NOWA ZBROJA W MINECRAFT! SUPREME! 1000$! PROTECTION 1000? NAJLEPSZY TXT!

QUAFQ YT »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "QUAFQ YT"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
❤♥❤ ZOSTAW LAPKE, SUBA, DZWONA ZIOMEK ❤♥❤

❤ NOWA ZBROJA W MINECRAFT! SUPREME! 1000$! NAJLEPSZY TXT!

▫ Jeśli ten filmik Ci się przyda to zostaw łapkę w górę! ^^
▫ 1000 lapek w 3h = TXT + PSC 30ZŁ W KOMENTARZU!

✱ Mój prywatny Facebook: http://bit.ly/QProfilFB
✱ Reklama? Współpraca? Pytania? Napisz do mnie tutaj: http://bit.ly/QFanpage

♥ SERWER MINECRAFT: MCBlack.PL

█ █ TAGI: █ █
jeste oszuste oszust na stivach youtuberach jeste oszuste vesaczi kendal spaza tivi spav tivi tv dziecko płacze piosenka ocenianie gildii Wbita i przebita wjazd do gildii rzucane tnt armata wbita MALTI Wbijam Przebijam Klepie i Znikam #2- Same Dedy + Wbita do środka Minecraft za darmo jak zdobyć minecraft 100% działa premium minecraft konto premium za darmo jak pobrać darmowe mc premium premka za friko free majkraft minecrafty serwer minecraft nowy serwer jak zrobic serwer hamachi dedykowany serwer 60 slotów 1.7 1.8 1.9 1.10 1.11 1.7.10 1.7.5 najlepszy serwer w minecraft na swiecie best server ever najlepszy megadrop survival duzy drop maly drop pierozki luckyblocki easyhc pvp super drop jak byc adminem helperem jak sie wlamac na konto minecraft jak zlamac haslo gracza jestem oszsutem nowy odcinek jeste oszuste jeste cheatere jeste krete jestem bogiem yt nie XD ADRIAN_XM to sa moje tagi i wont jak byc slawnym youtuberem youtube drama boxdel gargamel vesaczi overr over mc.zitcraft.pl zitcraft jest najlepszy faworka na serwerze donate daja mi chyba lol co to ma byc najlepszy kanal minecraft skywars sky wars mini gry jak sie wybic na yt nowy odcinek kiedy nowy odcinek vesaczi cos tam latwo sie wybic minecraft serwer survival trudno sie kopie nie hardcore jestem Minecraft bez jak dostac sie na ksiezyc minecraft tajemnicza wyspa jeste oszuste #57 Tata Vesacziego, najlepszy oszust! 8 letni kacperek najlepszy oszust 11 ostatni oszust na kanale zmiana płci NAJLEPSZA GILDIA NA SERWERZE! | Dzień z życia ADMINA - #13 - Oszust na 7 latku + Jego mam ? Hacker bonzo ? Kendal jeste oszuste 8 latek Najlepszy oszust ever Dzień z życia właściciela #1 - Dużo Cheaterów DZIEŃ Z ŻYCIA WŁAŚCICIELA - RUSKI WINRAR? XD Dzień z życia Właściciela [#2] | NOKNOCK NA DRZEWKARNI! VOUCHERY! vouchery co iles lapek jestem oszustem jestem wlascicielem jak grief Dzien z zycia helpera ♥ serwera ♥ Odcinek 3 ♥ Eventy! :D Trolowanie …Dzień z życia helpera #4 Dam psc, ale nie banuj! Wracam na YT! sajek1996 dzien z zycia wlasciciela Najlepszy txt minecraft serwer 1.7.10 1.8 1.10 Dzień z życia admina #2 - BRAT MI POBRAŁ HUZUNI! ♥ Dzień z życia właściciela serwera ♥ Odcinek 1 ♥ Zwykły odcinek ;) Minecraft jak zrobic serwer 1.7.2 [BezHamachi] Jak wybic sie na Polskim YouTube Minecraft Vertez minecraft mody 1.7.2 Minecraft mini games serwer survival+frakcje jeste oszuste JESTEM OSZUSTEM [#1] MŁODY BILLADEN non-premium freebuild ffa survival hardcore survivalgames games igrzyska śmierci smierci hunger game gra gry diaxy kilof skkf madzia madzik89 ctsg rockalone2k kwadratowamasakra masakra - tagi by ADRIAN_XM - lyso? kwadratowa przygoda gama nudy zal .pl husuek solo husiek misterce pspmagister pablo studio mandzio xmandzio poradnik jak zrobic serwer dzwignie workbencha pierwsze korki kroki dedykowywany bezchamahi bez chamahi polski pingwin polskipingwin minecraftblow remu bremu rekord tnt creeper boom kilof gilof hamaczi pl CTSG most popular one in the world pies dog english only pro j infinity ferrari formul e f g h i j k m n o p r s t u w y x z 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 a b c d e f g h i j k m n o p r s t u w y x z Serenity - najlepszy cheat do minecraft! Pokazuje eq przeciwnika! Mało wykrywalny! - DZIEŃ Z ŻYCIA ADMINA #2 Vesaczi na straży! Dzień z życia moderatora #1 Start edycji ! MInecraft Vertez VertezMinecraft serwer MINECRAFT IGRZYSKA ŚMIERCI Z KARABINAMI! | STRIKE GAMES #01 | Vertez & HunterBright PARKOUR PARADISE 1 #01 - TA MAPA TEŻ WYMIATA! MINECRAFT Vertez, LJay, Dyzio , padniesz ze smiechu! XD JESTE CYGANE #1 Nowa seria, o kurwa, ale sypnął DZIEŃ Z ŻYCIA ADMINA #11 Koniec z serią Jeste Oszuste, Obejrzyj! JESTE OSZUSTE jak byc slawnym youtuberem youtube minecraft gra fajna #58 Zmiana płci, NAJGŁUPSZY ODCINEK EVER XD DZIEŃ Z ŻYCIA WŁAŚCICIELA #6 MASZ DEGRADA DZIEŃ Z ŻYCIA CHEATERA #2 WŁAŚCICIELA #4 SPRAWDZAMY WIDZÓW SPRAWDZANIE ADMINÓW #2 Ja ide zw a ty mnie sprawdzaj Jeste Czitere - 12 Latka mnie sprawdza Jeste Czitere #3 - Musze iść na kolacje Jeste Czitere #5 - Ja nie polski Dzień Z Życia #1 Pijany Gracz Dzień Z Życia Właściciela #2 Niegrzeczny Gracz JESTE CZITERE #08 Mieszkam w kościele Jestę Trollę #3 - MINECRAFT STIVY! Jestę Trollę podszywamy ! Jestę Trollę #4 - TROLLOWANIE GRACZY! Minecraft jestem oszustem QUAFQ, nie kopiuj cwelu XDDDDD dzień z zycia cheatera czitera jeste czitere jestem cheaterem cziterem cheteram jak ściagnac cheaty do minecrafta overr ;v ocenianie gildii najgorsza gildia OCENIAM NAJLEPSZE GILDIE MALTI WJAZD RZUCANE ARMATA ADMIN W SZOKU KLEPA NA LOSOWEJ GILDI - WSZYSTKICH ZDEDAŁEM - MASA ITEMÓW

Komentarze:

UNIQQ n... dawj txt
Robbcio... mogę wiedzieć czemu udostepniasz mój txt pod innym linkiem niż jest u mnie na kanale? to jest kradzież :))
Bozydar... japierdole jako przykład dac zdjecie fejka
Wiktor1... elo elo elo elo elo elo elo elo elo
Wiktor1... (*)
Wiktor1... [*]
Maciej ... łapka jest subik jest
Haier... JA PO PSC :D
Pandu? ... 1:55 a kolega wbije do quafqa YT, i ma txt









AUU AUU... psc
Mendoro... tutaj
Poketre... Daj serduszko nagrasz zemną odcinek muj Skype Kordian Kie
kozak 7... Siema
Fenek P... T
SnowQ S... Quafko dasz serce
SnowQ S... Kozak txt
Typiczn... czemu kurwa taki gówno serwer reklamujesz ?
RakeTV... Txt COOL #)???
Natalia... Nienawidzę cię
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCceEpeyScgg1FWeF4DYzYIg