PIKEJ SHOTY - GURAL WYJAŚNIENIA O WSZYSTKIM !! | Maciuś


PODOBA SIĘ ? NIE ZAPOMNIJ ZOSTAWIĆ SUBSKRYBCJI i DZWONKA ABY NIE PRZEGAPIĆ NOWYCH SHOTÓW !! WSPÓŁPRACA : [email protected] Tutaj mnie znajdziesz Licencja sponsorowana od TeamSpeak.com Teamspeak : jutuby.net Grupa FB : https://www.facebook.com/ShoterzyPikeja/ FB : https://www.facebook.com/pikejshoty ◘ Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane na mocy prawa cytatu [art 29 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych

Najlepsze komentarze:

PIKEJ S... Jeśli ktoś chce wbić na ts3 : jutuby.net :D zapraszam
RedWind... jebać cweli od rafonixa
Matubx ... Zobaczymy jak się zmienił każdy zasługuje na szanse ale jak ją zmarnuje to już raczej nikt mu następnej nie da
martinu... Napisz, patusie, gdzie mieszkasz, a osobiście doprowadzę cię na policję.
nemovad... ty masz łeb chory, pedofilu
Janusz ... Gural i F A M I L Y FRIENDLY C O N T E N T XDDD
Pauula.... Zboczeniec i pedofil wrócił strzeżcie się g****a to skurwysyn, który nigdy się nie zmieni..... A propos co on tu robi skoro ma ZAKAZ pokazywania sie w necie?
X Kaczm... dumna
Bematis... #teamgural
TAK MY?... Kurła mesjasz


Loczek ... pedofil wrócił a rafona zbanowali ehh
Mi?towy... Mówi o nowym sobie po czym płacze, bo wie, że musi być nienaturalny i kłamie. Pinokio jebany, proszę zamknijcie jego, najlepiej z jego widzami. Będą mu w więzieniu dupy wypinać
Kijanka... Mi się wydaje że przeginał dla fejmu i trochę się pogubił,ale inni mu dojebali on trochę przesadzał nie zdawał sobie sprawy z konsekwencji.I tylko jego chcieli zajechać- zniszyc _zrobic pedofila.Smutne ale nie rozumiem po co wrócił tyle chujowych opinii .Sama go nie oglądam na codzien ale szkoda mi go.
dzikiwa... 2:45 jestem 1 w top donate :)
Nudesy ... Jebać pedofila
anime m... Wolałem oglądać GURALA z rajdem jebać pedała xD
Hard li... Czemu ta kurwa brzydka morda pojawia mi się w proponowanych
Szycha... Co to za nuta z jego donejtow
Zenous ... FAMILY FRIENDLY CONTENT
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCWZngc7pwvzCEqpGjcpqs5Q