FOX Polska - Oglądaj premierę serialu Legion | FOX Polska

Oglądaj premierę serialu Legion już w czwartek, 9 lutego o 22:00, tylko na kanale FOX Polska! Bądź na bieżąco z serialami FOX: Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej:


Najlepsze komentarze:

Ewa Wal... x
Grzegor... hhbn
Paragel... DC zaorane
Marek K... najczęściej
Ukraine... CHUJOWY!!
ju_ _la... Jaki to legion? Samobójców?
Michael... ...
Król A... uesp
Patryxs... Legion
brzmi znajomo. ....
Anna B?... ķn.nmm89ķzkz mm k..nk.ńmmfks-f gdybym
Isiasia... Czy on bedzie lecial regularnie w czwartki o 22:00 też czy moze jakos inaczej? Powiedzialby mi ktos??
Juliusz... świetnie się zapowiada :D
Teresa ... 92 ,letnia
Maciej ... 1
pop lol... o
maTUspa... kurwa daliście wszystkie najlepsze sceny z sezonu w trailerze
maTUspa... Gówno
takei... to coś o Xmen?
#Komuna... FOX? To ten kanał co serwuje codziennie manipulacje?
Patryk!... Juz obejrzane i muszę przyznać że bardzo dobre. Można odczuć trochę Stanley'a Kubrick'a, jak też wiele innych produkcji, z elementami surrealistyczno-psychodelicznymi, które maja na celu zaangażować widza, poprzez swego rodzaju WSZYSTKO MA ZNACZENIE! zakłopotanie. Prawie wgl nie kojarzy się z innymi ekranizacjami Marvela. No chyba, że z Doktorem Strange, w jakimś stopniu. W rezultacie, wbrew pozorom, wszystko jest do zrozumienia. Mam nadzieje, że jedynie bardziej zagłębi sie w tym stylu a nie od niego odwróci, bo jednak on jest tutaj, chyba najbardziej atrakcyjny.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UChPhwR3WgtWieSS2nzTiGIQ