Sprawdź FEJM na instagramie dla kanału "IsAmU"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »

South Park the Fractured but Whole - Don Szopenhałer ; #7

IsAmU »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "IsAmU"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
No siema :)
Znajdziesz mnie tu:
►Aplikacja dla widzów - http://pompateam.pl ✔
►Instagram - http://bit.ly/1qQk0ah ✔
►Twitter - http://twitter.com/szymon_kasprzyk ✔
►PrywatnyFB - http://facebook.com/szymon.kasprzyk.7 ✔
►Fanpage: http://on.fb.me/155pJKN ✔
►Fanpage JP Armii: http://on.fb.me/1clVuXs ✔
►Grupa Armii na FB: http://bit.ly/1O9ljI8 ✔
►Snap: IsAmUxBajceps ✔
►Live 1: http://www.twitch.tv/isamuxlive ✔
►Live 2: http://www.hitbox.tv/IsAmUxAJP✔
►Ask: http://ask.fm/IsAmUxRavia ✔
►Najlepszy Koszulki: http://sklep.pompateam.pl✔
►FanArty, FunnyMoments, Remix etc: IsAmUmt@gmail.com ✔
►Kontakt biznesowy: IsAmUmt@gmail.com ✔
►TeamSpeak IP: PompaTeamSpeak.pl ✔
►Profil Steam - http://bit.ly/1kTmj8N ✔

Film dozwolony dla użytkowników powyżej 16 roku życia!

Komentarze:

Blackkk... ERIC CARTMAN MOJ ZIOMKU
kie?bac... @IsAmUxPompa kiedy nastepny odcinek z tej gry ??? Bo mi sie bardzo spodobała lajkujcie żeby widział
WhiteXs... Kiedy następny???
ida wil... kiedy majnkraft???
Mati St... Dobra czekam już kilka dni na odcinek i nic, idę oglądać u roja
Kuba Pa... Gdzie twój nowy film temten
RACHIM... Wstawil remix i usunol nawet poslichac nie zdazypem ? xd
PajojeK... Gra za krótka
3dni i koniec :(
Dawid K... Gdzie odcinek kurwa
PerlO... https://www.youtube.com/watch?v=7vUZeEjuCwA dzien dobry dalem like :)
J J... proszę polajkować filmik użytkownika dorota wojdak iwanowska w konkursie na stronie Akademia Piłkarska Wigry Suwałki z: Dawid Krzyżowski FOOTBALL FREESTYLER w: Wigry Suwałki. Na facebooku
weQ... Ciastko pod odcinkiem z budowania bazy ma wiecej wyswietleń co ty pod swoimi filmami z przed tygodnia XD
Play Ma... Szymon żyjesz ? Gdzie kolejny odcinek ? :(
Damian ... kiedy next?
Jakub P... Będziesz nagrywać wolfensteina?
4Get... Daredevil stanie się punisherem aaaa , kto oglądał daredevila ten wie
wesoly ... kiedy south park?
Arek Hn... NAGRASZ COS LENIU??
wojowni... eloleoeo jak tam pomapa tem xdddddd???????????????????????
dzokuu ... czyli nie bedzie fify na kanale ?
Źródło: https://www.youtube.com/user/IsAmUxPompa