Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Lagi = GG Stream Momenty Dead by Daylight

Madien »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Madien"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Tytuł to takie "pozdro dla kumatych" xD Momenty przeplatane pierwszym odsłuchem Głębokiego Gardła ^^

Kup Dead by Daylight:
https://www.g2a.com/r/dbd-madien

Dead by Daylight to wieloosobowa gra akcji z asymetrycznym trybem multiplayer, oparta na motywie znanym z klasycznych horrorów, w których grupka młodych ludzi jest nękana przez psychopatycznego mordercę.

Dla mnie to niesamowite emocje :) Bardzo...
Komentarze:
CYFER 2... Cześć
A. Must... This was so awesome, keep up! :D
Enter C... Jak ja kocham oglądać funny random momments u ciebie c:
Nadusia... Jesteś świetna ?❤️
Łapka w górę oczywiście ❤️
Chocola... 5:16 xdddddd Najlepszy moment <3 <3 <3
Mr Supe... Hejka ,gdzie streamuejsz ? I w jakich godzinach? :P
Murasak... Nie wiem, czy przeglądasz starsze filmy, zatem tu napiszę ten komentarz. To blokowanie na kombajnie na farmie jest denerwujące, ale ok. Taki styl. Tylko dziwi mnie jedno. Gdy grałem Hillbillym i mnie laurie zablokowała, to sprintem piły wjechałem bokiem i wypadłem z tego na ziemię, dzięki czemu się uwolniłem i ukarałem ją. Dziwne, że u Ciebie koleś tak nie zrobił, byś leżała. ;)
RYTOO... XDDD I think we did Pretty good job so far.....
Marcin ... Ten ostatni koleś to mógł być lag switcher
Bogumi?... Super odcinek
pozytyw... Moja ulubiona gra
Ordinar... GG ?
J4anekD... to jest lag switcher ;p
Czarny ... Zdaje se teraz sprawę, że jestem bardzo często na livie a myślałem, że nie
Wenek... Hahahahhaha to jest jeszcze bardziej śmieszne niż u ochiDo. A z tą piła to ja też zawału dostałem ? Pozdrówki ?
TWDGame... Kocham Twoje momenty! Proszę o dłuższe odcinki :d
Asica... Pozdrawiam z nocnego live ??❤
Karolin... Madzi zablokowali mnie na livie teraz??
Kozica ... 2:47 patrz ubranie A few moments later 2:57 patrz ubranie ?? A few moments later no chyba nie xD magia montażu
bartosz... nic dodać , nic ująć : no XD no :P
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCFc1Kp2ZXD-ttO4YAQlaXAQ

X