Białas Sprostowanie

SBM Label »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "SBM Label"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Załączony plik audio-video stanowi aneks do utworu Bedoes - 00:45 (Rest Dix37 odpowiedź)

produkcja: Szczygieł

Komentarze:

Jacuch...Kto też myślał że bedoes dodał nutę??
Marcin...#BTK
Jak ja ...BEDOES ZOSTAŁ ZJEDZONY
SuperTh...❤️
JVCV JV...o jezusku
Oscar F...Kurwa bizi dziekuje! lot na cale zycie juz lata jak freesbe ;)
kacpere...brawo Bialas, tak dalej, BEDI syn Białasa
asasasa...Sie tylko nie zesrajcie, napomnę 'Bialas propsuje bedi no ochlon, bialas nie bedzie w tym beefie zadna wyrocznia'. Tak bialas dba o swoje dobre imie
kacpii ...bialas jak zwykle dobry diss
Oscar F...Kurwa bizi dziekuje! lot na cale zycie juz lata jak freesbe ;)
QU85 CN...Bialas ty kocie
F R Ø ...Don Bialas Ojciec chrzestny polskiego rapu, bez kitu No nie!
Aciej R...BEDE WAM KIBICOWAŁ JAK MI POWIECIE GDZIE BEDI KUPIŁ TE SPODNIE ZE ZDJĘCIA
HUGO BU...Dixon to jakiś rozjebany debil jest xdd
MAJA DE...3:0 tyle mogę powiedzieć
Kristoo...Elegancko Rescik zjedzony na śniadanie
rathekx...Bedi strzelił w kolano. Białas w łeb na dobicie. SB 2:0 Dix37
Eb eb e...rozjebane
odbezpi...Piszecie że ojciec broni dzieciaka a białas to nagrał bo rest wpierdolil w nutę że białas dzwonił i przepraszal go, wystarczy przesłuchać kurwa 20 sekund tego żeby to zrozumieć xD
s?uchac...Wstajesz rano do szkoły i się spóźniasz. Są rzeczy ważne i ważniejsze..???
M?odyyy...Co to się odpierdala
Mietek ...Rozjebane
Abdulla...Szkoda że ze Śliwa tak nie leciał jak tu xD
MaxxX _...1 typek vs cała SBM
SBM AUUUUUU!!!!!!
RICARDO...Bizzy ty królu
Gustaw ...3:0 Pozdro beezy pozdro sbm. Robicie zajebistą muzykę i miejcie w chuju opinie innych pozdro
MA_ JOR...Białas vs bedoes fame mma 3
Mateusz...Wyjaśniony po raz drugi, patus jeszcze coś zaszczeka?
Krystia...koniec kariery dla resta XD
Kac maj...wszystko się zmieniło odkąd obroną stał się atak
krasnal...Mega!
White E...3:0
Petrech...takiego biziego kocham
Marcin ...Białas bardzo ładnie. Fajny poziom o wiele lepiej niż z tps
Alchemi...Emocje jak na grzybobraniu rest>gówno>SBMafija XD
Kstyk...No i pięknie
Hubert ...Propsy dla bialasa
Mrozik ...Ciekawe czy TPS albo TOMB się dołączy do resta xD
Sebix S...Czekałem aż Białas się zainteresuje się tą sytuacją ???? najlepszy na polskiej scenie!!!!!
majk..."Młody jak miał 13 wyciągnąłem do niego rękę pomogłem mu spełnić marzenia po to żyję SBM Label" dziękuje :)
Bagi...Jako wieloletni fan Dixona muszę przyznać, że czas najwyższy aby chłopaki dali sobie spokój z jakim kolwiek angażowaniem siebie w internet, a ja jako ich fan.
drK1LLA...Stary dobry Białas!!!
ILG HD...:o
Mrozik ...Wyjaśnił wszystkich
Bagi...Jako fan dixonow muszę przyznać, że rozjebane, argumenty w 100% trafne i kurwa nie wiem po chuj dalej zaczepia skoro "niby" zostało wszystko wyjaśnione.
Igor Wi...Sztosiwo
Pajruk..."I przestań mi już grozić, bo ja mam 20 lat a Ty ponad trzy dychy. I ja chce, żeby moi fani mieli w Twoim wieku najlepsze życia, a Ty chcesz żeby Twoi fani w moim wieku sobie je spierdolili" Tekst bedoesa jestem w szoku!
Mateusz...1:32
nero bo...XDDDDD OJCIEC BRONI DZIECIAKA
Mehoz...TPS was kurwa wszystkich zmieli
B4RRTTE...47 912 - 09/11/2018
majk...no i co znowu SBM rozjebało jak zwykle hehe
Adrian ...Z Dixem wygrywamy 42 do 0.
olek po...zajebiste
Ehh :I...Eee słabe bardziej mi się podoba Dix37
Almu1...Szacunek dla Białasa za to że zachowuje sie jak raper z kwri i kośći. Nie pierdoli sie w tańcu. To jest właśnie RAP.
Sandra ...Bedzie sie Działo? Białas ??
batytxd...Bialas kocham Cię <333
polack...Szkoda, że to takie krótkie ?
maciej4...Dla mnie to jest najlepsze co w oststnim czasie wydał Białas
Lepszy ...No i wyjaśnione jebać kurwe:)))
Pawciu...dobrze tej kurwie z ulicy trzeba mordę zamknąć
Dawid D...Dobrze !!!?
Sebasti...Ja tłumacze ci że to lovesong ty że nie słuchałeś i tak XDDDDD
Mateusz...Rest in peace
Lepszy ...No i wyjaśniony jebać reseta :))) Białas (y)
Dawid C...POZAMIATANE! ?
x H3S...Wiecznie nagonka na białasa, a tak na prawdę jako jeden z niewielu odpowie każdemu w każdej sytuacji, szacunek aż po grób Beezy
hA u E ...Co tutaj sie wyrabia?! Ruszyły mocne nocne Dissy ! Kości zostały rzucone !Białas kozacko jak zawsze szczery aż do bólu!!rozpoczyna się bitwa mocnych dissów! Ostro jedźciesz z tymi co w głowach się popierdoliło, którzy myślą że są Królami Rapu ! Pozdrowienia dla wszystkich co zrywają nocki! ??
hA u E ...Co tutaj sie wyrabia?! Ruszyły mocne nocne Dissy ! Kości zostały rzucone !Białas kozacko jak zawsze szczery aż do bólu!!rozpoczyna się bitwa mocny dissów! Ostro jedźciecz tymi co w głowach się popierdoliło, którzy myślą że są Królami rapu ! Pozdrowienia dla wszystkich co zrywają nocki! ??
Filo Of...Białas stworzony do beefow
hA u E ...Co tutaj sie wyrabia?! Ruszyły mocne Dissy !Kości zostały rzucone !Białas kozacko jak zawsze szczery aż do bólu!!rozpoczyna się bitwa mocny dissów! Ostro jedźciecz tymi co w głowach się popierdoliło, którzy myślą że są Królami rapu ! Pozdrowienia dla wszystkich co zrywają nocki! ??
hA u E ...Ci tutaj sie wyrabia mocne Dissy !Kości zostały rzucone !Białas kozacko jak zawsze szczery aż do bólu!!rozpoczyna się bitwa mocny dissów! Pozdrowienia dla wszystkich co zrywają nocki! ??
SKA?A J...Szacunek
R3i...O kurwa
PO P...Szpaku ma Palucha Bedi ma Białasa !!
Adaa?13...Rozjebal
Pati :3...W pizdu mocne <3 propsik
Patryk ...chyba najlepszy diss z tych 3 które wyszły
?Kurkey...Jebać Cie białysie
Gruzli...Noc z 8 na 9 listopada Sb Maffija zabija
RAPNAU...Wyjaśnione
W?adimi...Rozkirwili oboje
Monster...Teraz tylko czekać aż śliwka się wpierdoli i znowu wszystkich rozjebie
kubus__...Dixon37 nie musisz zamiatac, po prostu pakuj walize.
classic...aż się aspiratio przypomniało
Gracjan...3-0
H3KSONE...Bizi ladnie wyjasnione na spokojnie, so true
Jebacom...BIALAS CZYLI POTRAFISZ NAWIJAC JAK NA STREET CREDIT. CZEMU TUTAJ NIE SPIEWASZ JAK NA OSTATNIEJ PLYCIE PAPAPA? KURWA STALES SIE TAKIM JEBANYM PIHEM CO ZACZAL PISZCZEC I STAL SIE ASLUCHALNY TYLKO TY NIE MOWILES ZE KWIATY ZLA TO OSTATNIA PLYTA. TAK CZY SIAK JEBAC TA WASZA CALA AKCJE JAK SIE NIE POTRAFICIE W 4 OCZY DOGADAC TO TERAZ JAKIES CHUJOWE GNIOTY WYPUSZCZACIE
fan Bak...SBM ❤️
Over...Jaaaaazda z kurwami
JANUSH...Na początku myślałem ze dis na Bediego i myślę o chuj chodzi
Szrek 2...Gdy niemasz miniaturki więc wziąłeś pierwsze lepsze bekowe zdjęcie ziomeczka
Logika...Wzruszające
Skanyy...no sztos fest
Kacper ...Ojciec zawsze z synem !!
czechu1...DICKSON TY PAJACU TAK SIĘ ROBI DISS A NIE TO TWOJE CHUJOWE PIERDOLENIE
MILICJ4...I tu pozamiatał
Bigens ...Dobrze kurwa bizi w disssch to jest to jebac dixonow
Ka_meal...Jedyny label, który ma jaja i jest prawdziwy? #SBMaffijaZabija
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCTIyVgnTO9gGZBFq6GRJvUQ