Dla Pieniędzy - JAK DZIAŁAJĄ MAFIE VAT?

Jak działają współczesne mafie? Czym jest karuzela VAT? Facebook: Instagram: Wyprodukowane przez Abstra.TV współpraca komercyjna: Żródła: ... Karuzele VATowskie na czym polega mechanizm i jak z nimi walczyc nie tylko karuzele vat luk w systemie podatkowym jest wiecej niz sie wydaje.html 2551520,4211 2475689,4211 11749394/ 0 VAT od sprzedazy towarow kontrahentowi z UE WDT.html


Najlepsze komentarze:

Kuba PL... Ryzyko niskie xd
Arrrp21... wypierdolić vat i po sprawie, albo chociaż znacząco obniżyć i dać taki sam dla wszystkich produktów
blackbb... Rozpierdolić bez sądu Nie jak w KATYNIU , zgodnie z prawem ?!!?
romanoi... Obnizenie VAT zmininalizuje dzialania przestępcze bo będą nie opłacalne. Państwo nie bedzie musialo zatrudniać i tworzyć dodatkowych miejsc pracy generujacych koszty kontroli. Krótko mówiąc, im więcej Państwo chce odebrac od podatnika tym częściej będzie napotkać na oszustwa. Bo ja to widze tak. Państwo moze nas okradac w imię prawa, ale obywatel robiac to samo juz okrada państwo bez przywilejów i za to jest karany
Greg PL... Trzeba dokładnie sprawdzać ludzi zakładających działalność i konto w banku proste! Na początku działalności czy faktycznie sie nia zajmuje czy nie jest słupem...
MLe MLe... Zlikwidować vat wpizdu i koronować Korwina.
Jan Kut... Dodam też że mafią podatkową jest kościół
Benedyk... Problem jest bo Polacy są najsprytniejsi w europie
Uriel H... 50 miliardow?
pff hyba przez rok ;D
blackbb... i trafili ... na Czas !!!
Rafa? T... 1 stawka 5 proc zero odliczen i po sprawie
derenb8... kasa powinna pójsc na obnizenie vat aby ludzie wiecej kupowali.
Aleksan... Czy nie wystarczyłoby wprowadzić transakcje między podmiotami/firmami z podatkiem VAT 0% ? A odprowadzać go tylko podczas sprzedaży towaru do odbiory docelowego ?
Faustyc... Największą mafią, a do tego zalegalizowaną i dysponującą realną siłą ognia - jest rząd. Nie PiS, PO czy SLD - każdy. Sama idea rządu jest z natury rzeczy czymś obrzydliwym.
MEOWOJ... Zrób reportaż jakie lody kręci się na programie 500+, jak ludzie proszą swoich szefów aby zaniżali im płacę na umowach, aby brać kasę nie na jedno dziecko ale np. na dwójkę. Podejrzewam że jakby to policzyć to byłaby z tego duuużo większa kasa niż z mafii vatowskiej.
Zayebis... Zajedwabiste,idę do zus założyć firmę ?
corrado... Przyszedł straszny Kaczor i się skończyło dymanko państwa Polskiego. Konstytucja! Konstytucja! Buahahaha już wiecie kto tak krzyczy! ?? Do spółki z esbekami i ich rodzinami którym obniżono emerytury.
siklaud... Ja bym na to przeznaczył VAT https://www.youtube.com/watch?v=u2SW9pbEteQ
derek k... problemem numero UNO jest zdywersyfikowany VAT ,wprowadzic 1 stawke i problem sie zmniejszy
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCyHVSusYgnxrGGfx0SOHekw