DEDcoltmania - WYBIERAMY KARTY ARENA GWINT


Chcesz wesprzeć kanał - https://patronite.pl/ded87 lub https://tipanddonation.com/DED87 Moje streamy - https://www.twitch.tv/ded87azp Facebook http://www.facebook.com/DED87wot Chcesz wysłać powtórkę? - https://www.youtube.com/watch?v=yHXes-GgyG8 Muzyka na streamach - https://www.youtube.com/watch?v=YJ_hqYDe0ss&list=PLRBp0Fe2GpgnIh0AiYKh7o7HnYAej-5ph&index=1 Aktualne info o WoT i nie tylko : http://www.dom1n.com Interesują Cię statystyki graczy , zerknij tu http://wot-ts.eu

Najlepsze komentarze:

B?a?ej ... Wczoraj wróciłem do Gwinta. Mam chęć zagrania kilku potyczek talia Północy.
Chce grać na pancerz. Jakie złote karty na to zabrać? Jakie polecasz do odchudzania/czyszczenia śmieci w trakcie rozgrywki z "ZBEDNYCH" kart?
Czy może bardziej na tworzenie obrażeń na kartach przeciwnika?
B?a?ej ... Szkoda, że nie ma wersji na telefon.
Będzie dzisiaj strumyk?
Odrin... yhmm słabe karty poczekaj aż ci będą dropić po 3 goldy PS. z tego co widziałem to były taktyki tylko ich nie wybierałeś poza tym fajny film
Artur P... Żeś go pojechał
Mam nadzieję że dojdziesz daleko
Pozdro Techno Duduś
KDW ?
Addan_D... Jak słyszę ten motyw z Serc z kamienia, to uchhh, normalnie ciary. ;D Najlepszy w całej grze. :)
Mówisz, że niefart w losowaniu kart? To co ma powiedzieć Twój przeciwnik. ;)
SzaroBu... Przyznam, że słabo mi się robiło oglądając te jęczenie Dedu :v
Warznia... Szkoda że nie wziąłeś Gauntera O'Dima bo za zagranie jego jest awatar bezkosta
J?drzej... Siema Dedu, tak sobie obejrzałem i polecam ci, żebyś ty tez obejrzał, material na yt jest o nazwie karty dobre na arenę, na kanale Suchego. A poza tym masz tyle goldow i narzekasz? Materiał jest fajny, jak wszystkie, ale moim zdaniem wybory takie sobie. Pozdrawiam ??
Jaca Sz... Całkiem fajna rozgrywka. Gość skopal... mógł spasowac i zrobić długa rundę. Polasil się na 2:0 i został pokarany :)
Krzyszt... Powitalna ŁAPA, w górę naturalnie, pakiet kibica i spadam, ale sukcesów życzę.....


Hsjsjdn... Kds :)
Szymon ... Mogłeś wybrać tę bramę pod Natalisa
staramu... Co to za odgrzewane kotlety?! Niektórzy bawią się już na 1.0!11
:D

Ja to tylko tak tu zostawię. Może się komuś przyda.
http://teamaretuza.com/arena/
Merlin ... Proszę tak nie marudzić, 10 goldów i 10 epików to dobrobyt, mnie przyszło grać areny z 3 goldami i 15 brązami więc nie ma co narzekać?
Kobra 7... Nie było źle , udało się wygrać . Materiał ciekawy . Pozdrawiam i łapkę zostawiam
Krzyszt... Nie przejmuj się Dedu, ważny fan, a zanim dojdzie się do perfekcji trzeba dużo próbować, czyli często lamić masakrycznie. Dzięki za trud dla frajdy widzów.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCboNcwwHdX9aESZspg_Bqqg