Robson3PL - STEVE I JA NA BED WARS!



Najlepsze komentarze:

Zabijak... kiedy odcinki z kamerka
Robert ... 6:00 Robson broni swojego łóżka jak ty swojego telefonu xD
Lopek M... Mam pytanie robson czy nagrasz z mna odc z sky wars na craft games??
micha?... Jakie serie planujesz jeszcze nagrywać/na jakich serwerach ?
Tobiasz... No zacznij żebrać o te łapki wreszcie XD
Mateusz... siema
Kilus T... Robson mam pytanie Współpraca???Mój fanpage Kotlen :) tam pisz
Blurek ... odcinek super i leci like sub i dzwon
Adrian ... Robson zawsze na starcie zbieraj 24 zelaza na end stone i tym zabezpiecz łóżko a potem po diaxy
Melaa... chyba chciales zorać a nie zrolowac xDDD
ShadePl... robson nagraj master murdery na hipixel lub murder in minevile czy jakos tak na hivemc.eu
Lopek M... Robson Mam Pytanie Czym Nagrywasz
Melaa... juz nie moglam sie doczekac!!!111!1oneoen!!1
Maniol... roboson jeśli szukasz fajnego txt polecam ci dnku 100k i miron 20k
FrostEx... Kiedy jesz refa to zmieniaj slot na miecz zeby ci nie jadło drugiego ;)
Lekos... Łapcia :D
ForFun2... o wreszcie jakas muza z ncs z ncs mozna korzystać ona jest bez praw wiec zamiast z bilioteki yt to mozesz z ncsa ;) a i fajny odc ♡
Leszek ... cze
DawcioG... daj serduszko XD
SinQ Pl... robson czego jesz jabko jak masz full hp
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCY6hrZfSXIsBxzVJBgROm5g