AutoCentrum.pl - Opel Insignia 2.0 Turbo 260 KM, 2018 test AutoCentrum.pl 379


Opla Insignia z silnikiem 2.0 Turbo o mocy 260 koni mechanicznych, z 8-biegową skrzynią automatyczną i zaawansowanym napędem na cztery koła możemy mieć zarówno w wersji "zwykłej" - Grand Sport, jak i sportowej o oznaczeniu GSi. Jakimi jednak istotnymi szczegółami się różnią? Czy warto dopłacić 18 tys. zł do wersji GSi? W filmie powiemy też, czy silnik 1.5 Ecotec Turbo 165 KM, oferowany w Insignii ma sens. Spis treści: 1:53 - Insignia 2.0 Turbo 260 KM w wersji Grand Sport i GSi: cechy wspólne i różnice 4:04 - Wrażenia z jazdy 6:09 - Czy warto dopłacać 18 tys. zł do wersji GSi? 8:04 - Czy silnik 1.5 Ecotec Turbo w Insignii ma sens? Zobacz także: - Pomiar przyspieszenia, silnik 1.5 Ecotec Turbo 165 KM:...

Najlepsze komentarze:

Piotr P... Da sie pozbyć tego wiesniaczego dźwieku silnika z glosników?
janikti... Była ładna nazwa OPC to ją wyrzucili... ; //
Rafa? K... Na drogach publicznych nieistotny jest czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h i zestrojenie zawieszenia w czasie jazdy na zakręcie, ponieważ na zakrętach są ograniczenia prędkości.
W mieście wystarczy przyspieszenie od 0 do 50 km/h w 7 sekund, żeby nie być zawalidrogą. Poza miastem wystarczy przyspieszenie od 60 do 100 km/h w 5 sekund, żeby nie mieć problemu z wyprzedzaniem i włączaniem się do ruchu z pasa rozbiegowego.
Adrian ... Boze co za gosc ten drugi?jak skonczysz bawic sie jajami facetow i przejdziesz mutacje to wroc
Desmo M... Kilka miesięcy temu wymieniłem sobie auto służbowe na nową Insignie 260 KM 4x4 wersji standardowej. Nie było w tamtym momencie GSI. Podstawowa sprawa cena przy takim wyposażeniu przebija konkurencje - znaczącą. Szczególnie dodatki gdzie np w Skodzie są bardzo drogie tu w pakietach wychodzi tanio. Auto ewidentnie jest ustawione na komfort, jest dość miękkie - dla mnie trochę za bardzo. Mam felgi 18 calowe wg mnie za małe. Letnie mam 19 cali powinno być trochę lepiej. Teraz bym wybrał napewno GSI. Przejechałem 25 tys km. Auto gabarytami jest bardzo podobne do Superby, Dobre wygłuszenie. Prosta klasyczna skrzynia automatyczna ale działa sprawnie i trudno jej coś zarzucić.Dla mnie czasami jest za miękka. Poprzedniczka była bardziej sztywniejsza w zawieszeniu. Dołączany napęd Haldex działa dobrze wg mnie lepiej niż w Superb którą też miałem 4x4 niby taki sam a jednak lepiej.
Guy Goo... ugly.... what is new car this bad economy. just close factory
CZARNYE... Ciekawe, która wersja silnikowa będzie hitem?
Opel zapewne już jakieś założenia ma.
Marian ... Widać jak moc jest marnowana przez kilogramy.Osiągi na poziomie starej Omegi A 3.0 24v która miała 204 KM.
Bartosz... ten silnik 150 KM nadaje sie ale dlaczego kierowca nie wlaczyl kilmatyzacji -szyby sa zaparowane ...czyzby oszczednosc na paliwie ?


Bartosz... cos zlego dzieje sie z mikrofonem -sluchac jakies trzaski czy cos , Zachar czy aby napewno sprawdzales to co wyprodukowales - dzwiek w takim aucie ,jazdzeniu powienien byc nienaganny bysmy wyczuli jak zachowuje sie silnik w srodku auta ,a tu jakies niedociagniecia -jak robiles vlogi siedzac na pasazera miejscu nie byo takich bledow dzwiekowych , no i czy tam cos skrzypi -tez tego nie sprawdziles ...dlaczego ?
msalche... Autocentrum.pl
Niestety ptaszki ćwierkają, że niedługo nie będzie wyboru pomiędzy zwykłym 260KM, a GSI.
Kobra 6... Nie Jestem fanem Vw ale pasat 240 km ma 6.1 sekund do setki więc sorry ..
Kacper ... 1:03 lampy już parują?
Poruczn... Może gdyby to auto pojawiło sie kilka lat temu było by wow. Teraz na tle futurystycznej konkurencji wygląda troche staro. Mam uczucie ,że gdzieś już to wszystko widziałem
SuperAg... Kiedy test wersji kombi?
Byk&Ika... Insignia nową Octavią na autocentrum.pl
Marduk ... Kolega jeździ takim od 3 miesięcy to mogę coś napisać. Myślę, że wygląd, prowadzenie i komfort jazdy to czołówka klasy średniej. Przyspieszenie do setki mogłoby być lepsze (stara Insignia miała 6,7), ale to pewnie ustawienia skrzyni automatycznej. Widziałem na youtube przy procedurze startu wyniki lepsze (6,4 do setki). Superb normalnie ma chyba 5,9 s, a przy procedurze 5,1. Poza tym przyspieszenie do setki nie decyduje o jakości auta (chyba, że dla dzieciaków z plakatami na ścianie), Formula 1 to potwierdza. Co do spalania to średnia po 4500 km to 9,6 (z tego miasto około 700 km).
Filu... Boczna kamera ma na początku źle dopasowany dźwięk do obrazu
PASZ Z... Mam insignie poprzedniej generacji. I nigdy wiecej. Pieprzona elektronika.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCqz6xDe6wjhlbDdkTt4C6eg