Martwy Jedi i 艣piewaj膮cy Jaruzelski

Dakann
Sprawd藕 FEJM na youtube dla kana艂u "Dakann"! Kliknij tutaj aby przej艣膰 do statystyk 禄
P艂yta: http://www.gigant.pl/html/2/prd/ldpiocnsaaimeltxhukd/&gclid=CjwKCAiA8vPUBRAyEiwA8F1oDAKHEASRv4uU3qHhKHF14VBSPwOxp4u0eZfcmzTCYQnuOo889aOg_xoC7E8QAvD_BwE

Ksi膮偶ka "Plaga": http://lubimyczytac.pl/ksiazka/137730/plaga
Ksi膮偶ka "Czerwony G艂贸d": http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4816618/czerwony-glod

Komentarze:

Karol k... Dakann jest najlepszy
Damian ... Te ostrzenie kamery jest straszne. Nie m贸g艂by艣 spr贸bowa膰 ustawi膰 na sztywno ostro艣ci na miejsce gdzie stoisz? Teraz nie do艣膰 偶e autofokus napierdala jak pojebany to jeszcze silniczek pierdzi, co s艂ycha膰 na nagraniu.
Disco J... Ale super muzyk a serio 艣wietna !!!
Anastaz... Tylko ju偶 nigdy nie pier** 偶e GV nie b臋dziesz nagrywa艂 bo lubi臋 z m臋偶em je ogl膮da膰. Nie chce straci膰 grama kalorii 偶eby pisa膰 i prosi膰 偶eby艣 zn贸w nagrywa艂. Jak przestaniesz co bd ogl膮da膰 ? :P
GugusDa... Dakann ja mam pytanko do holokronu. Kim s膮 bracia i ich mistrz w zwiastunie SW Old Republick ?
Remigiu... A ja my艣la艂em 偶e to Elvis xD
Alan Ma... Masz PS4
Adams M... dobra muza
Darth M... Roy Orbison 鉂も潳鉂
wizun... Dakann, wielkie graty za Holocron, ale te grube vlogi to ja chyba przestane ogladac... Kupujac jakies freatest hits R,Orbisona, za 120, przypomnij sobie co teraz lezy jako greatest hits w CD.. za 20 lat ktos odkopie CD bo "to ma klase" itd.. Vinyl jako nosnik byl i jest bardzo dobry, aler moda na niego to fetyszyzacja zbiorow, jak ktos cale zycie zbieral mp3 to nagle ma wa艂.. do tej pory istnieja wytwornie co zawsze wydawaly vinyle i kasety, i wydaja do tej pory, chocby limitowane, i nikt sie tym nie interesowal az zostalo "trendy".. Niedlugo cztero/osmioscezkowce wroca jak z Pulp Fiction.. Mniej zenady wiecej myslenia.. Bo sie skonczy na zakupie "daddys boots", bo to tez obecna "pop kultura".. A na koniec wielki minus za reklame ksiazki.. akurat istnieje wiele publikacji na ten temat, i akurat Ann Apllebaum nie jest najlepszym rekomandatorem tematu, slowem duzy minus ode mnie xza calosc, znaczy lapka w d贸l.
Edycja - Ps, Gustu Twego nie oceniam, ale kazdy kto zaczyna zbiory Vinyl leci po klasyckach, jakichkolwiek, od Roya przez Casha, po Pink Floyd etc... Ty mi powiedz jaka plyte zamierzasz kupic vinyl nowoczesnego artysty, i ile za nia zaplacisz...
Pressto... Czy ogl膮dasz Star Wars: Rebels? Co s膮dzisz o nowych odcinkach i zako艅czeniu sezonu 4?
KACZKA... My艣la艂em 偶e powiesz "A we藕 spierdalaj" w swoim stylu 0:22
Mateusz... Polecam sprawdzi膰:

Zapomniane ludob贸jstwo
Polacy w pa艅stwie Stalina
Iwanow Niko艂aj
max kow... kto nie zna tego kawalka orbisona moze cofnac suba
Mario p... Witam jestem nowy
Maciek ... Pytanie do HOLOCRONU : Czy da艂o si臋 zmusi膰 kogo艣 moc膮 do ma艂偶e艅stwa? I kiedy wrzucasz film.
Forrest... no i chuj kurwa cz艂owieku jaki艣 typ se kurwa napisa艂 偶e co艣 mu sie nie podoba a ty co ju偶 p艂aczesz no mo偶e od razu ca艂y kana艂 o takie byle g贸wno usu艅 co? we藕偶e kurwa wyjebane w jakiego艣 typa se powiedzia艂 co sie chcia艂 i chuj KURWA STARY
Retro T... Ale wiesz co ? Ty lubisz Ponki tylko si臋 wstydzisz przyzna膰 :P
Pingwin... Pytanko do holocronu co dokladnie oznaczaly litery przed kodem klona ct, cc, cl
Bla Bla... Dakan gust muzyczny to Ty masz dobry bo przy najmniej muzyki s艂uchasz a nie tak jak plebs: dubbstepu, "muzyki" elektronicznej, disco polo czy innych techniawek b臋d膮cych pseudomuzyk膮.
殴r贸d艂o: https://www.youtube.com/channel/UCnjRfYt5SUX8oGgPVm4qElA