Włoski system ładowania w praktyce World of Tanks

hallack05 »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "hallack05"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Tutaj cały film - https://www.youtube.com/watch?v=CZ7DMJ19m4c
Modele do sklejania - http://bit.ly/2AK5THX
Zapraszam do grupy na FB - https://www.facebook.com/groups/hallack5/
Tutaj fanpage - https://www.facebook.com/GrubyiBrzydki

Donacje dla Hallacka - jeżeli chcesz wesprzeć mnie i kanał:
https://tipanddonation.com/hallack

Powtórki i wszelkie sprawy na adres - [email protected]
Udanego dnia! :)

Komentarze:

Redz1oT... Bez Sensu
Mich Le... To jest do dupy i już mòwię dlaczego. 10+13+17+20=60 sekund na przeładowanie wszystkiego od zera. Troszke za długo jak na 4 pociski nie?
Bartosz... Hallack moim zdaniem chodzi w tej mechanice o to ze normalnie gramy tym jak czolgiem z jedna pestką a w sytuacji awaryjnej możemy w szybkim czasie wystrzelić cztery pestki a później się zachować i przeladowac cały magazyn
NeVverM... No dobra A co gdy zaladowalismy apcr A potrzebujemy heata (goldA) co w takiej sytuacji ? 3pociski apcra i 1 heata? I co one będą inaczej zaznaczone jakos czy co
Marek... Czołg fajny -system ładowanie nie nadaje się nawet do dupy.
Mateusz... 1 pytanie. Załóżmy, że strzelamy 1 raz. Pocisk się ładuje, czas upływa. 10,9,8. Strzelamy 2gi raz i nagle równe 13sekund 2giego pocisku odlicza. Co się stało z tym "ładowanym" 1szym pociskiem. Serio pytam. Jak zostanie po 1szej pestce 1sekunda do załadowania i strzelę to znów 13 sekund 2giej pestki? To co robiła załoga przez 9s? Siedziała na dupie i załaduje pocisk w 1s? Xdd. @hallack05 co sądzisz
Sneakaz... Przekombinowane...
Już od początku wiedziałem że tak to będzie wyglądać. Tak na dobrą sprawę w WoT nie da się grać oszczędzając pestki. Na dodatek "magazynki" mają to do siebie iż najlepsza sytuacja na zdobycie dmg jest ta pierwsza. Wyjeżdża i doi zaskoczonego delikwenta który jest zajęty czymś innym. Potem się wycofuje by przeładować. Krąg się zamyka. Takie interwały.
A tutaj? Tak po prawdzie to nie wiadomo o co chodzi...
Z jednej strony mamy pociski w magazynku ale boimy się je wypluć w najlepszej dla magazynka sytuacji by zdoić przeciwnika bo mamy w głowie blokadę i świadomość wiszącej nad nami kary za doładowanie. Zresztą już od początku mówiłem że to nie jest stricte magazynek. Tylko normalny pojazd z karą do doładowania.
Wszyscy wiemy jak wyglądają strzały w WoT. Dziwne dingi, pochłanianie obrażeń, strzały niecelne.
Tego pojazdu też się to tyczy. Tyle że akurat dla niego każda zmarnowana kolejna pestka to katastrofa. Normalny magazynek jakoś to przeboleje bo ma stały czas przeładowania i gracz grający magazynkiem jest tego świadomy. A tutaj? No cóż...
Nigdy nie wiemy iloma pociskami w danej sytuacji będziemy dysponować. I tu jest cały pies pogrzebany. Największa katastrofa i ułomność tej koncepcji. Bo normalny magazynek zawsze kliknie sobie "C" w dogodnej dla niego sytuacji, poświęci te 20-28sec gdzieś w drugiej linii i przeładuje. Będzie miał komplet pocisków. A Włoch? Pffff...Włoch po tym czasie będzie miał jeden pocisk. JEDEN. ;)
WoT jest grą dynamiczną. Nigdy nie wiemy ile pocisków w danej sytuacji nam potrzeba. Jak w zwykłych magazynkach jesteśmy wstanie sobie to poukładać i zaplanować to ta mechanika prowokuje zbyt wiele niewiadomych. Potencjał zmarnowany. I aby nie było że marudzę i psioczę. Po prostu realnie podchodzę do sytuacji nie ubarwiam i nie upiększam realiów.
Widząc tego Włocha wystarczy sprowokować go do strzałów a potem kolokwialnie rzecz ujmując...zgwałcić.
Nie upiększajmy rzeczywistości. Nie nazywajmy szamba perfumerią. Bo wyobrażenia i realia nie idą nigdy w parze.
Mechanika przekombinowana i dość kłopotliwa dla użytkownika. Po prostu ograniczająca.
Tyle w temacie.
Kruszon... taka mechanika jest od dawna w AW, ale hallaczek o tym nie wie
zylkatm... może dwa magazynki w bitwie zdąży wystrzelać...
Dawko x... beznadzieja i tyle









Piotr K... W tym przypadku jeśli chodzi o racjonalne użytkowanie (moim zdaniem) takiego magazynka to korzystanie z niego jak w przypadku Lee Enfielda. Pół magazynka do ostrzału, pół na czarną godzinę, jak przeciwnik się zbyt mocno zbliży.
Kukien... Heh i mój T57 Heavy który ładuje magazynek cały w jakieś 20 sekund, a wyładowuje go w 6 sekund...
Squbana... Proszę o odpowiedź czy jest teraz serwer testowy?
Janek F... Tak na marginesie to królami magazynków nadal pozostają Francuzi i ich Baty
Janek F... Czy tylko dla mnie to jest usilna próba wprowadzenia czego kolwiek nowego do gry żeby się nie wydawało że wchodzą same premki? Niepotrzebnie komplikują system magazynków i nic tym w grze nie zmieniają. Tylko będzie zamęt pośród nowych graczy.
Kot 04... To jest dobre.
BeatFea... Moim zdaniem powinno się ładować 40 s a pomiędzy pestkami 2s i np. Mam golda w środku magazynka przełącze na He powinno się tak ładować 13 10 9 7 tak powinno ładowaç
Kuba N... jaki z tego moral? tzreba bedzie strzelac jak z normalnego czolgu a pociski zostawiac na sytuacje ostateczna gdy np nas ktos objezdza, bo 1 pocisk laduje sie 10 sekund
Przemys... To będzie czołg dla graczy myślących.
W rękach dobrego gracza się sprawdzi.
Dlatego nie wróże popularności tej linii.
Z drugiej strony nie jeden się zdziwi jak wyjedzie na Włocha przekonany że ładuje, gdy ten może mieć 2 pestki gotowe.
Starbod... fajny system do tego balansujący magazynki ze zwykłymi...
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCBfm21aFzg5e2cwePRLCQhA