SPORTOWO. TV - BRZĘCZEK ZWOLNIONY!!! LEWY NIE TRAFIA NA PUSTAKA...



Najlepsze komentarze:

tt fort... Haha 1 najlepszych 1 zy najgorszych
Paulina... Przede wszystkim brakuje nam troche sluteczności i wysokiego pressingu co za kadencji adama nawałki to było
Matt ga... Było dobrze ale zabrakło szczęścia
Wojciec... Wysoko oceniłeś naszych piłkarzy, a zwłaszcza Zielińskiemu który powinien być mózgiem rozegrania, a tracił większość piłek.
Daniel ... Pierwszy raz cię popieram
Jakub M... Po chuj kłamiesz
Szymon ... żaden trener tego burdelu nie poprowadzi
Wiktor ... A tak w ogóle to gdzie Pazdan?
Pawe? K... Boniek powinien zwolnić Brzeczka ciągnie reprezentację polski na dno
RisenPL... Brzęczek OUT
Kondzio... Ehh... co za żenada. Żeby z Czechami przegrać, szkoda słów. Brzęczek out
m4cel p... #BrzęczekOut
przemek... Na tytule bylo "Brzeczek zwolniony...." juz myslalem ze na pewno
szymix ... Łokieć pięta dwa kalosze o serduszko prosze
KACPER ... Kto chce sub za sub
KACPER ... Wogóle eliminacji nie wygramy
Jakub T... Ciężko będzie znaleźć nowego trenera który by był przynajmniej na poziomie Nawałki
Kacper ... Brzęczek out
KJanka... Kędziora powinien mieć 4
mi?osze... i nic się nie stało nawet najlepszym się zdarza że nietrafiaja pozdro
DZIECKO... Normalnir wym jir wszed na ten film ale jest ten jebany clikcbejt ze brzeczek zwolniony s
Maksymi... Nasza reprezentacja 1/10 reprezentacja czech 8/10 powiem krotko warzywko
Mariusz... Za przeproszeniem: To jest kurwa dramat
_Discus... Kto jest za tym żeby nawałka wrócił?
Kinga K... Lewy nie trafil bo byl jakis lret czy cos i pilka sie odbila i mu nad nogą przeleciala
tomek k... Brzęczek OUT!!!!!!
Maks Ka... Łapka w dół za clickbait
Lodomir... Za co ta 3 dla Lewego? Za stanie na boisku? Pierdolony na 2 nawet nie zasługuje.
DuStY_ ... Wypadaj Debilu 1. Nie Dawaj Fake Tytułu ! Każdy UNSUB dla cb 2.Nie wystarczy powiedzieć Powinni Zmienić Trenera bo Jak przegramy np Z Portugalia 3:1 to Jest wiadome że go zwolnią !
Nie Obchodzą mnie twoje słowa ja jestem z Polską Na dobre i na złe a ty jakiś Janusz już 5 meczy nie wygranych a ty już wszystkich źle oceniasz. Brzęczek na 67% zostanie zwolniony . 3. Mogłeś powiedzieć Następca Brzęczka może być : ....... ........ ........ A nie pierdol... Że Polska jest mega słaba UNSUB Elo Michał - Sportowo TV
Arek Go... Zwolnili Borzęczka jeśli tak to bardzo dobrze

Kto ze mną sie zgadza daje like
MaTi 95... Nawalka wróć
Blazeej... Brzęczek z naszej kadry zrobił klub z ekstraklasy
Pawel Z... jaki clickbait
Pamelka... Nie mam z tym problemu że Lewy nie trafił. A wręcz jestem maksymalnie zadowolona że nie trafił bo to tylko towarzyski ważne żeby w eliminacjach strzelał i dalej. W towarzyskich może w ogóle nie strzelać. Dla przypomnienia wam nasz 2 najlepszy napastnik Milik NIGDY na pustą nie strzela wiec po co ma lewy strzelać ?
Kacpero... Zawsze chciałem zobaczyć jak być kibicem san Marino, Brzęczek spełnia marzenia
Nakson... No i po co tak Clickbaitujesz? i jeszcze te ,,!!!'' DNO
SPORTOW... A Wy jak oceniacie wczorajsze spotkanie Biało Czerwonych? Jerzy Brzęczek nie osiągnie sukcesu z naszą Reprezentacją? :D
Anonimo... Un sub za click bait ;-)
Rumer o... Daje po raz pierwszy na tym kanale łapkę w dół za clickbait :(
Kaspian... 3:23 wszyscy za wszystkich wszyscy za jednego xD
TEJKIL ... PUSTAKA...
Kuba 12... Jak w 2012
Wac Ton... Mówi się jeden za wszystkich wszyscy za jednego ;)
Gerard ... Czy tylko ja nie mogłem doczekać się na ten filmik? ?
fan Lew... Drama ja jestem z Polską na dobre i na złe
Sebasti... Wygrywa ME
Extermi... J3bany klikbajt.
Marko P... Jezus Maria przecież przy setce lewego dla (info dla slepych ludzi) bramkarz delikatnie musnął pilke ,
Dodatkowo sie źle odbiła więc(jak dla mnie) nie dziwne że się minął z piłką
UranGam... Wraca era Smudy.
Pan Zag... Ale cel clickbaitowy tytuł
Kick123... Brawo, kolejny clickbait. ŻENADA
Maciej ... ehh po tytule myślałem źe to prawda :/
Kuba Si... Brzęczek wypier****j
Carl Jo... MECZ SĄSIADÓW

Poland 0 - 1 Czech Republic
Jankto 52
Mutryne... Jprdl, jaki clickbait unsub.
Stifler... Debile jebane nwm jak można było nawałke zwolnić nawałka musi wrócić. Brzęczek wypad cieciu
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCHZqJfly2IgR_TXMknhjP6w