JAKIM CUDEM TO WYGRAŁO? XD | ZIO i AGU

zio »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału " zio "! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
► Sprawdzimy godzinę? (゚ヮ゚)◄

● Zajrzyj na fanpage! - http://facebook.pl/WcaleNieZio
● Grupa FB: https://facebook.com/groups/mkiZIOpo/
● Instagram?! - http://instagram.com/wcaleniezio
● Fanarty tutaj! - kontakt.wcaleniezio@gmail.com

Jeśli masz pomysł na jakieś ciekawe filmy, napisz w komentarzach! Jeśli mi się spodoba, chętnie wykorzystam Twój pomysł!


► AGU:
https://www.youtube.com/Agus6w


Brawo! Udało Ci się rozwinąć opis! :)

Komentarze:

Monika ... Super zegar
Sebasri... WTF
Franek ... Zasłurzył
JanzChr... a ja tak
Kacper ... ???:] ;]
Oliwia ... Jesteście najlepszymi youtuberami
TheBodz... Cooooo xd
Hubert ... Jakim cudem wow xd
Rainbow... Mi się podobał wasz zegarek o co wam chodzi?
Cute Ju... A czemu zio zawsze decyduje?
Oskar 1... 10
Wojtek ... Całkiem fajny
Suzanne... ??
Vimex V... Co do zegarka to CHYBA niektórzy dali Legendary -
Maciek ... Sliczny jest
Maciek ... Podaba mi sie wiec zostawilem lapke w dół ???
Julia M... jest ok
Bonzeo ... Zegarek 10/10
Zizi P.... takie pól na pół
?ukasz ... Brzydki!!!!!!!!
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UC1hcX9wrm6xub-4B5-s8S4Q