Okradli nas!? ☹ Od biedaka, do kozaka 12 Polska Wieś Karmienie Krów & Sprzedaż Pszenicy!

MafiaSolec Games »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "MafiaSolec Games"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
.........................☆ Plany na Rozwój Gospodarstwa ☆......................

......................................✔ Zakup Maszyn ✔......................................
- Prasa Kostkująca SIPMA - ✔
- Przyczepa Samozbierająca ( ok. 20 t ) - ✘
- Zakup Samochodu lub innego Środka Transportu - ✘

............................................✔ Budynki ✔............................................
- Budowa Obory na ok 40 szt. bydła,
- Budowa Silosu BIN,
- Budowa Wiaty na Kombajn,

...........................................✔ Zwierzęta ✔..........................................
- Kupno 5 szt. bydła do końca tego Sezonu !
- Kolejne 5 szt. do Żniw w następnym Sezonie !

............................✔Aktualny Stan Gospodarstwa✔...........................
- 20.000 zł na START,
- 5 pól + 1 łąka ( ok 12 ha. )
- Dzierżawa - ....,
- 5 szt. bydła,

✔ Posiadane Plony:
- Pszenica: 29 ton,
- Jęczmień: ...
- Rzepak: Klepisko (ok. 11 t )
- Owies: ...

- Mleko: 3,742 l
- Obornik: 5,436 l
- Gnojowica: 7,342 l

✔ Dotacje i Fundusze Unijne - Na koniec każdego Sezonu !
- Kredyt na Młodego Rolnika - ... ( przy ok. 20 ha )

..............................................................................................................
☆ Sklep: https://ekipamst.cupsell.pl
☆ Instagram: mafiasolecofficial
☆ Snap: mafiasolecgame
☆ Fanpage: https://www.facebook.com/MafiaSolecYT/
☆ Fanpage Teamu: https://www.facebook.com/MafiaSolec-Games-1623502411230023/
☆★EKIPA★☆
✔ Bronczek - https://www.youtube.com/channel/UCPjpI2FgM-V-CirrM9GurGw
✔ MrAdamo15 - https://www.youtube.com/user/MrAdamo15
✔ Tanas: https://www.youtube.com/user/Tanas580
✔ Kaskader: https://www.youtube.com/channel/UC0-Tz1Ol3X6pvErRNT9K2Dg
✔ Kazik: https://www.youtube.com/channel/UCCD9dUPsVZiaKtsB-dwrriQ
✔ Dawidek9226 - https://www.youtube.com/user/Dawidek9226
✔ Friku: https://www.youtube.com/channel/UCqdAul9ZxkI2MZ2-PGt_7lA

☆ Specyfikacja komputera:
Procesor: Intel Core i7-4790K 2x 4.00 GHz
Pamięć: 8 GB (ddr 3)
Karta graficzna: GeForce GTX 950
Klawiatura: Logitech G213
Mysz: Logitech G203 PRODIGY
Monitor: LG Flatron E2260T
System: Windows 7
Mikrofon: Blue Yeti
Kierownica 1: Logitech Driving Force GT
Kierownica 2: Saitek Farm Sim Controller
Słuchawki: Logitech G430
Kamerka: Logitech C925E

Chcesz wesprzeć moją prace ? Zapraszam:
https://tipanddonation.com/mafiasolecgames

Komentarze:

Night... Widzę że inspirowałeś się Dyszką
Kamil A... Widze szufla do c-360 pospawane
Ciastek... Usuńcie triger od kupna wody w tym jeziorku i będziecie mieć ją za darmo
Emil St... siema mega seria
Lukasz ... Mafia umisz przewracać taśmuwkom bo mam zajebistom taśmuwke polskom moge ci dać link jak hcesz
xX-Mati... Pewno prywaciorz mo to jezioro i piniondze pobiero
Bartek ... Może byście coś z Adasiem nagrali i z tanasem oczywiście
Destruk... Elo dycha xd
Dziubek... Czy będzie w ls19 podobna seria do "Od zera do farmera"?
Farmer... 4:30 zdrowia Bronczuś
Karol98... Fajny film i pozdrawiam
Agro Vi... Mapa wydana?
Kapi149... Te sipmy z żułtym pasem dalej są w produkcji :D z tego co wiem :D
?ukasz ... Kupcie przyczepę co zbiera kostki np d47 czy 732 i jeden będzie wrzucal a drugi podjerzdrzal
Mikolaj... Ej na poczatku zbijajcie dyche xD
klocuch... Ta autosanka jest wydana?
Roland ... Fajny odc♥️
Dominik... jak by co to ja mam sipme na baloty do fs 17 zielona albo czerwona morzna wybrać
Tobiasz... Co myślicie o tym młodym rolniku w co zainwestowac te pkeniądze w życiu realnym
Jestem ... Kocham was! Jak dla mnie team MST to najlepsza ekipa na YT PS ;)
Hillux ... Wjedz dalej do tego jeziorka i nie będziesz musiał płacić
golsew... 60 tka wydana?
Wiktor ... Czemu nagrywacie to a nie od zera?
Maciek ... Może temu
Franek9... Bolek kiedy wracasz do siebie??
Maciek ... A ten staw nieda się kupić
99Kuba_... Bolek ja co to do fs jest sipma nowa taka ja ma Karol i taka jak wy macie ja co to autor tych pras to 3p moding pozdro
Kuba D?... Jesteście najlepsi?
TheKrys... Moim zdaniem powiniscie kupić sobie prasę z modhuba Deutz fahr polecam
Arkadiu... Jesteście zajebisć druga najlepsza seria pozdro dla wasz
MR Roln... zapraszam do mnie
MR Roln... wydacie tą mape?
Nikodem... Dycha XD
koza po... Więcej odcinków od biedaka do kozaka. I więcej karmienia
Pawel R... Rajot Gplay umie te koryta ogarnąć
xawier2... Musicie bardziej wjechac beczką do wody i wtedy nie będzie brało pieniędzy
Lukasz ... Wy przerabiariście tom mape czy nie bo szukam jom w necie ps wiem że to dolnoślonska wieś tylko dlaczego gospo jest idne
Józef ... Na stronie sipmy są podane ceny
Pezi Pe... Mam pytanko jaką masz kierownice do pc ??!
Szymon ... Co to za mapa?
Dide_K... Siema boluś super odcinek czy dał byś tą waszą talerówę bo już link nie działa na catshare
festi P... to jest mafiasolec
?
?
?
?
Lukasz ... Leże i dzwoneczek mi przyszedł lece na pc i wbijam do mafi solec kurła pięknie wracacie z aktywnościom
Mateusz... Fajny ursus
?ukasz ... Zróbcie pożegnanie z od zera do farmera albo dawać odcinki z od zera
Farmer... Jam wrócić to z pierdolnięciem, czyli jak chłopaki :D
x d... Woda za darmo?! Ni chuja
Ursus M... Najlepsza seria
Kapi149... Polecam wgrać mod More Realistic Engine (ten z niebieską zembatką na orginalnej stronie) zmniejsza zużycie paszy i wody dla zwierząt i DUŻO mniej trzeba im wrzucić ?
Fifa Ml... Siema Bolek i Bronek czy wydacie mod pack
Szymon ... Jak nazywa się ta Beczka na wodę?
Bombel ... Kiedy od zera do farmera lub od Ara do hektara
Kacper ... Jak sie mapa nazywa
Kuba Kr... Czy kiedyś będzie live??????
Agro ?l... Kiedy Nowy nabytek na od biedaka
Ernest ... To jest zajebista seria
Krzyszt... Pozdro
Mati ga... Zrobicie w tej serii jakieś polskie sianokosy????? ?????
Kacper ... Ursus z modów czy wasz?
Dominik... krowy na reszcie
Kerel_2... Wstaje rano pacze a tu odcinek u bolka, śniadanie poczeka bo trzeba oglądnąć?
URSUS C... Dycha
albert... Nono to niezły poranek ?☺️
To ja r... Kiedy będzie adaś z wami
Kombajn... Kiedy od zera
Lubelsk... Ooo początek od The team z wapna XD kozak odc
Sebasti... Zdejm tą czapkę, zgól tą bródke i wyglądaj jak człowiek, tobie kompletnie to nie pasuje
MATI X7... BOLEK KIEDY OD BIZONA DO LEXIONA ?
x games... Jej fajny odc
Gryzli... Łooo kurdee Boluś wyprzystojniał??? Pozdro chłopaki!
Dominik... Kiedy od zera do farmera
Danka F... ELO
kubast ... Kto rano wstaje ten filmik od MafiSolec dostaje
MrArkan... Elo mordo
WIELKOP... ELO MORDY
POZDRO
miki ag... 2
MTF... Sto lat
L4NT4P ... No siema
TheKrys... Ooo ledwo co wstałem
Krzysie... 110
NieZnan... Pozdrowicie w następnym odc prosze !
Afily... Czekalem :DDD idealnie na sobote :D
lena an... zaje fajny odc
AGRO BA... 30
NieZnan... Moge serce kiedy farmink 19
MafiaSo... Dzieńdoberek ! :D Miał być wczoraj ale chciałem byście poprzednie dwa obejrzeli sobie na spokojnie :D Co robimy w kolejnym odcineczku ? Zapraszam na akcje jakiej jeszcze nie widzieliście:
https://www.youtube.com/watch?v=pKZ0yOxT8sE&t=1459s
PegiRaj... Dzwonek najlepszy
Seku?a ... Trzeci
GreeDe ... No dzień dobry uguem
NieZnan... Kto ogląda w łóżku daje lika
mistrz ... Elo
NieZnan... Ktonie lubi szkoły daje lika
tomek... Zapraszam na kanał MotoKaty
matu ma... Kiedy od zera do farmera
Bartosz... Słyszałem w wiadomościach ze cyganie grasują na dolnośląskiej :)
kacper ... Pierwszy
Somsiad... Pozdro witam wszystkich
Oliwier... Kiedy od zera
Hodowca... 2
El?biet... Pierwsza łapka moja
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCovLF5otFrltWmdtC696BAQ