WBWtv - SPARTIAK vs MILAN WBW 2018 Finał XVI Edycji B Freestyle Battle


DAJ SUBA WBWtv http://bit.ly/wbwtv-SUB freestyle: SPARTIAK vs MILAN prowadzenie: DOLAR dj: SERIO WBW 2018 Finał XVI Edycji Freestyle Battle, 2018.11.24 - Warszawa, klub Proxima. regularnie sprawdzaj: http://wbw.pl http://instagram.com/wbw_bitwa http://fb.com/WielkaBitwaWarszawska #TeamMilan #TeamSpartiak #WBW2K18 #FreestyleRap #BattleRap #FreestyleBattle #RapBattle #WBW #BitwaFreestyle #Freestyle DAJ SUBA WBWtv http://bit.ly/wbwtv-SUB

Najlepsze komentarze:

Paral... BIEDNY MILAN CO SIĘ O ODGRZEWANIU MUSI NASŁUCHAĆ XD
jalix 3... 4:26 SPARTIAK RZUCA WERS Z RODZICAMI XD
ZORI... 6:35 punch miesiąca
Huan... Santi peusini wali konia na pustyni
Arczi a... Zamiast Milana mógł być Wudo albo Ksywa
Ravana... Walka koro vs milan nie zostanie dodana gdyż ktos z publiki podczas nwijki milana krzyczal do niego "wypierdalaj"
Dlatego sie nie zgodzil aby zostala ta walka wstawiona
4rsenal... dziwne że spartiaka nie zwiało ciepłe powietrze z mikrofali
ad ma... co ten Milan z tą lewą noga ma? XD
Ze Star... O CHUJ CHODZI DLACZEGO DOGRYWKA?
grosiuu... Płaczek vs Mikrofala powinno się nazywać XD


Ash Off... Kurwa ile można o tym odgrzewaniu???
W0j0 wo... ??
Gruby M... Santi Peusini tej walki nie kmini...
Dominik... Szkoda że nie wrzucą walki koro vs Milan.Jedna z lepszych walk w tym roku.Pisałem z nimi na funpagu!!
Jak dla mnie Will spliff wszystkie walki miał zajebiste KOT
Jeremy... Kurwy dawać w końcu koro vs milan do chuja
Polski ... Nie będzie odcinku z MIlanem i Koro. Problemy techniczne z filmem.
Kacper ... Gdzie kurwa milan koro
Lop SaG... dlaczego wszyscy chcą walki koro milan?
xKollma... Dlaczego bez premiery ta walka? :((
Chciałem pokomentować na żywo ;D
grzesie... SPARTIAK TO ZAWSZEE BĘDZIE KOTEM!!!
DaWiDuS... KORO VS MILAN.. GDZIE?
Ze Star... Ja tam nadal czekam na walke MILAN vs KORO!!!!!!!!
Jeremy ... Bez sensu wrzucić koro milan?
Janusz ... Drugi
Kuba Ve... Ryba wygrał cały final róbcie ss
HanSolo... first
dominik... 1
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCGT7wG9EGIPeV4lZh0S5Zog