Zagrajmy w Far Cry Primal part 8

HatiTheManagarmr »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "HatiTheManagarmr"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »

Komentarze:

Predato... 11:04 Jep, jep, jep hahaha zajebiście dużo skór jeleni XD :D.

12:18 Nowy kolejny szczególny współplemieniec do wioski rzemieślnik Łoga który fajnie ciebie wita śmiejąc się szyderczo i zastawił pułapkę. Zlał sie na ciebie hahaha XD :D. Późniejsze starcie z jaguarem małym skurczybykiem, który omal nie zajebał cię. Takie małe żyjące pierdolone gówno które nie powinno stanowić problemu a jednak, paranoja co dopiero starcie z niedźwiedziem.

22:28 Haaa ostateczne spotkanie. Koleś nie ma lewej ręki.
Battots... Ja podobać ruchomy obrazek.
dzik... Brawo DOBRZE MYŚLISZ O TYCH UMIEJĘTNOŚCIACH OSWAJANIA ZWIERZĄT :) i fajny odcineczek
Dominik... Ten szpon do wspinania zdobędziesz u tego łysego
Iszimur... 12:25 Nie żaden psychol, tylko po prostu żyjesz w prehistorii ragnar.
Hardcor... Bardzo podoba mi sie ta seria
GW WA... Niedźwiedź chciał łindza na kolacje
WOLFDOG... Szkoda ze zaprzestales kampani kosciakow bo fajnie sie ja ogladalo. Piesio rzadzi:-)
Konan P... Mógłbyś Ragnar robić nieco dłuższe odcinki - tak około 30 minut ?
Bo seria zacna :)
A punkty dobrze byłoby wydać na jakieś umiejętności zbierania materiałów, bo jak sam chyba zauważyłeś, surowce szybko się kończą w Primalu.
Witold ... Pierwszy
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCtq-JD1tNrjkW0i_RvpBHsw