Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

SEXMASTERKA ŚPIEWA I POKAZUJE SOWĘ - POKA SOWE | PAIT

PAIT »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "PAIT"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Omówienie tematu nowego teledysku Anieli Bogusz znanej jako Seksmasterka pt. "POKA SOWE".

Link do utworu: https://youtu.be/4dvvcaILqyg

Na scenie muzycznej widzieliśmy już kilku twórców z YouTube takich jak Gimper czy Multi, ale Aniela rozpoczęła kompletnie inny rodzaj tworzenia muzyki przez twórce internetowego.

SUBSKRYBUJ Kliknij DZWONEK
Komentarze:
PAIT... Nie zapomnij zostawić lajka na Facebooku! :D
http://fb.com/PAITFacts
Arono T... Anielka to dupa
BABECZK... Piosenka SLABA ??????????????????
Nikola ... W moje urodziny taki film xD
anul ka... Ma tez kanal z siostra the sisters
Misia 1... Aniela sama chciała mieć tyle łapek w dół sama o to prosiła bo chce pobic Justina Biebera z łapkami w dół. Justin mial duzo fapek w dół pod teledyskiem Baby,a sexmasterka chce miec więcej fapek w dół
infinit... seksmasterka jest zajebista
M!chuu... podałby mi ktoś muzykę z intra? :)
Savage ... Zbieramy na operacje mózgu dla niej.
Jakub F... Jedyne co w tym jest najlepsze to komentarze xD
Milena... Zagrajmy w grę: co 5 lajk daje mi dychę xD
michal ... co za kawałek wchodzi w 25sek?
ChiangS... :P
AdaM ?w... A myślałem że to Bieber chujowo śpiewa
Piotr S... takie ścierwo w internecie? idę skoczyć z kraweznika
prochov... Muzyka z intra? ;v
XxPesym... Moim zdaniem kategoria tego teledysku to : ,,Chujopop"
Little ... Jak dla mnie to jest RakRap
Mrs Peg... "Gwiazda youtube" dobre xddd
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCYPemHd-G3mH_Ol0YVMgfAg

X