SHOTOWNIA - Medusa Official Wyjaśnia drame na live. "Nie żałuję"

CZYTAJ OPIS


Najlepsze komentarze:

SHOTOWN... Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi materiałami, zostaw suba i kliknij w dzwonek, aby moje filmy do Ciebie docierały. Piona!
Maja SZ... Znajde cie kiedy na ome. tv
Maja SZ... Medusa pozdrawiam
Tomcioo... Słaby jesteś
normaln... Meduza ewidetnie się boi widzów daniela
apacz... ty swirze nie jezdzi sie do nikogo masz gebe to korzystaj z niej ale jak sie nie ma argumentow to jakies huliganskie zachowanie swiadczy o tym zebys odszedl od kompa i do szkoly uczyc sie .
NeverFo... no było słychać Adrian jak krzyczałeś mu z dołu do niego "ty ku**o". Jaki typ przyjdzie Ci o 4:00 i krzyczeć "wychodź ku**o" i jak uciekasz, ale teraz "nie przyznaję się" no kurde weź się ogarnij, bo każdy słyszał co mówiłeś, krzyczałeś do niego, ale teraz się oczywiście musisz usprawiedliwiać, bo to by nie było w stylu medusy. "Nie mam się za kozaka", serio? Nie, tylko rzucasz butelkami w okna i nawiedzasz kogoś o 4:00, gratulacje
eMCe... majstry głoś medusy pod oknem i poszło cos w okno i spierdalali sorrry ale nie wierze ci sorka
nela [*... Ten kto broni magicala to chuj bo on nawet do mamy nie ma szacunku :/ a meduse zawsze lubiłam
Kacper ... lol
perschi... #teammedusa
Przedsz... Nie szklanka lecz butelka.
Lu?na G... medusa dobrze zrobiłeś
Random ... Logika wykopu, Zwalczać patologie !!! a jako maskotę mają magicala który naraził cały blok na pożar...
Koolton... ci 2 widzów powinni nagrać film ze to oni jak to naprawdę oni kto się zgadza kom
Roksana... ''nie piszcie jd'' nastepnie ''róbcie sobie co chcecie na tym czacie mi to nie przeszkadza'' i o chuj chodzi
Chleb z... Magikał hehe
Agro Fi... A co zrobił medusa
Moje i ... medusa ale tu okłamał a ktoś pamięta butelkę u magicala ? spadek widzów i nie będzie odpierdalał to co on tam robił ::D Medusa Kłamca !!
WAKA... TO BYŚ KURWA TERAZ RĘKI NIE MIAŁ
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UC46LaTLAPzwLiPONqOxOtkg