KUNA - BUGOWANIE SKINÓW DO 2000$!


Strona do wymian skinów: http://gabetrades.com/ Giveaway na Kosę!: http://giveaway.cskinlin.eu/ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Facebook ► https://www.facebook.com/hasajacakuna/ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Kontakt ► [email protected] ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Darmowe Skiny▼ https://www.csgolive.com/ ► KUNA http://csgobounty.com/ ► KUNA ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Najlepsze komentarze:

Mateusz... jak szukac takich bughów
lolpesp... Każdego skina da sie zboostować. Jesli masz szczescie, to wykupisz jakies gownoskiny za 3 centy i wystawisz kilka to 1600 euro i masz itemy za free na stronach do tradowania.
Kuba Ma... https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=439178583&token=Dd2dUmTn KC

/tradeoffer/new/?partner=439178583&token=Dd2dUmTn
zsylam... Ładnie pięknie, tylko raczej nie zboostuje moich skinów po 0,03€ do 600$
Szybki ... Kuna to moze przypadkiem typek kupił emeralda ?
kubek x... na starym odcinku napisalem ci dlaczego cie ogradli ze skinów
Maniek... te shadow daggersy to ja wplacilem xdd
Piotrek... w koncu mikro zmieniles lol
Pevo... Jakbym był właścicielem steam analyst to bym dał skina za 3 centy za 2000 euro :D


Bartek ... Kuna wiesz może czy ta storna jest legit csgo-exchanger.online?
Szox... najs xd
Z5W... gut doppler factory new 15 euro zdrozal i zarobilem ;3
LiN... xd sztosik mordko
DeadClo... Daj cosik
DeadClo... Daj cosik
DeadClo... Daj Cosik
DeadClo... Daj Cosik
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCxKAu4KZm7N-IV1u28_bnDw