Galeria Horroru - Co by było, gdyby...#2 - w horrorach nie psuł się samochód?


Facebook: https://www.facebook.com/Horror1Life/ Snapchat: galeria_horroru Grupa Galeria Horroru: https://www.facebook.com/groups/235893573454932/ Grupa Fani Horroru: https://www.facebook.com/groups/1468683670011447/ Masz pytanie? Napisz prywatną wiadomość na fanpage Galeria Horroru.

Najlepsze komentarze:

Emilia ... wiesz gdyby w horrorach nie psuł się samochód to ludzie sami by z niego wychodzili
Neko Ch... wiem data ale np w Sinister jak pisarz spierdalał z rodziną to samochód się nie zepsuł tylko przekroczyli prędkość i zatrzymał ich na chwilę szeryf. A tak poza tym to odnośnie samochodu nic się przecież nie stało
Zbieram... W pierwszym komentarzu nie powiedziałeś swojego MAGICZNY
Makusz ... W chuj kulturalny :D
To nie ... nieważne jak szybkie jest auto Michael Myers chodzi szybciej xD
Teresa ... Toby zajebał morderce
Jakub C... Hej ale gdyby nie psuly sie samochody to wtedy nie powstala by anabel (nwm jak to sie pisze sry) i nie było by tych horrorow
Mrs Dar... Co by było gdyby morderce dało się zabić od razu :
-bohaterowie zrobiliby z niego lalke dla dziecka (jeżeli by jakieś było) i ta lalka byłaby przez morderce nawiedzana
-poćwiartowali by go i sprzedawali w sklepie jako inne mięso
-powiesili by go na ścianie i by zapraszali znajomych żeby go oglądali
-jego duch by straszył rodzinę
hejterk... co by bylo gdyby morderce dalo sie zabic od razu? Morderca zabiłby ich pierwszy XD.

temat na następny odcinek z serii: co by było gdyby w horrorach o duchach nie było by Łorrenów, medium, księdza
Patriel... Gdyby mordercę dało się zabić od razu to:
albo niedoszłe ofiary bałyby się tego dokonać i zapewne tylko oszczędziliby mu życie co skończyłoby się oczywiście masakrą,
albo niedoszłe ofiary zamordowałyby mordercę, tym samym sami staliby się mordercami (logiczne) i według polskiego prawa poszliby siedzieć, a w więzieniu spotkaliby innego morderce no i wiadomo :D
albo po zabiciu mordercy czyn ten spustoszyłby ich psychikę na tyle, że sami zaczęliby zabijać innych (podobno pierwszy raz jest najtrudniejszy, a potem to już jakoś idzie)


Sandra ... Gdyby mordercę dało się zabić od razu, to by go zabili :)
Fidget ... w grave enc 2 się nie zepsuł
Najgors... co by było gdyby dom w którym straszyła kayako zostałby wyburzenia?
Lena Ju... Najprawdopodobniej byłaby to cała rodzina. Główny bohater/ bohaterka zabiłby/zabiłaby ich i koniec końców byłby to morderca ponieważ zabiłby ich.
MattMat... CO by było gdyby morderce dało się zabić od razu ?
1. To w horrorze była by głupia blondynka co myślała by, że napastnik to będzie jej przyjaciel i jak by spało to by ją zgwałcił i poćwiartował, a na końcu sam by się zabił bo by nie wytrzymał tego że to była jego prawdziwa miłość
2. Horrory trwały by 5min :)
Dzięki za uwagę !
Rose... To znając życie i złośliwość rzeczy nadrzędnych, pojawiłoby się jeszcze więcej przeszkód i czegoś, co chce zabić głównego bohatera. :P
Colca... Jeżeli mordercę dałoby się zabić od razu to okazało by się, że ta osoba którą wzięto za zabójcę to jednak nie jest nią rzeczywiście i uśmiercono niewinnego człowieka, a prawdziwy morderca nadal grasuje i po cichu zabija lub jest jeszcze jeden psychol oprócz tego który już nie żyje.
yea02... Byl taki horror, ze to wlasnie auto zabijalo ludzi. Tytolu nie pamietam..
PROWARI... co by było gdyby mordercę dało by się zabić od razu? ???
Nie byłoby mordercy xD
a tak całkiem serio to pewnie dany morderca wstał by z martwych i by mordował dalej.
Pozdro ziomek;)
Dominik... rzucił by czymś i tylko dwie osoby by zginęły
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCqFVbvmASFpDJmQt8Q74L9w