Madien - Facepalm jak się patrzy ^^ Stream Momenty Dead by Daylight

Czoło boli od samego patrzenia xD Zostaw kciuka w górę, jeśli Ci się podobało! Kup Dead by Daylight: Dead by Daylight to wieloosobowa gra akcji z asymetrycznym trybem multiplayer, oparta na motywie znanym z klasycznych horrorów, w których grupka młodych ludzi jest nękana przez psychopatycznego mordercę. Dla mnie to niesamowite emocje :) Bardzo je lubię i mam nadzieję, że Wy też! Bądź ze mną na bieżąco: Facebook: Instagram:


Najlepsze komentarze:

Alicja ... xD
Oliwcia... 4:16 zawał XD
Madzi a... ten gościu ma dobrego dilera!xD?supcio momenty?
Woj Mic... Dzisiaj cię znalazłem jak ja cię lubię :3
kornela... No niezłe to momenty ?
Gamami ... A będziesz nagrywać całe odcinki a nie tylko urywki ???
Krab... Madien móglbym sie zapytać jaką masz karte graficzną że ci tak plynnie chodzi? :0
Forestm... Masz ładne oczy :)
Klaudia... Najlepszaa??
Mieszko... Fajnie że masz 9mln bloodpaintsów a max to jest 1mln
Mieszko... Jak nie umiesz rzucać palet to tak jest
Xx Lipu... Madien hejkaa mam pytanko czy zrobisz w simsach typowy pokoj dla 13 latki? Za trzy miesiące wyprowadzam sie i potrzebuje jakiś stelarz? Nie wiem musze kupić meble i pojechać pomalować pokoj. Chciałabym żeby był w kolorach biały , jasne drewno, a dodadki czerwone i zielone. Będę szczęśliwa jak ho zrobisz. Buziaki Pozdrawiam ???
_SmeXU_... subik i lapka :) bardzo fajny film czekam na kolejny :D
Anka... hahaha
P panko... Madi przepraszam ale mam angine I wogule prawie na tel nie jestem ale super zawsze mnie rozmieszysz w kazdej chwili like w góre ????
Niczek ... 4:15 Buzi Buzi ??????????
Mivoshi... Czekam na kolejne momenty! <3
Kacper ... A ten Leatherface to jakieś kuriozum ?
Kacper ... Najlepsze??
Nelacze... Haha jak zawsze najlepsze momenty!!!♥
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCFc1Kp2ZXD-ttO4YAQlaXAQ