BOTY NA RYNKU STEAM

KUNA »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "KUNA"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Zostaw Suba i Łapkę jeśli film Ci się spodobał!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Facebook ► https://www.facebook.com/hasajacakuna/
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kontakt ► hasajacakunayt@wp.pl
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Darmowe Skiny▼
https://csgoexclusive.com/ ► KUNAYT
http://csgomiami.com/ ► KUNA
https://www.csgolive.com/ ► KUNA
http://csgobounty.com/ ► KUNA
https://csgomassive.com/ ► KUNAFREE
https://csgoempire.com/ ► KUNAYT
https://www.drakewing.com/ ► KUNA
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Komentarze:

Barti K... wypierdalaj
Szabi12... za cicho muwisz
yung_ma... To i tak patrze to noze sa sprzedawane za 0.30$
AKKOS... Mam kose z cs.money wartą 60$, a na rynku steam 190$ XD
Mateusz... ej zrob odcinek o scamie na polygonie przez wirtyne cooskie kolea mnie oskamowal przez to z 30 euro pla
Grzegor... Czy będzie obiecana seria z handlu od zera czy nie?
PatryQ ... jesteś zarabisty gościu uwielbiam cie ;D
Madeyek... jest jakiś kontakt do ciebie ?
Weed TV... Czemu dowiaduje się o tak cudownych programach jako ostatni?
Kiedyś photofuckit teraz to :( ehh całe życie mam pecha
wells.p... xD wczoraj mialem ochote kupic bota i go zostawic na tydzien
MATI... Nagraj Dzień Z Życia Handlarza #Pozdrawiam
MARF #... bedzie jeszcze dzień z zycia handlarza??
rivio z... fajnie by było jakbyś zrobił scam czy legit z chefcases.com
Kuba Di... kiedy dzień z życia handlarza ??????!??!?!?!?!
gandi92... Brakuje tu informacji o osobie która posiadała boty i steam ją zbanował. Na reddit jest opisana historia tej osoby a dokładnie tu: https://www.reddit.com/r/tf2/comments/1e03tn/iama_steam_market_bot_writer_who_recently_got/
OneSavi... Witam Kuna, mając 60 euro kupić jakiś skin czy może dozbierać do jakieś ciekawej kosy i zacząć trade ?
Vipo... Ziomek, gdzie TS sie podział? :<
HCR! #G... Kuna wypowiedz sie na temat oriona ktory zostal wycofany z skrzynki huntsmana podobnie jak HOWL kiedys :P Mozna sie spodziwac wzrastajacej ceny tego oto skina :>
Gapcio... Po co robisz film o czymś co już się nie przyda?
?ukasz ... Zajebiste
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCxKAu4KZm7N-IV1u28_bnDw