Super rekiny kontra więźniarki 2015 - STRESZCZENIE #3

Galeria Horroru »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Galeria Horroru"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Facebook: https://www.facebook.com/Horror1Life/
Snapchat: galeria_horroru
Grupa Galeria Horroru:
https://www.facebook.com/groups/235893573454932/
Grupa Fani Horroru:
https://www.facebook.com/groups/1468683670011447/

Masz pytanie?
Napisz prywatną wiadomość na fanpage Galeria Horroru.

Komentarze:

Pawe? ?... https://www.filmweb.pl/film/Potw%C3%B3r-1998-32590 Jeśli chodzi o zmutowane rekiny to ten film jest całkiem zajebisty :D
igor st... ja mam super film o rekinach. ekhem sarkzm "rekiny s plaży" proszę nagraj o tym bo to niezły shit
Orochir... Rekiny w jeziorze, to już brzmi absurdalnie. No XD totalne.
[Pan.Po... Feministki kontra jakaś ryba kto wygra?
Maciek ... Jebane kretorekiny skurwysyny xD
Kuba... Umieram kocham twój komentarz
Marta Z... Masz zajebiście ładne włosy ?
LIL SLO... najlepszy początek? TAK
najlepsza recenzja super rekinów vs więźniarek (XD!) ? TAK
najlepsze intro ? TAK
najlepszy prowadzący? TAK

mi się ten kanał podoba 10/10
Pawe? ?... Zrób streszczenie filmu The Amazing Bulk
Jakub P... jak byś chciał oglądać 4 część rekinada to nie bardzo polecam (jak coś ja nie hejtuje) :) .
Tomek K... To może teraz CobraGator, Wynorskiego :D
Technik... bdzew to było rekinado ahhaah
Technik... mmmmm to fajnie
Technik... lepsze zonbi biobry
Technik... co to czego sie na jarałes to było tak hujwe ze mała bana i tak 4 czeci wiem widzałem
Izabela... Nie wiem czy była recenzja do tego filmu - ale ja zachwyciłam się pierwsza częścią filmu "Zejście". /Na szczęście nie dzieje się w domu - jak większość/ i zaobserwowałam niezwykle dobrą pracę operatorską. Film trzyma w specyficznym napięciu, dobra gra aktorska. Oraz.. genialny "Lęk" z 2004r. z kapitalną aktorką Franką Potente. POLECAM.
Lena Ju... Masz zdecydowanie za mało subów !
Po pros... ZARĄBISTE te twoje produkcje
PRWDZIMY REŻYSER NA 100%
Matiemg... Ja tam gościa podziwiam za wytrwałość xD
Czes?aw... najlepszy twój odcinek najśmieszniejszy zrób jeszcze recenzję wstrząsów to znowu będę płakał ze śmichu jak we wszystkich twioch recenzjach hahahahahahahaha:):):):)
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCqFVbvmASFpDJmQt8Q74L9w