na treningu na sali gimnastycznej i spytałem trenera ile robić serii ćwiczeń oraz jak długie robić przerwy to mi powiedział żebym nie kombinowal i po prostu się podciagal...
damian... Co myslisz o push press/wyciskopodrzutach. Czy to jest dobre cwiczenie na wzmacnianie tak zwanego "core"
Frinks ... Świetny film Adrian! naprawdę najlepszy od dawien dawna, kojarzy mi się z twoimi starymi filmami, ale mega lepsza merytoryka. Ogólnie tak dalej!


Husqqqy... pytanie z serii na sportowo/wesoło- Adrian jakbyś od jutra założył za cel nabicie 10 kg masy ogólnie ale nie nażreć sie i przytyć tylko trening i ładna jakościowa masa- hipotetycznie rzecz biorąc ile czasu by Ci to zajęło ?
No Name... ADrian chyba akcesoryjnym a nie asekuracyjnym?
Roland ... Ja tam wole wycisk żołnierski (nawet podchodzi to pod snatch'a) przysiady i martwy ciąg na jednym treningu a na drugim dipy z podciąganiem i full combat twist i styka :D
Mr Gang... Widzę, że trzymasz hantle przy wyciskaniu przez gąbeczki. Wiem z jakiego powodu, ale czy nie lepiej by Ci było używać fat gripsów, które kiedyś testowałeś? Izolacja od metalu też by była, a przy okazji zaangażujesz więcej włókien mięsniowych.
Vamteus... Super materiał, jakość wideo coraz to lepsza. ;)
Tyler D... umył byś se lustro ;) kolejny
swietny material pozdrawiam
Dominik... Akurat o to chciałem Cię dzisij zapytać :D
PABLO .... ja bym z mega chęcią ćwiczył kalistenike ale problem z podciąganiem jest .waga 97 kg i jest m3ga problem od 6 miesięcy próbuje coś z tym zrobić i narazie tylko 4 powtórzenia podchwytem
Weennzi... teraz już wiem czemu Patryk2703 jest tak pospinany ;)
Very Sa... Pozdrawiam za batona :* <3
Film osadzony źródło: