KRWISTE ŻELKI CHALLENGE Słodkości 22 HzD 7

Dominik Rupiński »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Dominik Rupiński"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Mój sklep: http://drstyle.pl
10 000 łapek w górę i wszyscy będą mieli dużo cukierków!
----------------------------------------­­­­­­­­­--------------------------------­-­-­-­-­-­-
Witam was w siódmym- ostatnim już odcinku na moim kanale związanym z Halloween w tym roku! ⚰️ W tym odcinku kontynuuję serię słodkości i testuję z Filipem żelki, które wyglądają jakby były zamoczone w krwistej zalewie! Przywiozłem je z USA w wakacje i czekałem właśnie na Halloween, żeby ich spróbować! Jesteście ciekawi jak smakowały?? Czy daliśmy radę? A może chcecie odtworzyć takie i zrobić u siebie w domu? Jeśli tak to oglądajcie do samego końca!! ⚰️ Happy Halloween!!
Kanał Filipa: https://www.youtube.com/user/SmavCraft
Sklep Filipa: http://smav.pl
----------------------------------------­­­­­­­­­--------------------------------­-­-­-­-­-­-
▶ Hashtag na musical.ly: #TancerzeMinika - nagrywajcie z tym tagiem filmiki, żeby pojawić się w odcinku z oglądaniem waszych musical.ly! Bądźcie też aktywni na moim profilu, wtedy macie szansę wygrać duet❤️ ◀
----------------------------------------­­­­­­­­­--------------------------------­-­-­-­-­-­-
❤️ Filmy w każdy wtorek i czwartek o 19:00❤️
----------------------------------------­­­­­­­­­--------------------------------­-­-­-­-­-­-
Instagram: @DOMINIKRUPINSKI
Snapchat: @dzonsonn
Musical.ly: @dominikrupinski @dominikdance
Fanpage: https://m.facebook.com/dominikrupinsk...
----------------------------------------­­­­­­­­­--------------------------------­-­-­-­-­-­-
▶ MOJA GRUPA: https://www.facebook.com/groups/tance... ◀

★★★ WSPÓŁPRACA: [email protected] ★★★
----------------------------------------­­­­­­­­­--------------------------------­-­-­-­-­-­-
Jeżeli się podobało to zostaw łapkę w górę i subskrybcję! ❤️

Komentarze:

Patrycj... O Jezu co to za zło, co nawet Dominikowi żelek nie smakował ??
Paulina... Zapowiada się ciekawie...
Martyna... Szkoda że już koniec serii HzD ale już wyczekuję serii świątecznej???
Alicja ... Hej
Minika ... Zimno mi bo bluza z Drstyle jest w praniu, a to jest najcieplejsza bluza ją mam haha
MagdaMS... Kocham ????? szkoda ze to juz koniec serii HzD ale inne odcinki i tak byly są i pewnie będą super ????? kocham was ?????? p łacze jak to pisze ??? jestem z tobą od jakiegoś roku ale i tak twoje filmy są dla mnie świetne ?????? kocham was ?????? nie przestawajcie nagrywać ??????
Julcia ... Minik przekładamy Halloween na grudzień?? ♥️♥️♥️♥️
Ewelina... Zrub wannę pełną kleju
Weronik... Czekałam na to kocham Cię Dominik ❤❤❤
Dominik... Dziękuję za wszystkie wyświetlenia przez całą Halloweenową serię! Miło mi, że Wam się podobało! <3 Teraz wyczekujcie świątecznej serii!



Gaba B... Jesteś tak kochany i pikniutki. Kocham Cię. Zostawiam like bo wiem że będzie supii. Mam pytanie ile czasu idzie przesyłka z Twojego sklepu?❤❤❤❤
Patrycj... Uwialbiam wszystkie Halloweenowe filmy na kanale Dominika ???
Patrycj... Trochę wyglądają obleśnie, ale bym spróbowała ?
Katarzy... Dominik a gdzie impreza Halloween
El?biet... Super film ☺️☺️☺️☺️
julia f... Ahh ten film to idealna przerwa w nauce haha czekam na kolekcje świąteczną dr style mam nadzieję że nas zaskoczysz❤️
Minika ... Auuu czuję że ten film będzie mega śmieszny bo Dominik i Filip jak są razem to jest zawsze beka XDD
Aleksan... Świetny filmik ❤️
Kazimie... Ja chce twoją bluzę na Mikołaja bardzo długo odliczałam daj serce proszę
Klaudia... Supi
BlueThe... Kto nie urządza halloween?
Ewelina... Siema minik
Marysia... Zabieramy się do ogłądania??
Martyna... ??❤️
Majik12... Kocham????♥️
Werlka... Bardzo fajny film, i Dominik, przetestowalbys w serii Słodkości Reese's i czekoladę hershey z biedronki?
Poprost... Pozdrawiam wszystkich którzy czekali!❤️
kinga n... Fajny pomysł
elo mel... Boskie
Wiktori... 0
Martyna... Szkoda że już koniec serii HzD była naprawdę fajna i śmieszna???
Minika ... Zostawiłam dla ciebie czytanie książki a uwierz nie zdarza się często że zostawiam czytanie dla kogoś???❤
kinga n... O boże idealnie weszłam bo o tym zapomniałam?
Love Ar... Jestem 3 która dała łapkę w dół XD
Eliza K... Dziwne te żelki
Ardon Y... No to?i zaczynamy?
Julia 0... Wesołego i strasznego Halloween ❤?
Amisia ... Jeszcze się nie zaczęło a już wiem, że będzie fajnie i krwisto !
Wiktori... Super pozdro?
Karolin... Dominik jesteś najlepszy ❤️❤️??
Klaudia... Ej pokazuje mi się ze jestem 1 xd
Jagoda ... ❤️❤️
Martyna... ❤️?❤️
S?odkie... Dominik gratuluję ci 600k matko jak to szybko zleciało. Po filmie idę memę błagać o pozwolenie na ysot ❤️❤️
Wiktori... ❤❤❤
Micha? ... 19.00
Kama Ka... ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️kochamcię❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Julka r... No
Zuzanna... Dominik co wolisz watę czy pampkejki
Zuzanna... Wiem że będzie super!
Marta Z... Szkoda że Hallowen się już kończy?
Krzyszt... Pozdrowisz
Martyna... Rozwalamy system jesteśmy nie pokonani z Dominikiem . Dominik Górą
Marysia... Już?
Julka r... Już
Micha? ... 28
Julka r... Minuta
Julka r... 1 min
Zygfryd... Miałam się uczyć ale film Dominika wzywa ?♥️♥️♥️♥️♥️?
Asia Bo... ❤️❤️❤️
Oliwia ... Czekam ❤ na film
mufinka... MAM PYTANIE DO DONINIKA CZY KIEDYŚ ZAPLANUJESZ PRZYJECHAÇ DO SIEDLEC PROSZĘ ???
Julka r... Już chcę
Marta K... Dokładnie tak ps. Kocham cię
Alicja ... Długo jeszcze
Maja Sz... Na pewno mega
Maja Sz... Czekamy
Julia C... Koniec tej serii niee?teraz czekam najbardziej na świąteczną serię!! ???
Weronik... To bedzie sztosik?????
Ola Pac... Mimo iż nie obejrzałam jeszcze filmu to i tak wiem ze będzie sztosowy bo każdy twój film taki jest ❤?
Apoloni... Kto ogląda na łóżku filmik ? LIKE #superfilm
Magda ?... Szkoda że Halloween się kończy z chęcią bym pooglądała twoje Halloweenowe filmy. Dominik zostawisz serduszko ❤️#HallowenowefilmyDominika
Antoni ... Kto lubi te dwójkę razem daje lajka
Paulina... Nie mogę się doczekać tego krwistego odcinka. ?
Agata K... Dominik mam pytanie ty sie takich żeczy nie boisz jeść bo ja bym sie bała ?
Julka r... Zobaczymy
bturzyn... Jak pod tym filmem mogą być łapki w dół skoro filmu jeszcze nie ma xd
Marta K... Nie mogę się doczekać jescze 10 minut????????
Julka r... Pierwsza
Weronik... Ciekawe czy ta krew zapiera się z ubrań? I oczkujemy!
Zuzia C... Boshe jak ja was lubie?✨najlepsi youtuberzy na świecie✨?
bturzyn... Żelki na zdjęciach wydawały się mega krwiste zobaczymy jakie się okażą
Wojtek ... Super odcinek serduszko♥️?
Little,... Czekam ?
Anna ?a... Czekam na film!! ❤❤❤❤ A tak wogule to na pewno będzie super tak jak zawsze
Arkadiu... Na pewno film będzie super
Plamka ... Hej
Sandra ... Pewnie będzie super odcinek tak jak zawsze. ??
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCqFa_z-rytSOpL1xOeWlIOw