Mateusz Spysiński - DEEJAYPALLASIDE ZNOWU TO ZROBIŁ



Najlepsze komentarze:

Mateusz... snap: takjakchcesz grupa: ancymony matiego

paczki do onkotwierania: Mateusz Spysiński Skrytka nr 10
Batalionów Chłopskich 17a 06-413 Ciechanów
U?ytkow... Omg ja tez Ciechanów XD rób spotkanieree
spoko n... 2:30 on nie wygląda tak jak on xd
rob dob... Jestem ciekaw co on odreagowuje...
Gnębienie przez rówieśników, za gówniarza, czy małe zainteresowanie jego osobą ze strony kobiet.
DnAlly ... Wiesz co, DJ? Drwię z ciebie. Jesteś człowiekiem, którego nie chciałabym znać, a jestem osobą, która lubi poznawać ludzi, a dopiero później ich oceniać. A ciebie, nawet nie chcę poznać. Jesteś zwykłym CENZURA
ryjek1 ... prawidlowo skoro dziewczyna sie wali odrazu z 4 to cisnac po niej,kto z was chce miec taka zone dziewczyne??
Pawe? S... jak to się dzieje, że sam trafiam na świetnych YouTuberów, a o takich bucach dowiaduję się albo z materiałów typu "Onkologia" czy od znajomych i Przyjaciół... szkoda mi słów na typka
1234zol... Palasaide znowu do dziewczyny nie doszedł :v
?ukasz ... 11k osób i wszyscy siebie kojarzą? To u mojej babci na wsi 1100 osób nie wszyscy siebie kojarzą. W Ciechanowie mieszka 44 tys ludzi i większość widziałeś? Kilka razy byłem w Białej Pod.(57k) i ciężko mi sobie to wyobrazić.
Ziomek ... A gdyby ktoś o Tb nagrał taki film to nie było by ci smutno więc nie kręć tych zjebanych filmików
Vader W... Troszkę mnie... Wkurwia... Tak, to chyba dobre słowo... Wkurwia mnie fakt, że jak dziewczyna zaliczy kilka facetów na jednej imprezie "dziwka", "szmata", "Ona nie ma do siebie żadnego szacunku!". Ale jak facet zaliczy kilka dziewczyn "Typ jest zajebisty!", "Ten to ma talent, też bym tak chciał...", "Ale zajebiście! To dzięki takim jak on nasz gatunek jest coś wart...". Naprawdę, ja pierdolę, ogarnijcie się ludzie, grupowy seks to grupowy seks, bez względu na to która płeć ma przewagę liczebną...
Karczoc... hmmm Miasto od mojego nazwiska ? FAJNO :D (mam na myśli Ciechanów, nawet nie miałem pojęcia, że istnieje taka miejscowość ...)
Kto? Wy... na live moze siedziec 5 godzin a 3 godziny nie Poswieci zeby uratowac komus zycie ? typ bez uczuc
Miczur... Jego pierwszy błąd był taki, że się wpierdala w życie dziewczyny, nie żyjemy 100 lat temu, dziewczyny też mogą uprawiać seks, ba nawet mogą z kilkoma facetami. Kurwa dalej to podejście że super klucz który otwiera wszystkie drzwi, ale chujowy zamek, do którego pasuje każdy klucz. Palasajd jest zerem od zawsze, nic się w tej kwestii nie zmieniło od samego początku.
? wizjo... moje miasto= 10 tyś mieszkańców przysięgam- znam wszystkich więc żiżej- jevvvvv się
Terrest... dj cie już nie lubi
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCbg1glcrz5QPvUPtwSpGpww