Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

12 CIEKAWOSTEK CS:GO o których NIE MIAŁEŚ POJĘCIA!

Playmiś »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Playmiś"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
WASZE LAJKI I KOMENTARZE TO MOTYWACJA DLA MNIE A ŻEBY KRĘCIĆ WIĘCEJ FILMÓW! Jeżeli macie pytania - zadawajcie je w komentarzach! Na bardziej ciekawe spróbuje odpowiedzieć jeżeli tylko będę mieć taką opcję.
Komentarze:
KONDZIX... 7. W TYM FILMIE SA WSZYSTKIE CIEKAWOSTKI!
9. .... XDDDDD
TheSzym... nie mialem pojecia? boze wszystko wiem z tego filmu
Mateusz... 8 nie ma
Farsen... wygryw XD
marcoky... O kru** zadziałało dzięki za kosę playmiś
Aleksan... Kosa na serio ?
Stanis?... odcinek jest xD
SzczyGi... JAPIERDOLE NIE WIERZE
JAKI WROZBITA
KARAMBIT TIGER TOOTH FACTORY NEW
TY DZIKUSIE JAK TY TO ZROBILES JIE WIERZE
SZACUN!!!!!!
Future ... Kumplu zauważyłem iż niedodałeś ciekawostki 8 ale o tym niewspomniałeś!
Nikita ... to jest scam bo otwierałem gloves case i wypadły mi rękawiczki a nie kosa ty oszuście ty .... unsub
TWARÓG... Gdzie osiem bobasku
NIKO200... Założyłem się z kolegą o 100 kto pierwszy będzie miał sto subów bez filmów. On ma już 87 a ja 68 i strasznie się chwali że wygra. Pomożecie dać mu nauczkę
Rafa? ?... Miałeś rację trafiłem kose. Kose mam teraz z tym który tak drogo klucze sprzedaje.
Franegg... Playmiś oszukuje widzów! nie wydropiłem kosy a dałem lajka ! #DRAMA
ShizeRe... chujowe
Tomek... 3.Cs:go to cs:go
4. Arsenal
Hubert2... jpierdole najlepsze ciekawstki :)
Spinacz... buahahahahhahahahahahaha
Kla der... Gdzie jest punkt 8 ? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
MatrexP... XD jak klikniesz B to otworzysz slep ja nie wiedziałem XD i 12 fajne zajebiste
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UC91uO4CmtwX4hnu9wLP8qog

X