WŁOSKIE CZOŁGI SĄ ZEPSUTE? World of Tanks

NewMulti2k »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału " NewMulti2k "! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Orygialny film:
https://www.youtube.com/watch?v=CZ7DMJ19m4c
Kliknij tu, aby subskrybować mój kanał ► http://bit.ly/1GMkOOt

Donacje - jeżeli chcesz wesprzeć mnie i kanał:
https://tipanddonation.com/NewMultiShow

FACEBOOK ► http://www.facebook.com/Newmulti2k
Twitch ► https://www.twitch.tv/newmultishow

Email kontaktowy do spraw biznesowych, współpracy :)
[email protected]

Komentarze:

NewMult...Co sądzicie o włoskich magazynkach?
Brajan ...Magazynek no nie jest słaby no ale nie lepiej rozwijać japoniie i chiny arty i te ine?kto jest za daje łapke pod filmem i komentarzem;)
Krawat7...System ładowania wydaje się być dobry, bo jest wiele sytuacji ze oddajemy jeden strzał i rywal się chowa i wtedy z automatu nam ładuje nie zastanawiamy się czy ładować cały magazynek czy zostawić sobie jeszcze niewystrzelone pociski.
PS. Troche sprostowania-cały magazynek laduje się niecałą minute ale po 18 sek mozesz juz strzelac kolejnym pociskiem a w magazynkach francuzkich, amerykanskich i czeskich musisz czekac na zaladowanie całego magazynku.
Tak więc nie czekamy całej minuty-BANG
Marcin ...Dzięki za info
Hatowy ...t18 2 tier miał 2x razy lepszy dpm od tej dychy
kiedyś to było
Patryk ...Kiedy włochy
MrRicoP...Troszkę słabo. Ja rozumiem że to ma być ``nowość`` ale te parametry są śmieszne... Starym klocem T-62a bez problemu zjem tego włocha bo ten właduje we mnie cały magazynek i przez minutę jest bezbronny. Pancerza nie ma... doładowanie jest liche... no jak ktoś tym będzie kosił to na prawdę będą szanował i podziwiał bo będzie to nie lada wyzwanie.
William...Moim zdaniem to ciekawe rozwiązanie. Oczywiście wszyscy "znawcy" już pewnie pogrzebali taki system ładowania. Ale moim zdaniem sytuacyjnie będzie można robić ciekawe przewagi. Oczywiście w stosunku do innych magazynków ten wydaje się na straconej pozycji ale pamiętajmy że ten pojazd będzie się strzelał również z normalnymi działami i wtedy np. może strzelać jeden pocisk co 10 sek. a w odpowiednim momencie będzie mógł wyjechać i wpakować w przeciwnika następne 3 pociski.
marcin ...Świetny system do walki w mieście czy z kampy. Strzał max 2 strzały chowamy się nim się wychylimy ponownie juz mamy pełen magazynek. 3 i 4 wykorzystujemy tylko gdy mamy okazje dobić rywala lub rywal wyjeżdża na nas przekonany że przeładowujemy. Jeśli w modułach będzie dostępny dosyłacz do tego wentylacja i załoga 100% to będzie niezła sieka.
MasterG...ja bym grał tylko na jeden pocisk zeby te 10s tylko było a w razie sytuacji to mam wtedy te 3 pociski ale to zjebane jest powinny te pociski być ładowane po równo kto będzie tym grał









Izwor...Jakaś tragedia :/ Jeśli nie będzie znaczących zmian w przeładowaniu to nikt nie będzie grać. Zerowa konkurencja dla BatChata, a nawet dla TVP. Jak na razie zmarnowany potencjał.
Enerar...bez sensu, jakby nie mogli zrobić stałych odstępów czasowych pomiędzy pociskami. Strach pomyśleć co będzie gdy padnie magazyn amunicji.
HackerV...ale i tak warto je robić
?ukasz ...Celowniczy w tym czasie przeładowania pewnie robi se chińską zupkę
Mateusz...Trzeba pamiętać że po tych 20s na 1 pocisk nie jesteśmy już bezbronni jak taki bat. Mi się podoba ta mechanika ale jednak czas przy strzelaniu to mogło by być 2s A celowanie 1.8 albo chociaż 2.5 i 2
Woofer7...Przeładowanie jednego pocisku (pierwszy) trwa za długo do walki jak zwykłym czołgiem, pozostałe to już tragedia z pełnym przeładowaniem, to się nie przyjmie przez słabe obrażenia połączone z czekaniem na pociski...
Szymon ...Potencjał włochów tkwi w uniwersalności i możliwości płynnego przechodzenia z jednej roli w drugą na polu bitwy. Ocenianie tych czołgów jako magazynków jest absurdalne, równie dobrze można by powiedzieć że 907 jest słabszym scoutem niż t100lt. No jest. Tyle że te czołgi mają spełniać inne role na polu bitwy a 907 nie ma robić za scouta i nigdy nie miał.
boges21...Kosmos! Ogarnięci gracze będą robić kosmiczne wyniki!
Szymon ...Większość ludzi nie rozumie potencjału mechanizmu doładowania. W tym Multi. Tego czołgu nie należy oceniać jako typowego magazynku bo nim nie jest. I argumenty że "oo ja to będę tak oceniał bo jeszcze nie grałem więc nie wiem jak to działa" są totalnie z dupy wzięte. No kurna trochę wyobraźni. Rozumiem że ta mechanika i jej potencjał jest nieoczywisty dla większości graczy bo jest czymś nowym ale od graczy doświadczonych, szczególnie tych robiących za comunity contributor'ów oczekiwałbym czegoś więcej niż od typowego gracza niedzielnego. Siła tego mechanizmu polega na jego uniwersalności. Czołgi te prawdopodobnie będą stały gdzieś w drugiej lini, nie widoczni dla przeciwnika, robiąc systematycznie dmg, klikając pojedynczymi strzałami w przeciwników a kończąc lufy magazynkiem lub jego częścią gdy nadarzy się okazja i nie będzie zagrożenia walki w zwarciu. Gdy takie zagrożenie się jednak pojawi, tj. przeciwnik wyjedzie na nas, powinniśmy mieć 4 pociski w magazynku żeby go pokarać. Oczywiście że lepiej na snajpie sprawdzi się klasyczny med taki jak powiedzmy Patton, a robieniem roboty magazynków (wyjazd na przeciwnika władowanie magazynku i schowanie się) lepiej zajmie się Batchat ale sęk tkwi w tym że ten czołg może robić oba i płynnie przechodzić z jednej roli w drugą podczas gdy typowe magazynki i typowe medy mogą robić jedno. Patton sobie dodatkowych pocisków nie wyczaruje jak na niego wyjadą, a bat chat po wystrzelaniu się jest bezbronny i nic z tym nie zrobi.
Iger Tr...Polska jeszcze poczeka :)
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCEfpYb8dK_bhuphBjWDrRCA